Rock Werchter 2025

Wij kopen 120 bonnen in de voorverkoop (2 personen) meestal moeten we er op de 4e dag bijhalen
Het gaat de eerste 2 dagen harder dan de laatste dagen…
Nu uitgerekend 420 euro in voorverkoop op het veld 456 dus toch kleine besparing, ik koop de bonnen pas in de laatste weekend dat de optie sluit.

Ik heb er intussen 80 gekocht omdat ik niet zeker weet of ik de zondag (volledig) blijf. Dat het intussen belachelijk duur is geworden staat echter als een paal boven water. Rock Werchter is nooit goedkoop geweest, maar het tart toch stilaan alle verbeelding... Het evolueert echt naar een high class festival. Een beetje kwalijk.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en Joslittel
Ik heb er intussen 80 gekocht omdat ik niet zeker weet of ik de zondag (volledig) blijf. Dat het intussen belachelijk duur is geworden staat echter als een paal boven water. Rock Werchter is nooit goedkoop geweest, maar het tart toch stilaan alle verbeelding... Het evolueert echt naar een high class festival. Een beetje kwalijk.
Genoeg andere festivals waar je u minstens even goed amuseert😁

• Leuk
Waarderingen: Shuliv
Wij kopen 120 bonnen in de voorverkoop (2 personen) meestal moeten we er op de 4e dag bijhalen
Het gaat de eerste 2 dagen harder dan de laatste dagen…
Nu uitgerekend 420 euro in voorverkoop op het veld 456 dus toch kleine besparing, ik koop de bonnen pas in de laatste weekend dat de optie sluit.
Hier ligt het ook rond de 150 op een weekend voor 2. Al hangt dat ook af van het weer bvb.

Buiten terrein dit jaar kost een pintje 3.30 euro + 70 cent waarborg

• Leuk
Waarderingen: Shuliv en Islaaa
Vorig jaar heb ik 110 bonnen versleten in een volledig weekend. Waarvan slechts 3 op de camping, tijdens Nederland - Turkije. De rest aan eten en drinken op het terrein. Ik vond de drinkprijzen gevoelsmatig best doable, als ik het afzet tegen wat het elders tegenwoordig kost.

Het waren vooral de eetprijzen die ik schandalig hoog vond voor wat je krijgt. Die bicky burger, wat een gedrocht is dat joh. Ik weiger om hem met hoofdletters te schrijven...

• Leuk
Waarderingen: Paddy
vooral dat
het eten is zo belachelijk duur...
en dat rekken we ieder jaar een beetje op...
en de hoeveelheid wordt net wat minder en de kwaliteit is vaak ook bedenkelijk

• Leuk
Waarderingen: Louwers en musicislife
vooral dat
het eten is zo belachelijk duur...
en dat rekken we ieder jaar een beetje op...
en de hoeveelheid wordt net wat minder en de kwaliteit is vaak ook bedenkelijk
Die toon wordt overigens al jaren gezet door McDonalds. Steeds duurder, steeds kleiner, en steeds smeriger...

Hier ligt het ook rond de 150 op een weekend voor 2. Al hangt dat ook af van het weer bvb.

Buiten terrein dit jaar kost een pintje 3.30 euro + 70 cent waarborg
Wij hebben op de camping zelf blikjes bij, en gaan meestal op A1 vooraan bij de hondenclub eten/ontbijten..of net van de camping af…
4 dagen werchter is duur, maar dat weegt voor ons niet op hoeveel lol we er aan hebben. Heerlijk nu al weer zin in🥳

• Leuk
Waarderingen: Piranha43 en Shuliv
Met de ticketprijs heb ik (ondanks het relatief zwakke programma) geen probleem. Met de drank- en voedselprijzen daarentegen… Gelukkig heeft onze groep door de jaren heen voor fantastiche alternatieven gezorgd. Geen honger en dorst voor belachelijk lage prijzen 😁

• Leuk
Waarderingen: musicislife en Chiefs
Die toon wordt overigens al jaren gezet door McDonalds. Steeds duurder, steeds kleiner, en steeds smeriger...
dat moet ook al pakweg bijna 10 jaar geleden zijn voor mij dat ik daar zelf binnen stap....
met de vriendengroep ofzo durft dat wel voor te vallen
maar zo een zaken nee dank u

Met de ticketprijs heb ik (ondanks het relatief zwakke programma) geen probleem. Met de drank- en voedselprijzen daarentegen… Gelukkig heeft onze groep door de jaren heen voor fantastiche alternatieven gezorgd. Geen honger en dorst voor belachelijk lage prijzen 😁
Klopt, je ziet voor iets meer dan 300 euro geweldige bands en 4 dagen plezier…ga maar eens een weekendje weg, of ga naar de super markt een kar boodschappen halen (voor gezin van 5) ach dan valt Werchter nog best mee🥴😂

• Leuk
Waarderingen: rw83 en reaper
Klopt, je ziet voor iets meer dan 300 euro geweldige bands en 4 dagen plezier…ga maar eens een weekendje weg, of ga naar de super markt een kar boodschappen halen (voor gezin van 5) ach dan valt Werchter nog best mee🥴😂
exact inkomprijs is best nog te behappen in verhouding
het is al de rest, eten, drinken, accomodatie dat gewoon belachelijk aan het worden is

• Leuk
Waarderingen: Islaaa
Ik ging ook even kijken naar m'n transacties vorig jaar. Schrok me in eerste instantie dood omdat ik 160 coins had gekocht. Maar gelukkig ook nog 40 terug laten storten later 😅

Moet zeggen dat daar wel relatief weinig voor eten bij zit. De dag beginnen met een paar pannenkoeken of knakworsten en voor de rest heel veel bier drinken, dan blijft m'n maag toch wel goed gevuld de hele dag. Heb het er inderdaad echt niet voor over wat je daar voor geschoteld krijgt.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Uitgaven: 90 coins, breakfast vouchers (daardoor maar honger tegen halfweg namiddag en dus uitgaven op weide uitgespaard), The Hive MySpace 16 vierkante meter, parkingticket en combiticket. Voor mijn eigen gemoedsrust zal ik het niet uitrekenen :p

• Haha
Waarderingen: Islaaa
Uitgaven: 90 coins, breakfast vouchers (daardoor maar honger tegen halfweg namiddag en dus uitgaven op weide uitgespaard), The Hive MySpace 16 vierkante meter, parkingticket en combiticket. Voor mijn eigen gemoedsrust zal ik het niet uitrekenen :p
Inderdaad nooit op maandag naar de afrekening kijken 🙃

Users who are viewing this thread