Rock Werchter 2024

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Mwa, ben ook fan van AM hoor. Twee zalige bands. Als die morgen een zaalshow aankondigen, koop ik tickets binnen de seconde.

Maar de show van AM toen en Blur gisteren is dag en nacht qua aanstekelijkheid, enthousiasme, spontaniteit. De (veel logischere) setlist van die laatste was zonder twijfel veel beter geschikt voor een vermoeid festivalpubliek op de laatste avond dan die laffige AM show. Probeer maar eens niet stil te staan bij die hits (en geloof me, ik ben veel op de Lokerse geweest, dat publiek in beweging brengen is niet altijd evident).
Ik ben nog altijd benieuwd welke setlist mensen van AM hadden verwacht? Was op een 3 nummers na enkel hits en singles toch…
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Gisteren ook naar blur gaan kijken.
- Nog nooit zo veel volk gezien op de Lokerse feesten. Was echt moeilijk een deftig plaatsje te vinden - hierbij een dikke vette NEEN. Aan mensen die blur in de barn zien
- Blur was tot nu toe echt 1 van de hoogtepunten van een rijkgevulde zomer

Welke spot zie jij ze dan?
RW gaat die nooit boeken als HL voor Main Stage, zou niet genoeg verkopen.

The Barn is een sportpaleis, wat is daar zelfs mis mee?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
947
938
Zowel dansende Beren als de Morgen waren behoorlijk positie over Blur.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
10 jaar geleden he. Die zijn anno nu geen headliner meer op RW.

Eilish in 2024 zou ook wat mosterd na de maaltijd zijn. Tenzij ze een nieuwe plaat heeft.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Welke spot zie jij ze dan?
RW gaat die nooit boeken als HL voor Main Stage, zou niet genoeg verkopen.

The Barn is een sportpaleis, wat is daar zelfs mis mee?
Blur van gisteren. Zelfde positie als qotsa dit jaar. Nog iets goed erbij - denk in de richting van Depeche Mode, dua lipa erachter, smashing Pumpkins, nick cave, arcade fire, green day, prodigy,

Denk juist dat er heel veel mogelijkheden zijn, maar zet ze niet in the barn. Dit jaar is gebleken dat hier alleen maar chaos bij komt kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
10 jaar geleden he. Die zijn anno nu geen headliner meer op RW.
Jij denkt dat ze kleiner geworden zijn sinds 2013? Want ik denk net het tegenovergestelde.

Er was 10 jaar geleden minder hype rond deze band dan nu hoor. Ze zijn plots in ieder geval niet meer van de radio weg te slaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious en Everyknight

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
10 jaar geleden he. Die zijn anno nu geen headliner meer op RW.

Wat kan je meer doen om relevant te blijven dan een uitstekend nieuw album uitbrengen, veel airplay af te dwingen en anno 2023 een nummer 1-hit in De Afrekening te pakken krijgen?

Maar goed, @jimmywe was duidelijk.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.930
3.304
Dat men Blur niet als volledige headliner ziet (zeker nadat ze al een ronde hebben gedaan) wil ik nog wel snappen. Maar ze in de Barn zetten is echt lachwekkend. Die band is echt nog groot, en zoals Everyknight al aangeeft zijn ze ook nog hartstikke lekker bezig dit jaar.
 

SvenH23

Randprogramma
17 dec 2021
103
68
Dat men Blur niet als volledige headliner ziet (zeker nadat ze al een ronde hebben gedaan) wil ik nog wel snappen. Maar ze in de Barn zetten is echt lachwekkend. Die band is echt nog groot, en zoals Everyknight al aangeeft zijn ze ook nog hartstikke lekker bezig dit jaar.
Black Keys, QOTSA, Lil Nas X, MGK, Sam Fender, Liam Gallagher, Stormzy, Oscar and the Wolf allemaal namen die te vervangen zijn voor Blur…
 
  • Leuk
Waarderingen: timv

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Black Keys, QOTSA, Lil Nas X, MGK, Sam Fender, Liam Gallagher, Stormzy, Oscar and the Wolf allemaal namen die te vervangen zijn voor Blur…
Kan zijn. Maar hangt het ook niet af van wat Blur zelf wil? 😅
Daar gaan we nogal snel aan voorbij altijd. Die wilden enkel maar komen spelen als 1 bepaalde voorwaarde werd voldaan.
Dat is de issue. Want anders waren die sowieso welkom.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Waar komt die haat tegenover Dansende beren eigenlijk vandaan? Heeft één van die beren ooit tegen je aan staan humpen in de crowd ofzo?
Nee was het maar zo'n feest dan kon ik er nog wat plezier aan beleven. Ik vind hun stukjes simpelweg erg slecht. Weinig inhoud, gebrekkige muziekkennis en zo ongeveer consequent de plank mis slaan in hun oordeel. Wat mij betreft het slechtste muziekmedium wat beschikbaar is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken