Rock Werchter 2024

Maar blijft dat de eis? Paolo Nutini speelde vorig jaar ook in de kleinste zaaltjes en wilde geen festivals.
Dus eerst exclusief terug komen en jaar daarna genoeg nemen met een lagere spot.

Misschien ook een stille hoop, maar Blur op de derde laatste spot of co-headline lijkt mij wel een mooie
Altijd minstens co-headline voor Blur hoor.

Al ‘vrees’ ik ook dat, als ze nog eens een ronde doen, dat het Sportpaleis/Paleis12 wordt.

Altijd minstens co-headline voor Blur hoor.

Al ‘vrees’ ik ook dat, als ze nog eens een ronde doen, dat het Sportpaleis/Paleis12 wordt.
Dat risico is er ook natuurlijk. Foo Fighters wordt nu ook gezien als zekerheidje gezien vanwege de uitspraken van Herman, maar zal me niks verbazen als ze niet komen.

Omdat op dat moment: ‘wij wilde FF, maar FF wilde niet naar ons toe komen’ via de media naar buiten brengen niet echt handig is.
agendatechnisch moet het lukken, aangezien FF 2 dagen voor Werchter hun stadiontour stopt in Engeland.

Omdat op dat moment: ‘wij wilde FF, maar FF wilde niet naar ons toe komen’ via de media naar buiten brengen niet echt handig is.
agendatechnisch moet het lukken, aangezien FF 2 dagen voor Werchter hun stadiontour stopt in Engeland.
2 dagen? De tour eindigt op 27 juni en Werchter begint op 4 juli?

Ik merkte op dat de vorige editie van het voorSpel spel starte op 11 augustus. Laat het nu weer 11 augutus zijn. Zin om mee te doen. Nieuw topic is gemaakt.
Ik heb geen wijzigingen in de spelregels gemaakt. Klein verschil is dat je voor het juist voorspellen de slot act 1 punt kan verdienen in plaats van 2.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en MadMandra27
Als er nu 1 ding boven water staat. Dan zij het de Foo’s denk ik wel. Herman is normaal erg voorzichtig, dus als die zoiets zegt…
Sorry, ik loop wat achter. Maar wat Herman precies gezegd dan? Kunnen we de Foo's al noteren?

Als er nu 1 ding boven water staat. Dan zij het de Foo’s denk ik wel. Herman is normaal erg voorzichtig, dus als die zoiets zegt…
Voorzichtig? Kan mij een ‘leak’ van een poster herinneren dat Wet Leg dit jaar zou komen…

Dat staat volledig los van of hij iets zegt over artiesten die vastliggen
Hij heeft niet aangegeven dat ze vast liggen: ‘soms moet je een jaar met iets wachten’. Ik snap ook wel dat ze voor 85% zeker zijn, maar ik ga mijn huis er niet op verwedden dat ze volgend jaar op het podium staan.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Wanneer werden vorig jaar de eerste headliners aangekondigd? Oktober ergens dacht ik?

Wanneer werden vorig jaar de eerste headliners aangekondigd? Oktober ergens dacht ik?

RW 2023
Eerste aankondiging: 12 oktober 2022 Stromae
Start kaartverkoop: 29 oktober 2022

RW 2020
Eerste aankondiging: 2 december 2019 Pearl Jam
Start kaartverkoop: 6 december 2019

RW 2019
Eerste aankondiging: 5 oktober 2018 the Cure
Start kaartverkoop: 26 oktober 2018

RW 2018
Eerste aankondiging: 17 november 2017 Nick Cave and the bad seeds
Start kaartverkoop: 25 november 2017

RW 2017
Eerste aankondiging: 28 oktober 2016 Radiohead
Start kaartverkoop: 19 november 2016

RW 2016
Eerste aankondiging: 21 oktober 2015 Rammstein
Start kaartverkoop: 5 december 2015

RW 2015
Eerste aankondiging: 17 november 2014 Foo Fighters
Start kaartverkoop: 29 november 2014

Wanneer de artiesten graag willen aankondigen begint RW er ook aan. Bij voorkeur dat ze vanaf dan elke week een headliner kunnen aankondigen tot aan start vvk.

• Leuk
Waarderingen: SvenH23, PJ en Nielso

Users who are viewing this thread