WOO HAH 2018 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Leuke namen!
Dit is precies het pakketje wat mooi overal tussenin valt naar mijn mening.
Benieuwd of Rocky en Joey die dag samen gaan dragen en wat er nog bij komt.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik vind het echt hele goede namen hoor :)
Cole, Rocky , Badass , Goldlink , Lil Pump . Denzel Curry & J-hus zijn stuk voor stuk namen waar ik vrolijk van word.
 

jaspervvv

Nieuw lid
23 jan 2018
1
0
Zag dat ASAP Rocky komt! Hoop nu nog op Lil Uzi, Lil skies, Nav, Carti, Skepta en ik denk dat 6ix9ine ook heel hard zou zijn live.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Uzi zou een ideale afsluiter van de vrijdag avond zijn.
Lekker lijken bij Wireless en dan hoop ik nog op Migos en Trippie Redd.
Posty, Rae Sremm en Playboi Carti zou helaas dubbel zijn door hun boeking van afgelopen jaar.

Mooi dat Woo-Hah kwalitatief gewoon beter is dan Wireless. Die boeken teveel troep.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Volgens mij hebben ze een foutje gemaakt met de officiële Spotify-playlist. Er staan allemaal artiesten in die (nog) niet zijn aangekondigd. Het betreft de volgende artiesten:


Skepta
Trippie Redd
Young Dolph
6ix9ine
Lil Uzi
Ray Fuego
Jay Critch
Death Grips
MadeinTYO
Big K.R.I.T
Famous Dex
Rich The Kid


Even een foto als bewijs:



Edit: Ze hebben het inmiddels aangepast, en ik had het ook in de Facebookgroep van Woo Hah 2018 gepost, en die post hebben ze verwijderd. Ik denk dat we de volgende lijst namen nu dus grotendeels al weten.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Volgens mij hebben ze een foutje gemaakt met de officiële Spotify-playlist. Er staan allemaal artiesten in die (nog) niet zijn aangekondigd. Het betreft de volgende artiesten:

Skepta
Trippie Redd
Young Dolph
6ix9ine
Lil Uzi
Ray Fuego
Jay Critch
Death Grips
MadeinTYO
Big K.R.I.T
Famous Dex
Rich The Kid

Even een foto als bewijs:


Edit: Ze hebben het inmiddels aangepast, en ik had het ook in de Facebookgroep van Woo Hah 2018 gepost, en die post hebben ze verwijderd. Ik denk dat we de volgende lijst namen nu dus grotendeels al weten.
Denk het toch niet. Op jouw screen is te zien dat die nummers door verschillende gebruikers toegevoegd zijn. Het lijkt mij dat de afspeellijst per ongeluk op een gedeelte afspeellijst is gezet en dat iedereen die iets toe wilde voegen dat ook kon doen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zijn ook weer niet de gekste namen.
Als dat rijtje er nog bijkomt dan ben ik er bij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Migos / Trippie Redd / Giggs / Mick Jenkins / LIL XAN / Snakehips / Sam Gellaitry / Yxng Bane / GASHI / Bas / Injury Reserve / Junglepussy / Latifah / Zwangere Guy / Dj hyperlink / SIROJ / Lion Kojo
 

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Post Malone en Rae Sremmurd op Werchter, ik weet dat ze afgelopen jaar al langs zijn geweest, maar enige kans dat ze op de retour komen? Ook vraag ik me af wat de kansen zijn van Lil Uzi Vert en 6ix9ine, aangezien ik ze in het bovenstaande lijstje zag staan. En eventuele Nederlandse namen als Anbu Gang?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als ik me niet vergis komt er nog wel een klein rijtje.
Er staan al een aantal dutchies maar ik zie inderdaad nog wel graag een ANBU of Donnie.

Posty zie ik eerder misschien nog naar Lowlands komen. Beide zie ik graag terug maar ik verwacht ze eigenlijk niet meer.
Geen idee wat Uzi doet dit jaar.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik kon mezelf niet in bedwang houden, heb een weekend ticket gekocht voor Woohah :cool:
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Ik maak me wel een beetje zorgen over de groeiende lijst potentiële uitvallers. Cardi B is zwanger, en is begin juli uitgerekend, dus die zal denk ik afzeggen. Ook kan dat betekenen dat Offset van Migos niet kan komen, omdat hij de vader is. Verder is Denzel Curry weer depressief, dus heeft hij al zijn shows gecancelled en zijn album geschrapt. En Ski Mask The Slump God heeft zijn Europatour gecancelled vanwege gezondheidsproblemen.

Nu hoef ik Cardi B niet zozeer te zien, en zou ik het niet erg zien om daar een iets kleinere act voor in de plaats te zien die mij wat meer ligt, en Migos moet best tegenvallen live. Maar Denzel Curry is wel één van de acts waar ik het meest naar uitkijk, en Ski Mask ook.

Ik denk dat het slim zou zijn als de boeking van Woo Hah daar nu direct achteraan gaat, want ik zie de bui eigenlijk al wel hangen. Laten we er van uitgaan dat Migos gewoon wel komt, dan zou ik proberen een naam als Skepta ipv Cardi B te krijgen, en Danny Brown en Vince Staples/Tyler ipv Denzel en Ski ofzo.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het is natuurlijk dan wel weer het genre waar ze verrassende vervangers kunnen fixen. Ik verwacht dat het merendeel toch gewoon zal komen. Vorig jaar vielen de uitvallers ook mee als ik me niet vergis. Cardi B kunnen we inderdaad missen als kiespijn.

 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Denzel Curry zal inderdaad een enorme aderlating zijn, gezien op Lowlands vorig jaar en daarna nog in Amsterdam ! 2x ontzettend gaaf, en gun het alle Woo Ha(ers) van harte dat hij er is.

Migos, achja, leuk als ze er zijn. Cardi B is niet mijn cup of thee .
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
En als ik dan de eventuele vervangers lees in het artikel van Festileaks, word ik er eigenlijk alleen maar vrolijk van ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Denzel Curry was inderdaad fantastisch op Lowlands; hoop dat hij gewoon komt voor de mensen daar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Woo-Hah heeft dit jaar vooral een affiche die kan verassen of flink tegen kan vallen. Veel kleine 'hype' namen zoals Ski Mask, Lil Pump, Trippie etc. waar je van weet dat het druk gaat worden maar of ze een goeie show gaan afleveren is een tweede.
Daarnaast moet Rocky nog maar eventjes met goed materiaal komen, Migos live wel iets sterker overkomen dan tijdens Lowlands en Cardi B... tja, hopelijk komt er nog een grote naam bij.

Ik kan persoonlijke ook wel van tegenvallende show genieten in dit genre. Vet veel zin in. Hoop dat het meevalt met de uitvallers maar de mogelijke vervangers schept goeie hoop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik ben niet een "hip hop" kenner... maar zie je de verandering van het festival terrein terug in de namen? Want er passen denk ik meer mensen op het nieuw terrein dan op het oude?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken