WOO HAH 2018 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Tijdens de begindagen van BKS was de capaciteit daar 15k. Momenteel is die 25k als ik het juist heb. Valt dus eventjes af te wachten hoe ze het gaan inrichten.

Met 3/4 podia zal het een stuk kleiner zijn dan BKS.
Ben benieuwd of ze die geweldige sfeer van 013 vast weten te houden.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
De droom des dromen is toch nog wel dat ze Childish Gambino aankondigen, staat op het weekend van WOOHAH op een festival in London waar ook Blackbear en Action Bronson staan, die dus ook wroden ingevlogen.

Verder hoop ik dat, want ze boeken al best veel namen van vorige edities, in de toekomst of dat nou deze editie of die erna is, ik nog een keer de kans krijgt Cypress Hill, Run the Jewels, Tyler en Earl Sweatshirt te zien. Met alle bovenstaande namen kan ik dan letterlijk rustig sterven.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
De droom des dromen is toch nog wel dat ze Childish Gambino aankondigen, staat op het weekend van WOOHAH op een festival in London waar ook Blackbear en Action Bronson staan, die dus ook wroden ingevlogen.

Verder hoop ik dat, want ze boeken al best veel namen van vorige edities, in de toekomst of dat nou deze editie of die erna is, ik nog een keer de kans krijgt Cypress Hill, Run the Jewels, Tyler en Earl Sweatshirt te zien. Met alle bovenstaande namen kan ik dan letterlijk rustig sterven.

Als Childish komt, dan doe ik een vreugdedansje :cool:
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
??We hebben goed nieuws en slecht nieuws voor jullie vandaag. Het goede nieuws: Cardi B heeft een ‘bun in the oven’ en verwacht samen met Migos rapper Offset een baby?. Het slechte nieuws? Cardi B is uitgerekend in juli dus helaas kan haar optreden op WOO HAH! niet doorgaan. Wij balen net zo hard als jullie dat het optreden niet door kan gaan, maar we beloven op korte termijn met een goede vervanger te komen. Het optreden van Migos op WOO HAH! 2018 zal gewoon doorgaan.
 

youngwoens

Playlistbediener
26 feb 2018
6
0
Behalve dat Cardi een baby heeft is dit enkel slecht nieuws. Had graag twee betere vervangers gezien voor beide acts. Sinds het album van Cardi had ik haar ook nog wel willen zien. Maar nu is er wel ruimte voor iemand als Gambino of Tyler.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Ik denk dat Tyler/Gambino idd best goede en realistische vervangers zijn. Stiekem hoop ik nog wel voor iemand als Skepta als vervanger.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Skepta al zo vaak gezien op verschillende festivals, ik zou echt heel erg graag Gambino willen.
Maar met anderson. paak of Tyler ben ik ook tevreden. :cool:
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Ik zou voor Gambino alleen al 100 euro neerleggen. Wat zou dat mijn zomer onbreekbaar maken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gambino zie ik echt niet gebeuren. dat zou echt een belachelijk goeie verassing zijn.
Tyler of Earl zou heel dope zijn. Altijd leuk als een grote act wegvalt waar je zelf niks mee hebt. Al was ik waarschijnlijk wel eventjes een paar nummertjes gaan kijken.

Twee jaar geleden haalden Roskilde en Woo-Hah, Schoolboy Q als vervanger voor Future naar ons land. Cardi B is gelukkige bizar groot geworden het afgelopen jaar dus ze moeten toch voor een grote vis gaan. Beniuewd! Kan voor mij persoonlijk alleen positief uitpakken. Rae of Posty op retour zie ik ook graag.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Als Gambino erbij komt op de zaterdag, ga ik huilen van geluk. Zelf niet zo'n fan van Cardi B, dus ik vind het niet zo erg dat ze heeft gecancelled ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kans op The Streets als vervanger?

Lol, dat zou geweldig zijn. Maar niemand op Woo-Hah weet wie Mike Skinner is.

Denk dat we eerlijk kunnen zijn dat het jammer is dat Cardi B er niet staat. Die Coachella set is lookin good. Al zouden we wel eens tripped back versie krijgen.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Heeft iemand nog acts die ze echt helemaal niet willen?

Mijn lijstje is ongeveer:

6ix9ine
XXXTentacion
Lil Dicky
Hopsin
BlocBoy JB
PnB Rock
Lil Uzi (Cancelt toch weer als je hem boekt)
Bhad Bhabie
Famous Dex
Lil Xan (Weet dat hij al geboekt is maar hij heeft een van de slechtste albums die ik ooit heb gehoord uitgebracht)
Matt Ox


Mijn onrealistische wishlist (voor als Mojo zit mee te kijken):
Maxo Kream
Wiley
Childish Gambino
Bobby Shmurda
J. I. D.
Joey Purp
Jaden Smith (zou wel lachen zijn)



 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Gambino zie ik echt niet gebeuren. dat zou echt een belachelijk goeie verassing zijn.
Tyler of Earl zou heel dope zijn. Altijd leuk als een grote act wegvalt waar je zelf niks mee hebt. Al was ik waarschijnlijk wel eventjes een paar nummertjes gaan kijken.

Twee jaar geleden haalden Roskilde en Woo-Hah, Schoolboy Q als vervanger voor Future naar ons land. Cardi B is gelukkige bizar groot geworden het afgelopen jaar dus ze moeten toch voor een grote vis gaan. Beniuewd! Kan voor mij persoonlijk alleen positief uitpakken. Rae of Posty op retour zie ik ook graag.
Nja, hij staat hetzelfde weekend als WOOHAH op een festivalletje in London waar ook Blackbear, Action Bronson en nog wat namen staan en die vliegen ook over.. so.. not impossible!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken