WOO HAH 2018 - Nieuws en geruchten

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
75
56
Woo Hah mag binnenkort ook wel weer wat namen droppen, de vervanger van Cardi B zou op korte termijn worden aangekondigd, doe daar dan nog maar wat meer namen bij. Al heeft op de korte termijn heel wat verschillende betekenissen in festivalland ?
 

youngwoens

Playlistbediener
26 feb 2018
6
0
Ik verwacht dat Woohah deze of komende week met namen komt, helemaal na het afzeggen van Cardi B, wat inmiddels een grote naam in de HipHop scene is geworden. Ik ben heel benieuwd wat er nog gaat komen. Vingers gekruist voor Gambino of Tyler. Ook al komt Tyler ook al op BKS.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Gambino zou echt een droom zijn. Wat wil ik die vent graag live zien. Tyler en SZA ben ik het ook volledig mee eens. Zouden hele fijne vervangers zijn.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik vind dat ze wel heel erg lang op zich laten wachten met de rest van de lineup. Het is inmiddels ook al uitverkocht, dus ik verwacht eigenlijk geen al te grote vervanger voor Cardi B meer. Ik zie dat de comments op social media ook steeds negatiever worden, en ik snap ook wel waarom. Als ze eerst zeggen dat ze heel snel met een vervanger voor Cardi B gaan komen, en dat er dan nu nog steeds geen vervanger is terwijl de weekendtickets al grotendeels zijn uitverkocht, vind ik dat ze hier wel echt wat steken hebben laten vallen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
True,

Echter denk ik dat een vervanger regelen voor Carbi B toch wel wat tijd kost. Ze gooit zowat heel dr tour eruit. Dat is wat anders dan 3-5 Europese gigs vervangen. Daarbij willen ze uiteraard een naam brengen die wel wat voorstelt. Ze zullen vooral wat moeten bijpompen op de zondag. Die 60% van een tijdje terug viel me erg tegen met een headliner van formaat. Staan toch wat prima acts die dag. De vrijdag mag van mij toch ook wel een leuke headliners krijgen. Mick Jenkins is leuk maar ik had voorhand toch wel een act als Lil Uzi verwacht op de vrijdag.

Hopen dat we snel nieuws krijgen...
 

youngwoens

Playlistbediener
26 feb 2018
6
0
Ik vind dat het inmiddels wel mag hoor. Het duurt nu al weken voordat er iets komt. Vorig jaar werd 16 mei de volledig Line-up bekend gemaakt. misschien dit jaar wel weer. 2 dagen wachten nog in dat geval.
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
66
0
Ik vind dat het inmiddels wel mag hoor. Het duurt nu al weken voordat er iets komt. Vorig jaar werd 16 mei de volledig Line-up bekend gemaakt. misschien dit jaar wel weer. 2 dagen wachten nog in dat geval.

Ja vind jij dat wessel van beek?
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Even een ander ding: de WK-Finale is op de zondag om 17:00. Zouden ze een scherm neerzetten? Lijkt me wel een goed idee.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik snap ook niet waarom mensen zo graag 6ix9ine willen. Mag die gast überhaupt nog wel in de buurt van kinderen komen?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik snap ook niet waarom mensen zo graag 6ix9ine willen. Mag die gast überhaupt nog wel in de buurt van kinderen komen?

Omdat het hype is, veel energie en hij heeft twee hits. Na dat volledige album ben ik zelf ook afgehaakt maar Gummo en Kooda zijn wel dope.
Dan heb ik liever de overige acts in dat straatje zoals Pump, Purp en Trippie. 69 is toch wel de grootste meme van ze allemaal.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Blokkenschema graag!!

Roskilde is na het afzeggen van Carbi B nog met Partnextdoor gekomen. Die zal ik niet bepaald missen.
Danny Brown staat daar trouwens ook zag ik zojuist. Als die nog zou komen dan hebben ze een hele mooie verassing tussen het laatste pakketje.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Danny Brown ja, ik zeg: Doe maar.

Maar ik verwacht eigenlijk niet een supersterke nieuwe headliner, de meeste hebben hun planning voor de zomer toch al rond.

Maar word wel tijd zeg... ppfff
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Ty Dolla $ign // Playboi Carti // dvsn // Rejjie Snow // Scarlxrd // AJ Tracey // Soulection: Joe Kay & The Whooligan // Boef // Frenna // 3robi // Vic9 // DVTCH NORRIS // Yung Felix // Full Crate // Dj Abstract // FS Green // Rachel Green DJ

Hier zit volgens WOO HAH ook de vervanger van Cardi bij, maar wie dat is 'hangt af van je persoonlijke interesse'
 

silentsage

Nieuw lid
24 mrt 2018
4
0
Ze hebben blijkbaar nog een paar verrassingen voor de komende weken. Hoop wat extra's voor vrijdag (Young thug zou dope zijn), want current lineup voor vrijdag valt redelijk tegen imo. Wel hype voor Mick Jenkins en AJ tracey, but that's about it ....
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Op de volledige line-up poster ontbreken de namen van Trippie Redd en Smokepurpp. Geruchten gaan dat beiden gecanceld zijn/hebben.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Wat een zooitje tegenvallende namen zeg. Ten eerste zit hier geen vervanger van Cardi B bij, ten tweede zijn er dus weer twee artiesten gecanceld (Trippie, SMokepurpp) die groter zijn dan alle namen die net zijn aangekondigd. Ik snap niet dat je zo lang hype opbouwt voor deze namen. Wat een grote misstap zeg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken