Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Placebo zal zeker niet na Volbeat spelen. De combinatie Volbeat - SOAD lijkt me een zekerheid. Placebo was in 2014 de sub voor Metallica, voor 2020 schat ik ze absoluut niet hoger dan Volbeat in. Dus ofwel ervoor, ofwel in The Barn. Maar door Thom Yorke die al Barnheadliner zal zijn, lijkt me de main stage misschien toch de meest logische plek. Dus Placebo - Volbeat - System of a down. En dan inderdaad Sum 41 ervoor, maar zoals @yannick aangaf, waarschijnlijk nog wel iets tussen Sum 41 en Placebo dan als ze die subheadline spot op Main Square willen halen.
Ik denk echt niet dat ze Placebo gaan kloten met een horde metalfans die aan de Mainstage gaan kamperen voor Sum41 en Volbeat met als apotheose SOAD. Placebo in een tent lijkt me logischer. Die tenten zijn ondertussen ook eerder indoorzalen met een capaciteit van 20.000 man geworden.
Wauw, Placebo, Volbeat en System of a Down na elkaar (waarschijnlijk)!
Ongelooflijk blij met de toevoeging van Placebo, dit was echt wel een naam waar ik heel hard op gehoopt had! Ben blij dat ze staan waar ze horen te staan, gewoon op Rock Werchter! Euforie in onze festivalWhatsAppgroep hoor, zeer graag geziene band bij ons.
Ik denk echt niet dat ze Placebo gaan kloten met een horde metalfans die aan de Mainstage gaan kamperen voor Sum41 en Volbeat met als apotheose SOAD. Placebo in een tent lijkt me logischer. Die tenten zijn ondertussen ook eerder indoorzalen met een capaciteit van 20.000 man geworden.
Kloten? Placebo speelde in 2014 voor Metallica op werchter. En echt wel een goed strak optreden.
Vond het in 2014 echt niet goed. En dat kwam helaas voor een groot deel door de sfeer in het (Metallica) publiek. Maar zie het in 2020 wel goedkomen. Vind Placebo niet echt een wow naam maar wel eentje die ik zou willen zien. Blij dat die dus op zondag staan aangezien ik de main al had afgeschreven die dag (en er op de andere dagen nu nog mooie dingen kunnen bijkomen). Eerste Placebo, daarna climaxen bij Thom. Nice.
Jazabel op eFestivals over de announcement morgen neem ik aan;
LJCK
BMTH
BBJJ
PATD
Zijn de voorletters (of delen van) artiesten, ik gok 4 namen per dag in totaal dus pakket van 16 namen. Zou heerlijk zijn, PATD zou Panic At The Disco kunnen zijn en BMTH spreekt voor zich maar denk dat dit niet het geval is.
Eventueel kan het natuurlijk ook nog de eerste 2 letters zijn dus:
LJ CK
BM TH
BB JJ
PA TD
LJCK
BMTH
BBJJ
PATD
Zijn de voorletters (of delen van) artiesten, ik gok 4 namen per dag in totaal dus pakket van 16 namen. Zou heerlijk zijn, PATD zou Panic At The Disco kunnen zijn en BMTH spreekt voor zich maar denk dat dit niet het geval is.
- Deftones
- Big thief
- Maggie Rogers
- The Hives
- Disclosure
- Placebo
- Tones and I
- Calvin Harris
- Black Midi
- Kasabian
- Haim
- Jamie XX
- Jimmy Eat World
- Two Door Cinema Club
- Kaiser Chiefs
- Major Lazer
- Cage the Elephant
- King of Leon
- Mando Diao
- Cigarettes After Sex
- Alt-J
- Tenacious D
- Jessie J
- London Grammar
- Tame Impala
KOL zal denk ik niet in een pakketje zitten even als Tame Impala of Alt-J but who knows!
LJCK
BMTH
BBJJ
PATD
LJ CK
BM TH
BB JJ
PA TD
LJCK
BMTH
BBJJ
PATD
LJ CK
BM TH
BB JJ
PA TD