Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Er staan toch altijd wel een pak PKP-bands/artiesten het jaar nadien op RW so, zo vreemd is dat niet.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Blur was inderdaad zeer sterk, ze verkopen op een dinsdagavond, een moeilijk bereikbaar, vrij kale parking uit en wisten ook heel wat sfeer te creëren.
Al zie ik ze inderdaad niet headlinen volgend jaar, het was of nu dit jaar of niet meer naar mijn gevoel.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ze zouden beter Suede boeken voor een plaats in de Barn. Mijn inzien nog een betere live band als Blur. Geleden van 1997 en kan zelfde spot innemen als New Order, NIN, Beck....
Prima boeking, maar de spots die jij noemt lijken me wat hoog gegrepen voor hen.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
185
137
bwa, schat ze toch even hoog is als New order of Beck. Er moet ook niet elke keer een rood kruis staan in de barn he ;-)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Blur was inderdaad zeer sterk, ze verkopen op een dinsdagavond, een moeilijk bereikbaar, vrij kale parking uit en wisten ook heel wat sfeer te creëren.
Al zie ik ze inderdaad niet headlinen volgend jaar, het was of nu dit jaar of niet meer naar mijn gevoel.
Werchter is een moeilijk bereikbare, vrij kale weide en er wordt verwacht dat je daar ook heel wat sfeer moet creëren.

De Lokerse Feesten uitverkopen is niet echt een maatstaf voor een mogelijke Werchterheadliner, de verwachtingen mogen hoger liggen.

Dat Lokeren onbereikbaar wordt genoemd, is ook wel iets Belgisch :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Werchter is een moeilijk bereikbare, vrij kale weide en er wordt verwacht dat je daar ook heel wat sfeer moet creëren.

De Lokerse Feesten uitverkopen is niet echt een maatstaf voor een mogelijke Werchterheadliner, de verwachtingen mogen hoger liggen.

Dat Lokeren onbereikbaar wordt genoemd, is ook wel iets Belgisch :)
Tja als de laatste trein terug al om 22u00 is, is dat voor mij onbereikbaar
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Blur is live gezien maar een schimp van wat ze ooit geweest zijn.
De besparingen dringen zich ook op in hun bezetting.

Werden we op Werchter nog omver geblazen met een volledige live band (het podium van Werchter stond toen vol met muzikanten, waar je ook maar keek), stonden ze gisteren gewoon met een standaard bezetting in Lokeren. En uiteraard, dan moeten ze teruggrijpen naar een tape voor bepaalde partijen.

En meteen ook de reden waarom ik ze nu niet meer zie op een main stage van Werchter.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
310
217
Ik dacht in 2013 ook dat mensen enkel Song 2 gingen kennen terwijl het RW publiek toen het meest enthousiaste niet-UK publiek van de tournee was.

Op de terugweg naar de camping zat heel die massa Tender mee te zingen, dus Blur zeker niet onderschatten.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Gisteren ook naar blur gaan kijken.
- Nog nooit zo veel volk gezien op de Lokerse feesten. Was echt moeilijk een deftig plaatsje te vinden - hierbij een dikke vette NEEN. Aan mensen die blur in de barn zien
- Blur was tot nu toe echt 1 van de hoogtepunten van een rijkgevulde zomer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken