Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I recently saw the Slipknot anniversary set that they'll play at Graspop 2025 as well.
It was really good! Even the not so popular songs off the debut really hit hard. The new drummer Casagrande is a beast and the young Tortilla face is really fun. Corey still sounds awesome and Clown brought the energy. No one bangs kegs like him.
Only downsides: they made notable pauses after every 2-3 songs, disappearing behind the stage and setlist-wise it's really just the debut. That you gotta expect. No Duality or People equal or Unsainted etc.
So in a way you can be hyped but if you like a lot more than the 1999 stuff better lower your wishes.
Mijn favoriete song hebben ze slechts een handvol keren gespeeld in 2007. Het zou mij toch een harde plasser geven mochten Trent en zijn kornuiten het alsnog ten berde brengen.
Ik zag dat pinkpop een setje namen had gekregen gisteren. Geen idee hoe de afstemming onderling is met dit festival.
Of misschien ook of live nation de namen definitief vrijgeeft aan een festival want dan is dit de dirigent.
Ik zag dat pinkpop een setje namen had gekregen gisteren. Geen idee hoe de afstemming onderling is met dit festival.
Of misschien ook of live nation de namen definitief vrijgeeft aan een festival want dan is dit de dirigent.
Ben erg benieuwd hippotraktor kende ik destijds oprecht nog niet en was blij verrast.
Maar Psychonaut als opener? Hmmm zou kunnen maar hoop iets later voor hun en voor mij. (Donderdag duurt het soms wat lang met het tentenmanagement)
Maar als het echt de marquee is, is er deze keer iig plek om te kijken bij een Belgische band. Chapeau, GMM ik zie een leercurve.
peak shinedown, vond planet zero een iets mindere plaat. Zeker nadat ze van attention attention kwamen waar geen enkel slecht nummer op stond.
Maar dit smaakt al meteen naar meer.
Shinedown is een fantastische band, maar de kans dat die in juni nog naar Europa komen is natuurlijk even groot als bijvoorbeeld Killswitch Engage waar we het gisteren over hadden. Blijft een Amerikaanse band, kans dat ze over ruim 4 maanden in Europa zijn is gewoon niet heel groot.
Shinedown is een fantastische band, maar de kans dat die in juni nog naar Europa komen is natuurlijk even groot als bijvoorbeeld Killswitch Engage waar we het gisteren over hadden. Blijft een Amerikaanse band, kans dat ze over ruim 4 maanden in Europa zijn is gewoon niet heel groot.
Verwacht ook niet dat ze er gaan staan, maar een willekeurig gat in een Amerikaanse tour precies tijdens Europese festivals vind ik logischer dan gewoon een Amerikaanse voorjaarstour om toch een onverwachtse verschijning in Europa te zijn.
Ah dit vind ik uitstekend nieuws, dank! Ik vreesde een beetje dat ze in de Metal Dome zouden staan met Brutus taferelen tot gevolg. In de Marquee komen ze uitstekend tot hun recht én alle kans om een mooi plekje te scoren. In tegenstelling tot Jamel verwacht ik ze eerder als 2e of 3e en niet als opener. Hoop dat ook want dan zit je zelf toch al wat lekkerder in de eerste festivaldag.
Verwacht ook niet dat ze er gaan staan, maar een willekeurig gat in een Amerikaanse tour precies tijdens Europese festivals vind ik logischer dan gewoon een Amerikaanse voorjaarstour om toch een onverwachtse verschijning in Europa te zijn.
Ja, dat gat zou ook nog kunnen betekenen dat Beartooth wat Europese festivals gaat doen, ik denk dat die in Europa nog een tikje groter zijn dan Shinedown.
Maar voor beide bands lijkt het me eerder niet dan wel inderdaad.