Tips & tricks vervoer / parking concert- en festivallokaties

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
36
15
Voor het Koninklijk Circus heb ik een kleine bijdrage. Auto geparkeerd in "Parking Wet", op enige minuten loopafstand gesitueerd maar voldoende parkeerruimte en relatief betaalbaar. Adres: Wetstraat 19, 1040 Brussel, België
Wij komen van richting Leuven en parkeren altijd (gratis) aan P&R Roodebeek. 15 minuutjes op metro 1 aan 2€ en uitstappen op 250 m van de zaal. Doen dit ook telkens voor de AB (dan zit de prijs van de metro bij in je inkom ticket).
Geen gedoe in en uit het centrum te rijden en idd te parkeren in te krappe parkeergarages.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
606
447
Allemaal bedankt voor alle tips voor de parking!

Voor liveislive het volgende net ontdekt (zie de onderstaande screenshot)
Wat zouden ze met passanten bedoelen?;) Ik zie mezelf wel als passant, ahaha

1716461033827.png
 
  • Wow
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.674
909
Wat zouden ze met passanten bedoelen?;) Ik zie mezelf wel als passant, ahaha
"Komt u voor het festival of bent u een toevallige voorbijganger?"
"Ik ben overduidelijk een passant"
"Oh, dan mag u gerust binnenrijden" 😀

Het principe van die parking op normale dagen is dat je, zolang hij niet volstaat, altijd kan binnenrijden. Nummerplaat wordt gescand en pas bij het uitrijden betaal je.
Dus waarschijnlijk zetten ze inderdaad de reservaties even uit voor die dagen, maar aanrijden lijkt dus wel degelijk nog mogelijk, zolang niet volzet.
 

NachoNienke

Playlistbediener
10 mei 2023
39
23
Nu de treinen rondom Utrecht niet rijden..
Iemand nog tips om te parkeren voor Ekko? Naast de aangegeven parkeergarage van de site?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
576
182
Ik zit te azen op een ticketswap voor Green day woensdag. Iemand tips voor parkeren rondom gelredome (parkeertickets zijn volgeboekt) of is ov de betere optie?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.251
4.409
Ik zit te azen op een ticketswap voor Green day woensdag. Iemand tips voor parkeren rondom gelredome (parkeertickets zijn volgeboekt) of is ov de betere optie?
Bij winkelcentrum kronenburg parkeren werkte vroeger in ieder geval.
Er zit ook een decathlon met gratis parkeren vlakbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
434
373
Ik zit te azen op een ticketswap voor Green day woensdag. Iemand tips voor parkeren rondom gelredome (parkeertickets zijn volgeboekt) of is ov de betere optie?
Wij hebben gisteren geparkeerd in Elden (ergens rond de Sonatestraat), via kleidijkpad kom je zo via de macdonalds bij het stadion uit. 10-15 min lopen en we konden zonder files wegrijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
772
1.283
Ik zit te azen op een ticketswap voor Green day woensdag. Iemand tips voor parkeren rondom gelredome (parkeertickets zijn volgeboekt) of is ov de betere optie?
Ik heb idd een ticket over omdat er een vriend niet meer meekan, stuur me ff berichtje :)
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
703
555
Iemand parkeertips voor de Lanxess Arena? Is het raadzaam om gewoon in een van hun eigen parkeergarages te parkeren? Of beter een stukje verderop parkeren en dan lopend naar de Arena?
 

TMS98

Playlistbediener
29 jan 2024
25
28
Iemand parkeertips voor de Lanxess Arena? Is het raadzaam om gewoon in een van hun eigen parkeergarages te parkeren? Of beter een stukje verderop parkeren en dan lopend naar de Arena?
Als je in de parking van de Arena parkeert kan je op zich daar staan van 6 uur 's ochtends tot de volgende dag 6 uur 's ochtends voor €9, ligt op zich ook op wandelafstand van de Dom (via Hohenzollernbrücke) waardoor het op zich een zeer goede deal is. Je kan gewoon je ticket direct betalen bij de automaat en dan "event tarif" aanklikken waardoor je direct kan betalen en niet achteraf in de mega rij staat. Als je laat komt en helemaal bovenin staat kan het wel zeer lang duren voordat je weg geraakt, maar als je op tijd bent ben je zo weg en direct op de snelweg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken