Rock Werchter 2015 - Geruchten

Het is geen Blur, The Strokes of KISS maar toch wel een mooie last minute boeking volgens mij.

Ik kan het ook wel waarderen dat ook gedacht lijkt te hebben aan de waarschijnlijke Rock liefhebbers die een dagkaart zouden hebben gekocht voor de Foo Fighters. Beide bands zouden deze fans moeten kunnen waarderen.

Wel grappig trouwens dat festileaks in retroaspect al als een van de eerste voorspelt had ;)
http://festileaks.com/2014/11/faith-underworld-en-royal-blood-naar-rock-werchter-2015/

Hier is wat verwarring omtrent de uren omdat de uren in de App nog niet allemaal aangepast zijn. Die op de website zijn volgens mij de correcte. Elbow overlapt bv een halfuur met The Chemical Brothers.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Patti Smith wordt nu een lastig verhaal

Waarom precies? Patti overlapte al met FATM als ik me niet vergis, en nu dan met 10 minuten Rise Against. Verder zie ik niet zo waarom dat lastig gaat worden als je haar wil zien.

Nou ten eerste blijf ik dus bij Rise Against en ga ik zeker later nog wel even koekeloeren bij Patti, maar dan zie je niet heel veel meer. Als ze Horses ook nog echt integraal gaat spelen zijn de beste nummers ook al geweest :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Patti Smith wordt nu een lastig verhaal

Waarom precies? Patti overlapte al met FATM als ik me niet vergis, en nu dan met 10 minuten Rise Against. Verder zie ik niet zo waarom dat lastig gaat worden als je haar wil zien.

Eerst kon je nog naar Rise Against en daarna op je dooie gemak naar de Barn voor een mooi plekje bij Patti. Dat zit er nu niet in, nu wordt het echt kiezen :(

Op die manier is het moeilijker inderdaad. Ik zal wat eerder weggaan bij Rise Against denk ik, geen probleem omdat ik die mannen al een aantal keer gezien heb ondertussen.

Mja...ik ga wel kijken, een band uit mijn jeugdjaren en kan nog wel wat meebrullen...maar om ze nu als een waardige vervanger van de Foo's te beschouwen vind ik wel een brug te ver.

heb niet echt iets met FNM, ma bij gebrek aan tijd hebben ze bij werchter nog wel moeite gedaan
er zullen altijd teleurgestelde zijn bij vervanging foo fighters

met wat meeval hebben de mannen van The Script de zomergriep en komt in die plaats iets beter
dit jaar lijkt alles te kunnen

Prima prestatie van de organisatie om FNM nog te boeken zo kort van te voren. En de dagkaarthouders zullen met Royal Blood ook vast wel blij zijn. Denk dat dit voor de Foo Fighters fans wel het hoogst haalbare geweest is.

Ik ken zelf eigenlijk te weinig van FNM om te kunnen zeggen dat ik het echt leuk vind. Ben daarentegen wel benieuwd naar Oscar & The Wolf en SBTRKT. Zou best eens kunnen dat dit de Werchter editie gaat worden die de boeken ingaat als 'het jaar waarin ik maar één headliner gezien heb'.

Mensen! Vraagje! Kan ik donderdag al het campingbandje (A1) afhalen voor vriend die pas vrijdag komt, zodat hij zeker nog op de camping kan?

In het verleden hebben wij dat wel gedaan, maar de organisatie maakt nu zeer duidelijk dat je persoonlijk je bandje om dient te krijgen bij het inleveren van je camping ticket. Op The Hive weet ik in ieder geval dat daar zeer strikt mee om wordt gegaan (met van dezelfde poortjes als bij het festivalterrein), maar ik heb geen idee hoe courant de A-, B- of C-campings daar tegenwoordig in zijn... Volgens de regels mag het in ieder geval niet.

De faciliteiten op the hive zouden een stuk beter moeten zijn maar meeste verhalen over A1 hebben me overtuigd daarheen te gaan. Zijn er echter wel gewoon een paar wc's en douches die enigzins te overleven zijn? ;)

Ik stel de vraag ook maar brutaal even hier, misschien zijn er hier meer mensen die meelezen:

Zijn er mensen met ervaring op camping A1?
Is er een manier om de lange Haachtsesteenweg te vermijden met al je bagage op weg naar A1? Op de plattegrond staat namelijk een parking A8, die bijna grenst aan de achterzijde van camping A1. Kun je bv. via deze achterzijde de camping op?

surroundings_RW15.jpg

Ja, dat kan. Vriendinnen van mij parkeren altijd daar. Wij lopen juist liever over het asfalt. Misschien iets verder, maar wel handiger met een steekkarretje.

De faciliteiten op the hive zouden een stuk beter moeten zijn maar meeste verhalen over A1 hebben me overtuigd daarheen te gaan. Zijn er echter wel gewoon een paar wc’s en douches die enigzins te overleven zijn?
icon_wink.gif

Douchen doen wij pas maandag als we weer thuis zijn. De wc's vinden wij prima.

De meesten zullen zich gewoon douchen hoor. maar scheelt weer in de rij. Haha alsof niet douchen relaxt is en de sfeer bevordert, tuurlijk.

De meesten zullen zich gewoon douchen hoor. maar scheelt weer in de rij. Haha alsof niet douchen relaxt is en de sfeer bevordert, tuurlijk.

Ik vind douchen op festivals niet noodzakelijk en ga liever bier drinken ofzo. Verder doe ik niet alsof niet douchen relaxed is en sfeer bevorderd, het is gewoon zo'n gedoe en ik heb het lange wachten er niet voor over. Je gaat er niet dood aan wanneer je niet gaat douchen, en met de stank valt het ook gewoon heel erg mee.

Users who are viewing this thread