WOO HAH 2018 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
Op de volledige line-up poster ontbreken de namen van Trippie Redd en Smokepurpp. Geruchten gaan dat beiden gecanceld zijn/hebben.

Helaas geen geruchten. Op de officiele Woohah site:

With this latest announcement, WOO HAH! has completed its line-up. The entire programme can be viewed at woohahfestival.com, where you will also see that the performances by Cardi B, Blackbear, Trippie Red and Smokepurpp have been cancelled.
 

youngwoens

Playlistbediener
26 feb 2018
6
0
Erg veel zin in het festival, toch valt de line up en de vervanger van Cardi B wel echt tegen voor mij.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Op de volledige line-up poster ontbreken de namen van Trippie Redd en Smokepurpp. Geruchten gaan dat beiden gecanceld zijn/hebben.

Helaas geen geruchten. Op de officiele Woohah site:

With this latest announcement, WOO HAH! has completed its line-up. The entire programme can be viewed at woohahfestival.com, where you will also see that the performances by Cardi B, Blackbear, Trippie Red and Smokepurpp have been cancelled.
Site was net even onbereikbaar dus het was nog gissen :)

Maar aii.. toch behoorlijk jammer van alle cancellations. Nieuwe namen maken dat niet echt goed imo.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zo hé , gaat aardig los op Social media.. Veel mensen die hun kaartje willen verkopen etc.
Ik snap wel dat als je fan bent van de new wave trap generatie dat je ontzettend baalt dat Pupp & Trippie gecanceld zijn.
Voor mij persoonlijk is de line up goed genoeg , ik ben niet zo van die stijl.

Ik ben zelf erg blij dat de toevoeging van Reije Snow.
Voor de rest erg benieuw naar het blokken schema.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat is het toch altijd een gekut met al die hip-hop artiesten. Blij dat Denzel Curry en Migos er nog wel gewoon staan. De vervanging/nieuwe namen zijn inderdaad niet in balans met wat er wegvalt. Trippie was toch wel een nieuwe artiest waar ik erg naar uitkeek. Ben wel blij met Playboi, Ty Dolla en Scarlxrd lijkt me ook wel leip.

Die outcry onder jongeren op Facebook en Instagram snap ik maar wat een sneu volk. De hoeveel scheldwoorden die onze volgende generatie op socials gooien is echt verschrikkelijk. Snap dat de fanbase van Purp en Trippie erg jong is en dit voor velen hun eerste festival(dag) wordt maar het valt wel op dat het grote Woo-Hah publiek toch wat fatsoen mist.

Verder heb ik er gewoon vet veel zin in. Uiteindelijk weer een line-up waar ze in Amerika vet jaloers op kunnen zijn en dat voor dit geld.
Hopen dat er nog een mooie verassing komt, veel gastoptredens en mooie, energieke optredens.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Die outcry onder jongeren op Facebook en Instagram snap ik maar wat een sneu volk. De hoeveel scheldwoorden die onze volgende generatie op socials gooien is echt verschrikkelijk. Snap dat de fanbase van Purp en Trippie erg jong is en dit voor velen hun eerste festival(dag) wordt maar het valt wel op dat het grote Woo-Hah publiek toch wat fatsoen mist.

Hier ben ik het echt volledig mee eens, ik snap ook de teleurstelling inderdaad. Maar wat ik nu toch allemaal lees gaat me ook iets te ver.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in dit jaar !
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.180
Die outcry onder jongeren op Facebook en Instagram snap ik maar wat een sneu volk. De hoeveel scheldwoorden die onze volgende generatie op socials gooien is echt verschrikkelijk. Snap dat de fanbase van Purp en Trippie erg jong is en dit voor velen hun eerste festival(dag) wordt maar het valt wel op dat het grote Woo-Hah publiek toch wat fatsoen mist.
Ondankbaar en vet verwend, dat zijn ze. Het is niet Woo Hah's fout dat er artiesten zijn die jaar na jaar cancelen maar zij moeten wel telkens de mess opruimen die die artiesten achterlaten. In een genre waar artiesten maar weinig de grote plas overkomen om hier te komen optreden ben je vaak genoodzaakt om aan te gaan kloppen bij de Dvtch Norrissen en Boefs van deze wereld. Gelukkig konden ze Carti en Ty nog binnenhalen binnen deze tijdspanne maar die uitingen tov de organisatie zijn er echt wat over, die mensen doen ook maar hun best na de zoveelste cancel..
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Carti heeft wel net zijn Australische tour gecanceld. Zou me niet verbazen als hij z'n Europese tour ook afblaast omdat hij deze zomer in de VS veel meer geld kan vangen voor een paar optredens.


En ik denk dat de woede van de fans wel te begrijpen is, maar dat het aan de verkeerde personen gericht is. Dat Trippie Redd en Smokepurpp zo maar even zonder reden cancellen laat wel zien dat ze echt geen fuck geven om hun fans. Misschien wordt het ook wel tijd om dat soort streken ook te gaan bestraffen en dat alle festivals in Europa samen een soort blacklist creëren ofzo van artiesten die meermaals gewoon alles cancellen. Young Thug komt bijvoorbeeld ook voor de helft van zijn optredens gewoon niet opdagen. En dat is een probleem dat zich toch vooral tot Hip Hop artiesten beperkt. Ik heb het wel te doen met de organisatie van Woo Hah.

