Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Heb wel eens een liveshow van d'r gekeken op youtube, maar die vliegt nog meer door de lucht dan P!nk en heeft een act, qua dans en podia, die moeilijk op een festivalpodium over te brengen is lijkt me. Jij vindt dat vliegen en die show, net als bij P!nk geweldig, maar past niet echt op een festival als RW vind ik dan.
Muzikaal gezien vind ik d'r beter dan al die anderen die ik net opnoemde. Dat eerste en tweede album, geniaal.

Ja daar kan ik me wel in vinden. Alhoewel ik P!nk geweldig vond stuitte dat vorig jaar ook wel op een hoop weerstand (al lag dat ook aan het feit dat haar crappy voorprogramma meemoest en die donderdag zowat kaapte).

Lady Gaga zou imo iig wel een fantastische toevoeging zijn. Ook een vrij exclusieve boeking dan. Maar idd misschien niet zo geschikt. Kan me voorstellen dat Pinkpop er wel van zou balen als ze naast Gaga gegrepen hebben.

Trouwens ook erg blij met Placebo!!!! Die lineup wordt oprecht steeds mooier.

Ik begin me echt af te vragen wat Werchter met Placebo gaat doen dit jaar. Vandaag is bevestigd dat het nieuw album er effectief komt, ze touren rond Werchter ( zitten wel in Spanje begin juli, maar er zit een week tussen die twee gigs)

Het zou toch een erg mooie sub zijn voor zondag. Dat….of ze headlinen gewoon Zottegem of Cactus. ( gezien hun tour schedule houd dat meer steek)
Also: ik snap echt niet dat Main Square met die line up nu al zo goed als uitverkocht is. Fransen zijn raar volk.

Daar heb je ze hoor ;) ! Is je dochter vast ook blij mee!

Ja daar kan ik me wel in vinden. Alhoewel ik P!nk geweldig vond stuitte dat vorig jaar ook wel op een hoop weerstand (al lag dat ook aan het feit dat haar crappy voorprogramma meemoest en die donderdag zowat kaapte).

Lady Gaga zou imo iig wel een fantastische toevoeging zijn. Ook een vrij exclusieve boeking dan.

Trouwens ook erg blij met Placebo!!!!

Helemaal mee eens, zou het wel echt gaaf vinden om haar te zien, maar schat de kansen toch lager in ivm de show die ze altijd geeft.

Inderdaad, Placebo op zondag 05 Juli op rock werchter! Benieuwd of dit op het hoofdpodium zal zijn of in 1 van de tenten als afsluiter?

Thom lijkt me de afsluiter van de Barn. Placebo - Volbeat - SOAD is het meest logisch toch.

Poe, machtig hoor. Ook Placebo erbij die zondag! Werchter maakt het me wel erg lastig om dit jaar niet te gaan. Nog ergens een vol spaarvarken vinden..

Sum 41 gaat waarschijnlijk redelijk vroeg staan aangezien de band nadien nog naar Main Square moet om daar op te treden. Ik denk dat er dus nog minstens een band tussen Sum 41 en Placebo zal staan.

Mooie boeking voor Werchter maar heb er wederom echt helemaal niets mee..

Het lijkt er dus meer en meer op dat System of a Down de grote naam van zondag en afsluiter van het festival gaat worden en ik weet niet hoe ik me daarbij moet voelen.

Placebo, meh. Maar prima dag voor de conservatieve rockliefhebber hoor. Thom Yorke biedt een meer dan waardig alternatief voor de ellende op main die dag.

Placebo, meh. Maar prima dag voor de conservatieve rockliefhebber hoor. Thom Yorke biedt een meer dan waardig alternatief voor de ellende op main die dag.
Conservatieve :roll:

Ook voor de progressieve rockliefhebber hoor. :wink:
Maar muziek die je zelf niet leuk vindt maar afdoen als 'ellende', over conversatief gesproken..

Ik vind Placebo gewoon een prima naam, zeker voor de zondag. Maakt het ook wel moeilijk: Thom Yorke lijkt me zeker als Barn headliner, daar gaan ze toch Placebo niet nog voor zetten? Mocht ik op één dag Sum 41, Placebo, Volbeat en System of a Down kunnen zien en weten dat ze niet met elkaar gaan clashen, zou een dagticketje voor mij toch wel het overwegen waard zijn.

Users who are viewing this thread