WOO HAH 2018 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Oh dat heb ik zien langskomen ja. Vergeten dat hij er stond.

Ik heb echt niks met zijn stijl moet ik toegeven. Not my cup of tea.
 

silentsage

Nieuw lid
24 mrt 2018
4
0
Eeeeeen Tekashi69 is Action Bronson zijn vervanger :lol:

https://www.instagram.com/p/Bk0ecT3lxRr/?taken-by=woohahfest

Timetable staan ook online op de apps nu
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ben toch wel heel benieuwd hoe ze het terrein hebben gebruikt.

Snipes Stage - Lijkt me het hoofdpodium.

Forest Stage - Op de plek van de BKS TWO?

Canna Stage - Geen idee

Waterfront Stage - de BKS THREE/FIVE?

The Block - Hier zijn dus toch dit jaar de Skatedemo's. Interessant om te zien hoe ze op het terrein een skatepark hebben gebouwd.


Blokkenschema ziet er ook goed uit. Weinig clashes, hebben ze slim gedaan. Night Lovell/Scarlxrd lijken me wel een beetje hetzelfde publiek te trekken, en die staan tegelijk. Ik vind het allebei mwah, maar de voorkeur gaat naar Night Lovell.


 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Snipes Stage – Lijkt me het hoofdpodium.

Forest Stage – Op de plek van de BKS TWO?

Canna Stage – Geen idee

Waterfront Stage – de BKS THREE/FIVE?

Daar kan ik me ook wel in vinden.
Elke keer 1,5 uur tussen een gig op verschillende stages vind ik wel opvallend. Veel acts te verdelen over overige stages dus. Dat wordt veel lopen en niet eventjes wachten tussen acts. Hoop dat sommige acts toch wel even langer dan een uurtje spelen.

Denk dat het druk gaat worden tussen Playboi Carti en Ski Mask.

Tja wat moeten we zeggen over 69 ipv Bronson.... Het merendeel van het publiek lijkt het wel prima te vinden en ik ben ook wel benieuwd.
Zin an en hopen dat verder niks mee af zegt.
 

silentsage

Nieuw lid
24 mrt 2018
4
0
Maps zijn er! (Algemene overview iig)

https://woohahfestival.com/wp-content/uploads/2018/07/WOOHAH_18_map_main_A4-002-uai-2064x1459.png

https://woohahfestival.com/wp-content/uploads/2018/07/WOOHAH_18_map_eastcoast_A4-uai-2064x1459.png
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik zie dat mijn voorspelling van de podia's nog redelijk klopt :). Niet echt verrassingen ook.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
68
Tijdens de begindagen van BKS was de capaciteit daar 15k. Momenteel is die 25k als ik het juist heb. Valt dus eventjes af te wachten hoe ze het gaan inrichten.

Met 3/4 podia zal het een stuk kleiner zijn dan BKS.
Ben benieuwd of ze die geweldige sfeer van 013 vast weten te houden.

25.000 bezoekers op vrijdag en 30.000 op zaterdag en zondag. Wordt groter dan BKS. Ze gaan ook het hele terrein gebruiken.





 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
25.000 bezoekers op vrijdag en 30.000 op zaterdag en zondag. Wordt groter dan BKS. Ze gaan ook het hele terrein gebruiken.
Ja, inderdaad, interessant is de Canna Stage denk ik, een tweede open lucht podium, die op het andere strandje staat. Dat strandje waar de Belgen hun wedstrijdje in 2014 mochten kijken. Misschien moet de BKS organisatie even gaan kijken hoe die stage uitpakt.....


 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik heb maar besloten om ondanks mijn weekendticket toch maar 1 dag heen te gaan: zaterdag. Ik heb geen campingticket, en ik wil eigenlijk ook niet in de auto moeten overnachten, dus ik denk dat ik gewoon zaterdag heen en weer ga rijden. Heb op het moment ook even meer zin om zondag thuis met mijn familie de WK-finale te kijken, heb geen lekkere week achter de rug.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jammer

25.000 bezoekers op vrijdag en 30.000 op zaterdag en zondag. Wordt groter dan BKS. Ze gaan ook het hele terrein gebruiken.

Je hebt gelijk ja!
Ben benieuwd hoe de podia dit weekend gaan uitpakken omdat het inderdaad vrij druk gaat worden. Hoop dat de binnenkomst op zaterdag goed geregeld is.
 

silentsage

Nieuw lid
24 mrt 2018
4
0
Festival site map is er nu ook bij

https://woohahfestival.com/wp-content/uploads/2017/11/WOOHAH18_map_festival_2018.pdf

(alle maps staan hier: https://woohahfestival.com/maps/)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
6ix9ne, toch gecanceld, maar daarvoor in de plaats Juice Wrld ! Voor mij persoonlijk echt een 100% verbetering. Dus ben ik blij mee..
Las wel net dat Goldlink Dour Gecanceld heeft i.v.m. ziekte......
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.362
5.053
Lol typerend voor Woo Hah 2018 wel, dat zelfs een vervanger van een uitvaller weer vervangen moet worden omdat hij ook uitvalt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Las wel net dat Goldlink Dour Gecanceld heeft i.v.m. ziekte……

Omg, dit stopt ook gewoon niet he.
Lil Pump is inmiddels al in Europa dus die gig zal wel doorgaan.

Fijn dat Juice Wrld erbij is! Geweldige tracks heeft die gast!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Heb me echt prima vermaakt gisteren. Door het opstuivende zand krijg je wel een beetje een Burning Man gevoel. Nouja, dan moet dat volgend jaar ook maar de dresscode worden. Ik was zeer onder de indruk van vooral A$AP Twelvy en 6lack. Rocky vond ik dan weer wat tegenvallen. Ik wist van tevoren wel dat hij heel erg leunt op een backing track, maar de show viel echt heel vaak stil met dat openen van de moshpits, en omdat hij een half uur te laat was heeft hij de show ook in moeten korten. En ik had eigenlijk ook wel gehoopt dat Ferg, Tyler, ofzo even langs zou komen.

Ik vind trouwens ook wel dat een deel van de sfeer wel verloren gaat op de nieuwe locatie. Ik snap dat het nodig is vanwege de populariteit, en zelfs dit terrein voelde al best krap op sommige plaatsen, maar de Spoorzone was toch iets unieker. Ben benieuwd wat ze volgend jaar weten te verzinnen tegen het zand en de drukte.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Ben dit jaar de zaterdag geweest en ik vond het heel dope.
Opstuivende zand was tijdens het moshen wel klote, continue zand in je mond, maar goed wel tof extra effect als je erbuiten stond.
Zelf erg genoten van Scarlxrd, Rich Brian en Joey bada$$.
A$AP Twelvy even naar toe geweest, maar dat vond ik dan weer niks haha.
Aan A$AP Rocky enorm geërgerd. Eerst veel te laat komen en vervolgens tussen elk nummer 5 minuten lang alleen heel stom MOSHPIT roepen.
Z'n stage was wel echt super dik. De vlammenwerpers en confetti ook altijd een leuk extratje.

Locatie kan ik niet vergelijken, want dit was m'n eerste WOOHAH.
Als ik het vergelijk met Best kept secret, merk je wel dat er meer mensen zijn op WOOHAH.
Waar BKS heel spacious voelt, had ik dat op WOOHAH totaal niet (vooral op de main lane van de ingang naar Snipes stage).

Al met al wel onwijs genoten van de dag, maar er is veel ruimte voor verbetering.
Ik denk dat ik volgend jaar wel weer ga, behalve als de lineup compleet ruk is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken