Rock Werchter 2025

Had er volgens mij gerust een tweede kunnen vullen, had er even op gehoopt want zelf ook te lang getwijfeld toen de tour initieel aangekondigd werd. Maar een dag dragen lijkt me toch ook wel sterk, zou wel een mooie sub/co zijn voor een Chappell Roan bijvoorbeeld.
Ja als je kijkt naar de andere pop koninginnen Olivia en Dua die staan/stonden op de rand van arena's te beginnen verkopen in België, dat is wel een gevoel dat ik mis bij Carpenter of Chappell of Charli (wat goed is want anders krijg je ze niet meer geboekt). Een duo van de drie voorgaande zou zeker al even sterk zijn als het duo van deze zondag.

Had er volgens mij gerust een tweede kunnen vullen, had er even op gehoopt want zelf ook te lang getwijfeld toen de tour initieel aangekondigd werd. Maar een dag dragen lijkt me toch ook wel sterk, zou wel een mooie sub/co zijn voor een Chappell Roan bijvoorbeeld.

Voelt voor mij toch eerder andersom. Beiden zijn headliners maar Sabrina is nog net een tandje groter, volgens mij.

"Je kan de coins nu kopen tegen de prijs van vorig jaar"

Dat is dan wel de prijs die je op het terrein betaalde. Zoiezo een prijsstijging , het is maar hoe je het uitlegt

Kunnen ze de bekers zoals komende zomer op TML ook niet voorzien van een rfid dat je automatisch je waarborg terug krijgt? Op sommige sportvoorzieningen, evenementen,... werken ze ook al zo.

Kunnen ze de bekers zoals komende zomer op TML ook niet voorzien van een rfid dat je automatisch je waarborg terug krijgt? Op sommige sportvoorzieningen, evenementen,... werken ze ook al zo.
Ik hoop dan wel dat het 100% werkt. In Kaa Gent werken ze ook met zo een soort systeem, maar daar loopt het soms weleens fout.

Op Warehouse Project werkte dat toch ook niet feilloos. Toch een paar keer naar de helpdesk gemoeten omdat het geld niet terugkwam. Maar goed, dat was denk ik ook een test-event daarvoor.

Op Warehouse Project werkte dat toch ook niet feilloos. Toch een paar keer naar de helpdesk gemoeten omdat het geld niet terugkwam. Maar goed, dat was denk ik ook een test-event daarvoor.
TML zal een grote testcase voor LN worden in België. Als het daar werkt zie ik ze het wel uitrollen in 26 of 27. De markt van de herbruikbare bekers zet toch ook stappen.
Vanaf wanneer wordt de frisdrank in bekers geschonken? Want dat zat er ook aan te komen dacht ik?

TML zal een grote testcase voor LN worden in België. Als het daar werkt zie ik ze het wel uitrollen in 26 of 27. De markt van de herbruikbare bekers zet toch ook stappen.
Vanaf wanneer wordt de frisdrank in bekers geschonken? Want dat zat er ook aan te komen dacht ik?
TML is niet van LN?

Hoeveel munten is aangeraden om te halen? Als je het hele weekend gaat en elke dag 1x eten haalt en 3x drinken. Word mn eerste x rock werchter dus ben onbekend met de prijzen.

Users who are viewing this thread