Rock Werchter 2024

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
79
63
The National bij zonsondergang, Tame Impala als afsluiter.

En Brutus - Nine Inch Nails in de Barn als tegengewicht...en om iedereens hart te breken wanneer het op moeilijke keuzes aankomt. 😆
Nine Inch Nails zien we voorlopig helaas niet meer terug. Trent wil meer tijd met zijn gezin besteden.
 

DirkG

Playlistbediener
17 mei 2023
12
25
Wie van de artiesten die dit jaar op Pukkelpop stonden zien we volgend jaar op de wei van Werchter?
Brutus op de Amenra spot?
Brihang met zijn nieuwe album?
Clouseau (40 jaar bestaan)?
Nothing But Thieves?
........
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.904
Brutus (eventueel met nieuw album), boygenius, Billie Eilish, Jessie Ware, Dry Cleaning, Angèle, Osees, Loyle Carner, Foals.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Alsjeblieft niet Billie Eilish, die heeft afgelopen weekend Arctic Monkeys van de troon van 'Saaiste weekendafsluiter' gestoten. Wat een tergend saai optreden.

Loyle Carner moeten ze écht boeken. Beste hiphop-act na Kendrick die ik heb gezien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Alsjeblieft niet Billie Eilish, die heeft afgelopen weekend Arctic Monkeys van de troon van 'Saaiste weekendafsluiter' gestoten. Wat een tergend saai optreden.

Loyle Carner moeten ze écht boeken. Beste hiphop-act na Kendrick die ik heb gezien.
100 procent eens over Loyle. Wat een koning.

Billie saaier dan AM kan ik met wel moeilijk voorstellen. Ook niet afgaande op de (erg positieve) reacties en beelden die ik lees, hoor en zie. Maar was er zelf dus niet bij natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Alsjeblieft niet Billie Eilish, die heeft afgelopen weekend Arctic Monkeys van de troon van 'Saaiste weekendafsluiter' gestoten. Wat een tergend saai optreden.
Die festivaloptredens van haar zijn inderdaad maar zo zo. Vond er op Glasto ook niks aan vorig jaar.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.904
100 procent eens over Loyle. Wat een koning.

Billie saaier dan AM kan ik met wel moeilijk voorstellen. Ook niet afgaande op de (erg positieve) reacties en beelden die ik lees, hoor en zie. Maar was er zelf dus niet bij natuurlijk.
Billie is volgens mij echt een love it or hate it kwestie. Over het algemeen lees ik bij de meer open minded bezoekers terug dat ze erg positief waren over de show.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Billie is volgens mij echt een love it or hate it kwestie. Over het algemeen lees ik bij de meer open minded bezoekers terug dat ze erg positief waren over de show.
Ik ben fan van haar albums maar vond het live vorig jaar niet zo boeiend. Hoop op tape, her en der leek het playback, een in elkaar gefrommelde setlist om in de korte speeltijd zoveel mogelijk te kunnen spelen, rare overgangen in de visuals.

Ik kan niet voor Pukkelpop spreken maar als dat daar net zo was snap ik dat mensen het niet zo boeiend vonden.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Die festivaloptredens van haar zijn inderdaad maar zo zo. Vond er op Glasto ook niks aan vorig jaar.
Billie met een nieuwe show met meer boe en ba zou al heel veel verschil maken. (sorry fans van het feit dat ze weinig boe en ba in haar show heeft). Had het gevoel dat het maar zo-zo aanvoelt omdat je er gewoon meer van verwacht van haar caliber (geen backingtrack maar live backings, meer live-muziek op't podium, meer choreografie,...)

Met een nieuw album, een nieuwe tour met meer spek aan komt dat wel goed denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.904
Ik ben fan van haar albums maar vond het live vorig jaar niet zo boeiend. Hoop op tape, her en der leek het playback, een in elkaar gefrommelde setlist om in de korte speeltijd zoveel mogelijk te kunnen spelen, rare overgangen in de visuals.

Ik kan niet voor Pukkelpop spreken maar als dat daar net zo was snap ik dat mensen het niet zo boeiend vonden.
Ik ken vrij weinig van haar, maar vond het toch wel een goed geheel bij elkaar. Was een prima headliner voor een breed publiek. Maar goed, de reviews spreken uiteraard voor zich. Desalniettemin kan ik me goed voorstellen dat er genoeg bezoekers zijn geweest die dit verschrikkelijk vonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Billie met een nieuwe show met meer boe en ba zou al heel veel verschil maken. (sorry fans van het feit dat ze weinig boe en ba in haar show heeft). Had het gevoel dat het maar zo-zo aanvoelt omdat je er gewoon meer van verwacht van haar caliber (geen backingtrack maar live backings, meer live-muziek op't podium, meer choreografie,...)

Met een nieuw album, een nieuwe tour met meer spek aan komt dat wel goed denk ik.
Ja, exact dat. Niet die halve zaalshow als in elkaar gepropte festivalgig maar gewoon een echte festivalshow.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en pigital

Bert

Support act
14 nov 2014
853
791
Wie van de artiesten die dit jaar op Pukkelpop stonden zien we volgend jaar op de wei van Werchter?
Brutus op de Amenra spot?
Brihang met zijn nieuwe album?
Clouseau (40 jaar bestaan)?
Nothing But Thieves?
........
Voorspellen leuk.. Daar moeten we iets mee doen. Oh Wacht...
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Wie van de artiesten die dit jaar op Pukkelpop stonden zien we volgend jaar op de wei van Werchter?
Brutus op de Amenra spot?
Brihang met zijn nieuwe album?
Clouseau (40 jaar bestaan)?
Nothing But Thieves?
........

Vooral Brihang en Clouseau hoop ik erg op. Zou fantastisch kunnen zijn in The Barn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken