Rock Werchter 2025

(*) Actievoorwaarden: dit aanbod loopt van 13 maart 2025 tot en met 29 juni 2025. Een minimum top-up van 20 Coins is vereist voor dit aanbod. Per aankoopschijf van 10 Coins, ontvangt de klant 9,21 Coins en 0,79 Free Coins. Er kunnen per account maximaal 500 Coins aangekocht worden. De toegekende free Coins zijn niet refundable. Rock Werchter behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de actie stop te zetten.

🙈 😶‍🌫️

Dat zal dan toch niet aan een festivaltoog geweest zijn van Glastonbury. Dan is het duurder dan hier in Belgie😉
Jawel. Oa. het kraam richting Woodsies/Tree Stage naast de merchandise en het Asian food-kraam op weg van de Pyramid naar Silver Hayes verkochten gekoelde blikken frisdrank aan 1,5 pond vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Herbruikbare bekers zijn een verplichting vanuit de overheid, daar kunnen de festivals niet veel aan doen. Maar ik blijf voorstaander van het eco-tokensysteem zoals op Pukkelpop en Graspop. Veel makkelijker en geen verdoken truc om bezoekers op kosten te jagen.
Pukkelpop wint op iedereen met papieren bonnekes en dat eco-cup systeem.

+ Dat ze nog eens Hapkin, Grimbergen en Affligem aanbieden aan 1 bonneke.

Dat prijzen geïndexeerd worden, dat hoort er bij. Onze lonen krijgen ook deze indexatie. Maar doe niet alsof je een goede daad verricht met te zeggen dat je dit jaar coins aan dezelfde prijs kan aankopen als vorig jaar. Ik heb vorig jaar al mijn coins in vvk aangekocht. Dus het is wél een prijsstijging. Cut the crap en zeg gewoon dat de prijs dit jaar x-zoveel is voor een coin. Werchter heeft die marketing trucs helemaal niet nodig. Laten we hopen dat een pintje ook gewoon 1 coin is en geen 1.30 coin (zonder waarborg).

• Leuk
Waarderingen: Louwers en festirock
En als ze nu eens ophouden met het vragen van geld voor saus. Dat hoort bij de loempia's of de patat!
Toen ze er niets voor rekenden, werd je hele patat onder de mayo geplamuurd. Sinds je er voor betaald krijg je maar een heel klein beetje.
Aangezien je toch eten mag meenemen, neem ik mijn eigen tube mayo wel mee!
(doe ik natuurlijk niet, maar een beetje zeuren op het forum is altijd wel even fijn)

Jawel. Oa. het kraam richting Woodsies/Tree Stage naast de merchandise en het Asian food-kraam op weg van de Pyramid naar Silver Hayes verkochten gekoelde blikken frisdrank aan 1,5 pond vorig jaar.
Oke, maar dat zijn toch geen officiele festivaltogen? Ik weiger te geloven dat je aan de mainstage bij een bar voor 1,5 pond een blik cola kan kopen😅 Als ik opzoek zie ik prijzen van 6 pond of meer voor bier. Kan je toch moeilijk zeggen dat Glastonbury goedkoper is?

Dat prijzen geïndexeerd worden, dat hoort er bij. Onze lonen krijgen ook deze indexatie. Maar doe niet alsof je een goede daad verricht met te zeggen dat je dit jaar coins aan dezelfde prijs kan aankopen als vorig jaar. Ik heb vorig jaar al mijn coins in vvk aangekocht. Dus het is wél een prijsstijging. Cut the crap en zeg gewoon dat de prijs dit jaar x-zoveel is voor een coin. Werchter heeft die marketing trucs helemaal niet nodig. Laten we hopen dat een pintje ook gewoon 1 coin is en geen 1.30 coin (zonder waarborg).

Bijlagen

(*) Actievoorwaarden: dit aanbod loopt van 13 maart 2025 tot en met 29 juni 2025. Een minimum top-up van 20 Coins is vereist voor dit aanbod. Per aankoopschijf van 10 Coins, ontvangt de klant 9,21 Coins en 0,79 Free Coins. Er kunnen per account maximaal 500 Coins aangekocht worden. De toegekende free Coins zijn niet refundable. Rock Werchter behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de actie stop te zetten.

🙈 😶‍🌫️
als je 100 coins koopt in presale, betalen ze 7,9 coins niet terug.
Dus je moet zien dat al je coins op zijn van de presale?

Oke, maar dat zijn toch geen officiele festivaltogen? Ik weiger te geloven dat je aan de mainstage bij een bar voor 1,5 pond een blik cola kan kopen😅 Als ik opzoek zie ik prijzen van 6 pond of meer voor bier. Kan je toch moeilijk zeggen dat Glastonbury goedkoper is?
Jawel, je kunt daar vrijwel overal bij de drankplekjes blikjes drinken halen voor ongeveer 1,5 pond. Ook Pringles, Mars e.d. voor weinig geld.

Eten daar is ook aardig goedkoop. Voor 5 a 7 pond heb je bij veel plekken al een goeie maaltijd.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Jawel, je kunt daar vrijwel overal bij de drankplekjes blikjes drinken halen voor ongeveer 1,5 pond. Ook Pringles, Mars e.d. voor weinig geld.

Eten daar is ook aardig goedkoop. Voor 5 a 7 pond heb je bij veel plekken al een goeie maaltijd.
Allé, daar verschiet ik echt van. Dan koopt iedereen daar toch zijn drank? Ik begrijp er echt niets van en dat in Engeland🙈

Reactie op de prijzen die c7! heeft gedeeld:

Ahaa, interessant. Nu hopen dat ze niet tijdens het festival de prijzen aanpassen zoals ze gedaan hebben met de boulet afgelopen jaar. Op donderdag nog 1 coin. De dag nadien was dit ineens 1.2 (of 1.4).

• Verdrietig
Waarderingen: ChrisV
Mocht dat nieuws waar zijn van David Kuschner dan lijkt me Japanese house een aannemelijke vervanger.

Staat 5 juli in Utrecht en dan daarna heeft ze een gat tot 8 juli.

Dan heeft ze een optreden in Frankrijk.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Frietje met saus € 7,70... Als je genoeg coins in de voorverkoop hebt gekocht tenminste. Het is echt van de gekke.

Op een festival nog nooit geld uitgegeven aan drank. Water en food for the win!
Haha hoe dan (ja je geeft zelf het antwoord al).

Maar ik ben oprecht net zo veel aan uitgaven kwijt op het festival zelf als voor de kaart, als het niet meer is.

Aan de ene kant wel een beetje jaloers op mensen die het met een paar euro redden, aan de andere kant is bier veel te lekker.

Users who are viewing this thread