Rock Werchter 2025

Ze geven het bijna weg

Maarjaaaaaa
koop maar een blok goeie kaas in de winkel+ een droge worst en een zak (echte ) M&M's voor een borrelavondje. dat is ook 3x meer dan 10 jaar terug.
Dat dit jaarlijks omhoog tikt doet pijn, maar bij de Albert Heijn wordt het gewoon non stop opgehoogd en valt het minder op.

Haha hoe dan (ja je geeft zelf het antwoord al).

Maar ik ben oprecht net zo veel aan uitgaven kwijt op het festival zelf als voor de kaart, als het niet meer is.

Aan de ene kant wel een beetje jaloers op mensen die het met een paar euro redden, aan de andere kant is bier veel te lekker.
Glutenintolerant zijn, dan hoef/mag je dat lekkere bier toch niet haha

En als ze nu eens ophouden met het vragen van geld voor saus. Dat hoort bij de loempia's of de patat!
Toen ze er niets voor rekenden, werd je hele patat onder de mayo geplamuurd. Sinds je er voor betaald krijg je maar een heel klein beetje.
Aangezien je toch eten mag meenemen, neem ik mijn eigen tube mayo wel mee!
(doe ik natuurlijk niet, maar een beetje zeuren op het forum is altijd wel even fijn)
Wij hadden vorig jaar uit principe onze eigen mayo meegebracht . 🤗

Leuk die vergelijking met Glasto. Doe dat ook eens met een Noors festival?
Toen ik naar Firenze Rocks ging kochten we voor ons 2 een €50 aan bonnen. Komen we aan de toog aan, bleek een pintje 8€ te kosten… dus nog moeten bijhalen.
Terwijl de rest van Italië en zelfs Firenze een pak goedkoper was op terras.
Enfin… ik wil ze op rw niet op deze gedachten brengen 😄

Zullen we dan Oasis doen in plaats van Charli of Carpenter. En Carpenter kan dan sub zijn, kan ik mee leven.
Nah, dan toch liever Carpenter als headliner. Kan Oasis mooi naar TW Classic!

Zonder dollen: Het liefst gewoon allebei! Donderdag Oasis en vrijdag Carpenter oid. Zolang ze er maar niet weer themadagen van maken.

Mijn 'munten/bonnen' verbruik is best wat hoger dan de combi-ticket aanschafprijs. En dan geef ik echt niet de hele dag rondjes.

Telkens wat drinken, vaak eten. En dan zorg ik altijd nog dat ik vooraf al een heel goed ontbijt op heb en een zware lunch om te 'besparen' op het terrein.
het vliegt er zo uit dat weekend.

Het kost grof geld, maar het is weloverwogen met de vriendin samen. Want andere flinke vakanties zitten er mede hierdoor niet in.
Het zijn een paar heerlijke dagen in Werchter, vooruit dan maar :censored: Zolang de line-up niet door de ondergrens zakt en het voor ons nog betaalbaar is zijn we van de partij

Bijna 5 euro voor een boulet, 6euro als je er een sausje bij wilt.

De meeste dingen begrijp ik nog van prijs, maar 6 euro voor een opgeblazen frikandel met ketchup is wel een beetje fout.

• Leuk
Waarderingen: musicislife

Users who are viewing this thread