Ik vind de lineup denk ik wel iets minder goed dan vorig jaar, maar er zijn dit jaar in ieder geval geen complete blunders zoals Lil Dicky of Hopsin. Nouja, misschien Lil Xan dan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Carti heeft wel net zijn Australische tour gecanceld. Zou me niet verbazen als hij z’n Europese tour ook afblaast omdat hij deze zomer in de VS veel meer geld kan vangen voor een paar optredens.

Ik hoop dat ie samen met Rocky rondtoert. Dat zal de kans van cancelen flink verminderen.

Lil Dicky was top, hahahah! Lil Xan heeft inderdaad de grootste kans om te gaan falen.
Benieuwd of die 'verassing' waar ze het over hebben nog iets moois kan worden. Laten we in ieder geval hopen dat de grote uitvallers geweest zijn en het tegen die tijd meevalt. Kan me nog steeds indenken dat Migos eruitklapt. Hoop dat ze iets moois tegenover J Cole zetten want ik weet niet. Lijkt me geen geweldige afsluiter van mijn weekend. Denzel Curry??
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
J Cole is live wel echt indrukwekkend volgens mij. Ik vind z'n albums ook niet echt geweldig, maar ik denk dat ik hem wel wil zien. Hoop daarom dat Denzel ook niet tegelijkertijd met hem staat. Ik verwacht wel echt veel clashes, vorig jaar was dat blokkenschema ook al zo kut.


Zou de verrassing niet misschien het randprogramma zijn? Vorig jaar hadden ze de skatedemonstratie die echt best leuk was. Misschien hebben ze Rodney Mullen geboekt? Moeten ze wel even een skatepark bouwen daar in het bos. Het zou ook wel leuk zijn als ze het terrein echt een beetje kunnen aankleden in een Hip Hop-sfeertje.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
[/quote>
Ondankbaar en vet verwend, dat zijn ze. Het is niet Woo Hah’s fout dat er artiesten zijn die jaar na jaar cancelen maar zij moeten wel telkens de mess opruimen die die artiesten achterlaten. [/quote]

Dat niet nee. Maar wekenlang roepen dat er een mooie vervanging komt en dan op het moment dat je die eindelijk bekend maakt terloops melden dat er twee andere grote artiesten gecanceld hebben is niet netjes.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik verwacht wel echt veel clashes, vorig jaar was dat blokkenschema ook al zo kut.

Het is allemaal zo krap op elkaar omdat ze niet een goed half uur/uur moeten opbouwen zoals andere festivals.

Ik ben ook benieuwd hoe dat er in Hilvarenbeek uit gaat zien. Woo-Hah was perfect op haar oude terrein met die hele Urban vibe. Best Kept Secret weet jaarlijks iets moois neer te zetten dus kijken wat WooHah gaat doen. Ook de terreinindeling gaat interessant worden. Voelt toch een beetje aan als een nieuwe festival:)

Dat niet nee. Maar wekenlang roepen dat er een mooie vervanging komt en dan op het moment dat je die eindelijk bekend maakt terloops melden dat er twee andere grote artiesten gecanceld hebben is niet netjes.

Ik verwacht niet dat ze tijdens het afzeggen van Cardi al op de hoogte waren van Purp en Trippie. Een festival moet toch positiviteit uitstralen. ik denk dat ze er gewoon alles aan gedaan hebben om het te laten uitverkopen. Als ze meer mogelijkheden hadden gehad hadden ze toch nog een mooie boeking gedaan voor de zondag? Neem aan dat ze willen dat die dag ook uitverkoopt.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik heb ze die vraag deze week op Instagram gesteld. "Dichter bij het festival" was het antwoord.

Ze hintten trouwens bij de laatste paar namen nog op een 'surprise'. Ik neem aan dat dat een groot scherm met de WK-finale gaat zijn, toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ze hintten trouwens bij de laatste paar namen nog op een ‘surprise’. Ik neem aan dat dat een groot scherm met de WK-finale gaat zijn, toch?

Het buurjongens project dus. Nou, jeuuujj...

Hopelijk hebben Ski Mask en Curry nog een beetje zin in WooHah na gisteren...
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik heb ze op Instagram in de comments gevraagd of we dit jaar de WK-Finale kunnen kijken, en ze reageerden dat dat dit jaar inderdaad mogelijk gaat zijn, binnenkort meer informatie.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
J-Hus

Ben bang dat we weer een afzegging hebben ook gezien het feit dat die pas 20 Juli vrij komt.
Voor mij persoonlijk wel jammer, want dit was 1 van mijn favorieten dit jaar :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben bang dat we weer een afzegging hebben ook gezien het feit dat die pas 20 Juli vrij komt.
Voor mij persoonlijk wel jammer, want dit was 1 van mijn favorieten dit jaar

Wie?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken