Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is toch echt wel eerder afschrijven nu? Er zijn niet zo veel artiesten die 4 dagen op rij spelen, dat ik me niet kan voorstellen dat FKA Twigs dat wel gaat doen met haar fysieke show.
En omdat Jazebel het ook al gewoon gezegd heeft.
Meestal zijn artiesten in topvorm, ik zie daarin geen probleem. David Byrne, ook al moest die niet paaldansen, doet ook veel shows op korte tijd en legt toch ook een serieus afstandje af tijdens zijn show.
Als je er 3 achter mekaar kan doen, lukt 4 ook. Hangt er wat vanaf wat ze eerder wie week op haar programma heeft staan.
Natuurlijk zou het typisch Werchter zijn om zo'n rijtje te realiseren (donderdagen zijn tegenwoordig altijd sterk geprogrammeerd) maar ik zie er met die tourschema eerlijk gezegd maar weinig graten in. Bovendien is ze, als ze wordt aangekondigd voor festivals telkens zéér hoog geprogrammeerd en kan ze perfect ook op Pukkelpop staan waar ze die spot en Marquee/Main wél kan spelen. M.b.t. Tyler, The Creator's kansen lijken die ook stelselmatig te verkleinen. Afwachten geblazen en vrijdag weten we hoogstwaarschijnlijk weer een pak meer.
En de eenmalige comeback van Ken in het achterhoofd, met deze zin :'Some names mentioned, people are thinking that they won't come anymore to RW (because they have a loaded schedule or ...) , will still play and will be announced very soon.'
Dat misschien wel. Zat nog eens naar een liveclip te kijken. Wat een artiest is dat toch. <3 Maar elke avond paaldansen en zwaardvechten zal zeker op de fysiek werken. Zeker als je bedenkt dat ze zo ziek geweest is... Here's hoping.
Ik was erbij in Carre en het was absoluut fantastisch.... maar kan me niet voorstellen dat je die show zoveel dagen achter elkaar kan spelen. 3 dagen lijkt me al veel. Zou het wel jammer vinden. Die show was waanzinnig goed.
Ik was erbij in Carre en het was absoluut fantastisch…. maar kan me niet voorstellen dat je die show zoveel dagen achter elkaar kan spelen. 3 dagen lijkt me al veel. Zou het wel jammer vinden. Die show was waanzinnig goed.
amenra staat ook weeral op roskilde. Ik weet dat het misschien ijdele hoop is maar wanneer zullen deze grootmeesters in hun genre eindelijk eens op werchter staan. een van de strafste belgische bands die we hebben.
amenra staat ook weeral op roskilde. Ik weet dat het misschien ijdele hoop is maar wanneer zullen deze grootmeesters in hun genre eindelijk eens op werchter staan. een van de strafste belgische bands die we hebben.
Dat is samen met Bruno Mars (en Ed Sheeran misschien) de enige grote échte popact (échte top40-pop als in Katy Perry, Beyonce, Justin Bieber, Taylor Swift, Ariana Grande) waar ik best benieuwd naar de show van zou zijn en sowieso zou gaan kijken mochten ze op een festival staan. Al denk ik niet dat haar show zou werken op een festival als RW...