RubenFrusciante wrote:
eloelo wrote:
Placebo, meh. Maar prima dag voor de conservatieve rockliefhebber hoor. Thom Yorke biedt een meer dan waardig alternatief voor de ellende op main die dag.
Ook voor de progressieve rockliefhebber hoor.
Maar muziek die je zelf niet leuk vindt maar afdoen als ‘ellende’, over conversatief gesproken..
Jaja, blabla, altijd weer hetzelfde liedje als iemand durft kritiek te hebben op telkens diezelfde uitgekauwde blanke mannen rock uit de vorige eeuw. Ben ik nou de enige die dat bijzonder repetitief begint te vinden?
@eloelo heeft gewoon gelijk in dat deze muziek vrij conservatief is, en dus op dat niveau mensen aanspreekt. Kun je daarnaast nog allerlei progressieve dingen leuk vinden, als je dit leuk vindt maakt dat je (in ieder geval ten dele) een conservatieve rockliefhebber. Daar is niks mis mee, dat ben ik zelf ook ten dele (zie mijn avatar, over blanke mannen rock uit de vorige eeuw gesproken). Maar toevallig vind ik dat rijtje mainstage namen, op SOAD na, ook nogal ellendig. Waarom zou dat niet gezegd mogen worden?
Maar vaak als dit soort meningen gegeven worden staat er wel iemand klaar om diegene te vertellen dat ze het bij het verkeerde eind hebben, wat altijd op veel bijval kan rekenen van telkens dezelfde forum leden. En ik snap dat dit soort muziek een grote groep aanhangers heeft hier, het is traditioneel gezien het grootste genre op Werchter en vele andere festivals. Maar waarom moet die mening telkens bevestigd worden, en moet al het andere telkens weer op dezelfde weerstand stuiten? Wordt het niet eens tijd om te accepteren dat sommige mensen sommige muziek een beetje zat zijn, en voor andere stijlen naar festivals komen? Laat mensen gewoon die mening uitten, dan laten wij jullie in alle rust elkaar aftrekken over hoe kut Kendrick Lamar wel niet is. Thanks.
Edit: en om de “ik vind Kendrick Lamar wél tof” of wat dan ook voor te zijn, voel je vooral niet te persoonlijk aangesproken hierdoor Ruben. Ik gebruik jouw berichtje even om iets aan te kaarten over de algemene circlejerk sfeer die hier soms heerst, niet om jou persoonlijk aan te vallen.