Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hozier heeft vandaag zijn nieuwe plaat uitgebracht. Lijkt mij gezien zijn show in Vorst ook een kanshebber voor Werchter volgend jaar, ik gok ergens als sub of de positie net daarvoor?
it's just my prediction because they are 99% sure for Werchter, there are rumours about Hellfest, so I think they will not miss oportunity to play Nos Alive and Mad Cool. We'll see
The National met nog een nieuw album dit jaar (Space Invader, wat een nummer!). Heb het idee dat voor 2024 de sterren zeer gunstig staan voor The National op een co-headline plek!
The National met nog een nieuw album dit jaar (Space Invader, wat een nummer!). Heb het idee dat voor 2024 de sterren zeer gunstig staan voor The National op een co-headline plek!
Ja; eens hoor. Ik reken RW18, ook dat voelt redelijk snel aan. Maar ja, als je ziet dat QOTSA, AM, The Killers, Mumford, Muse en Pearl Jam ook allemaal weer op RW verschenen zijn sindsdien… Florence, Pink en Gorillaz ook als je dagevents meerekent.
The Last Dinner Party- Wet Leg- Boygenius of Phoebe alleen - Bon Iver - The National als indie hemeltje op main op pakweg de vrijdag zou persoonlijk wel iets zijn waar ik happy van kan worden.
The Last Dinner Party- Wet Leg- Boygenius of Phoebe alleen - Bon Iver - The National als indie hemeltje op main op pakweg de vrijdag zou persoonlijk wel iets zijn waar ik happy van kan worden.