Rock Werchter 2025

Wij zorgen dat we op de camping altijd goed eten. Op het terrein hoogstens wat snacken (friet, loempiaatjes).
De prijzen voor een pitcher vind ik nog best redelijk. Maar vooral het eten is de prijs kwaliteit verhouding weg. Prima om 10 bonnen voor mijn diner neer te leggen, maar dan moet het ook wel lekker en vullend zijn.
We kopen nu in de voorverkoop 15 bonnen per persoon per dag. Zal vooral opgaan aan bier.

Daarnaast verbaas ik me dat mensen nog flesjes water kopen op het terrein.

Ik denk dat het andere ongeveer 3,5 coins kost.
13,30 voor een vodka-redbull/rum cola waarin je de sterke drank moet gaan zoeken? Grof eigenlijk.
Aperol Spritz had vorig jaar trouwens een heel goeie prijs-kwaliteitsverhouding. Was denk ik 2,2 Coins, dus 7,70 euro. In Antwerpen op een terras betaal je vaak meer. ;-)

• Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye
Prices are rubbish on the whole for most things, I’m near London though so used to paying awful prices. Any fest in the UK now is £7.50 upwards for a pint, more for a spirit and then even about £3-4 for a can of coke etc.

Glastonbury (and boomtown I think) are about the only couple where you save by taking your own in. Their meal prices have raised in recent years, forget the £5 deals etc… that’s normally a portion of chips or similar but for a substantial meal it’s certainly £10 plus now.

It’s an annoyance but sadly it’s an expectation now

Ontbijten doen wij altijd zeer uitgebreid bij de tent. Broodjes knakworst/rookworst, noodles, krentenbollen enz.

Verder op het terrein een keer een tussendoortje, goed avondeten en na het laatste optreden nog wat lekkers voor het slapen! Zo kom ik vaak de dag wel door!

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Vorig jaar heb ik 110 bonnen versleten in een volledig weekend. Waarvan slechts 3 op de camping, tijdens Nederland - Turkije. De rest aan eten en drinken op het terrein. Ik vond de drinkprijzen gevoelsmatig best doable, als ik het afzet tegen wat het elders tegenwoordig kost.

Het waren vooral de eetprijzen die ik schandalig hoog vond voor wat je krijgt. Die bicky burger, wat een gedrocht is dat joh. Ik weiger om hem met hoofdletters te schrijven...
Ik snap inderdaad niet hoeveel mensen daar nog steeds geld aan willen uitgeven. Ik betaal zelf liever iets meer voor die premium burgers, wetende dat ik dan toch iets smakelijks naar binnen kan werken, in plaats van gewoon mijn honger voor een half uurtje te verhelpen.

Ik net wel gedaan: in 2024 515 euro voor 5 dagen, combi en regelmatig Karmelietje op de weide.
Dat is minder dan 50 euro per dag? Valt toch echt best mee?

Ik geef denk ik meestal rond de 60-70 Coins uit op 4 dagen, dus dat valt nog te overzien.
Vorig jaar hadden we rugbytoernooi in Rome. Ook 4 dagen, met vlucht, accoomodatie, inschrijvingsgeld en eten/drinken was je ook makkelijk 1.000 euro kwijt. Dus dan valt 4 dagen plezier op een festival met je vrienden toch een pak goedkoper uit.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Dat is minder dan 50 euro per dag? Valt toch echt best mee?

Ik geef denk ik meestal rond de 60-70 Coins uit op 4 dagen, dus dat valt nog te overzien.
Vorig jaar hadden we rugbytoernooi in Rome. Ook 4 dagen, met vlucht, accoomodatie, inschrijvingsgeld en eten/drinken was je ook makkelijk 1.000 euro kwijt. Dus dan valt 4 dagen plezier op een festival met je vrienden toch een pak goedkoper uit.
Oh ja, tevreden met 50 euro per dag. Stella van ‘t vat inpilsen op de camping maakt het verschil

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Wellicht is deze discussie al geweest in het verleden, zo ja, mijn excuses.

Is het mogelijk om coins van jouw persoonlijke bandje, over te dragen, naar een ander zijn persoonlijke bandje?

Wij maken als groep altijd een pot. Maar dat kan natuurlijk alleen met de Groupie card die je enkel op het terrein kunt kopen en kunt opladen (met de duurdere coins natuurlijk). Een slecht principe vind ik. Maar goed. Wij zijn dus aan het kijken of we daar iets handigs voor kunnen verzinnen.

Bij voorbeeld drie mensen met de pot op hun persoonlijke bandjes (met munten die we in de pre sale aangeschaft hebben). Scheelt, met ons drinkgedrag, heeeeel veel pintjes.

Nu met coins snap ik een prijsverhoging van de coins zelf niet zo goed. Je kan gewoon producten met 0.1 van een coin laten stijgen maar zo 'valt het toch minder op'.

• Leuk
Waarderingen: NelStof
Nu met coins snap ik een prijsverhoging van de coins zelf niet zo goed. Je kan gewoon producten met 0.1 van een coin laten stijgen maar zo 'valt het toch minder op'.
De prijs van een coin verhogen zal wel psychologisch beter te verteren zijn dan een pintje dat opeens 1.2 coins kost.

Users who are viewing this thread