Rock Werchter 2025

Maar ik schrik er wel soms van hoe hard dat (hier) belangrijk is. Ik kijk gewoon naar: hoeveel goede dingen staan er op deze en deze dag? Genre is maar bijzaak, iets wat we er zelf op plakken. Zeker op een festival als RW vind ik het leuk om donderdag te bedelven onder gitaren, zaterdag meer indie te gaan en zondag wat poppier.

Al snap ik dat sommige mensen ook al op de dag zelf willen kunnen afwisselen. Kunnen lopen van een Gracie Abrams naar een Deftones naar een Overmono op eenzelfde dag.
Normaliter kan je naar gelang smaak uw eigen route uitstippelen. Nu.. geen keuze.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en festirock
mogelijks wordt de vervanger van david kushner een band met een totaal andere stijl niet? dan is er weer een tikkeltje meer variatie ;))
The van Jets. Een van de beste bands van zaterdag en zondag dan. Middag even genieten en dan verder rusten

• Leuk
Waarderingen: jova
Idem voor Girl in Red dat Vorst Nationaal nog niet voor de helft vulde ondanks veel reclame. Sommige artiesten worden gedurende een paar jaren extra gepusht zodat ze soms boven hun waarde boksen
Een koppel pagina’s terug een live optreden gezien van haar en ziet er weinig belovend uit. Weezer kan wel de wei doen ontploffen ervoor.

Ik ga volgende week naar Sabrina Carpenter in de Ziggo Dome, heb erg hoge verwachtingen! Zeer gewilde tickets, iedereen is nog opzoek.
Zou leuk zijn voor Werchter 2026

Ik zie er soms 1 langskomen op Ticketswap voor EUR 300+ & dan realiseer ik me dat ik dit feestje voor dat soort prijzen zeker wel kan missen.

Veel plezier!

• Leuk
Waarderingen: TreehouseW en BeWario
In België maar 1 ING Arena verkocht, is dat niet wat weinig om onmiddelijk de dag te dragen?
Had er volgens mij gerust een tweede kunnen vullen, had er even op gehoopt want zelf ook te lang getwijfeld toen de tour initieel aangekondigd werd. Maar een dag dragen lijkt me toch ook wel sterk, zou wel een mooie sub/co zijn voor een Chappell Roan bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread