Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Nog geen enkel lijstje gezien die me zou tegenvallen. Ik kan niet wachten tot 16u. Het wordt een mooie.

Jazabel op eFestivals over de announcement morgen neem ik aan;

LJCK
BMTH
BBJJ
PATD

Liam Gallagher (sub)
Jimmy Eat World
Cigarettes After Sex
Kacey Musgraves

Brittany Howard
Michael Kiwanuka / Millionaire
The Murder Capital
HAIM

BICEP (live)
Big Thief
Jehnny Beth
Joost

Placebo (sub)
Angel Olsen
Tones And I
Disclosure

Wat denken we van The New Regime? Lijkt mij ook een kanshebber. Superband (olv multi-muzikant Ilan Rubin, drummer Nine Inch Nails, Angels & Airwaves, ex-Paramore).

Denk dat Yannick redelijke goede gok heeft geplaatst.

wellicht volgende artiesten als vervanger..

Tyler Childers - Slope
Bombay Bicycle Club - Barn
Loyle Carner - Klub C

Ben naast de namen ook benieuwd of we al een eerste poster zullen krijgen. Geeft toch steeds een beter beeld van de waardeverhoudingen dan de volgorde op de website.

Zou me ook niet verbazen als Die Antwoord, Tenacious D en Of Monsters and Men vandaag in het pakketje zitten.

MCR in duitsland Kunstrasen uitverkocht in amper 40 sconden. Geen tickets kunnen bemachtigen. vrees dat ik ga moeten wachten tot de volgende passage, misschien kan dit wel een vervanger worden in geval een grote band last minute canceled.

Ken zegt dit, erg interessant:

Very happy with today's announcement. Quality acts, big names, nice female additions. Some acts who looked certainties for Pukkelpop. A lot of the hinted acts were already mentioned. Good job everyone to guess them right. Still 55/60 names to go after today. 

Looking forward to see all the reactions. 

Cyu next week, same time

Ook maar een gokje dan:

Kim Gordon
Gojira
Liam Gallagher
FKA Twigs
Charli XCX
Michael Kiwanuka
Placebo
Zara Larsson
+ ...

En dan de sub/co-headliner voor de vrijdag volgende week woensdag bv.? Die zal toch stilletjes aan ook eens moeten gaan komen. The National of Tame Impala even apart aankondigen mag ook wel?

Liam Gallagher zekerheidje aangezien Ken het ook heeft over iemand die eigenlijk een zekerheid was voor pkp?

Liam Gallagher zekerheidje aangezien Ken het ook heeft over iemand die eigenlijk een zekerheid was voor pkp?

die gaan ze toch niet aankondigen voor zijn concert in vorst die nog niet uitverkocht is?

Ik word wel enthousiast van de voorspelde namen en van dat bericht van Ken! Dit pakket wordt waarschijnlijk doorslaggevend of ik voor de combi ga, zeer benieuwd.

Users who are viewing this thread