Kereltje wrote:
Thomas wrote:
Over dat ‘algemene publiek’ gesproken, Radiohead en Gorillaz zijn ook niet echt publiekstrekkers voor het ‘algemene publiek’. Als ze de lijn van dit jaar doortrekken zie ik zowel Gorillaz als Radiohead niet komen. Dan wordt het eerder Kanye West – The XX – Taylor Swift o.i.d.?! Met Jack Ü, Hardwell, Calvin Harris en dan The National voor een halfvolle tent… lol.
Nu ook niet overdrijven he. Ja, met de combinatie Ellie Goulding – Bastille hebben ze erg poppy geboekt, maar waarom doen zoveel mensen nu alsof dit de toekomstige richting van Pukkelpop wordt? Is iedereen al vergeten dat die kaartenverkoop meteen ook zwaar kut ging, en de organisatie moest foefelen om het uitverkocht te doen krijgen? Het algemene publiek in Kiewit zit weldegelijk meer te wachten op Gorillaz en Radiohead dan op de pure popacts van deze planeet. Echte EDM-acts zullen nooit afsluiten, Calvin Harris is het dichtste dat ze daarbij gekomen zijn.
Was een grapje joh, ze zaten vorig jaar gewoon krap wat headliners betreft (enkel Blur hebben ze misgelopen imo).
Ik ben vooral benieuwd wat Lowlands doet mocht Pukkelpop met Gorillaz/Radiohead komen, Pukkelpop kan zich Radiohead wel permiteren… Genoeg tickets + ruimte voor mensen, maar Radiohead in de Alpha gaat niet passen denk ik.