Rock Werchter 2015 - Geruchten

<div class="d4p-bbt-quote-title">omroep Max wrote:</div>
Ik weet nu niet of het een goed teken is dat het zo lang duurt voordat RW met een vervanger komt voor de Foo’s. Of ze zijn druk bezig en er komt een giga grote verrassing of ze houden ons aan het lijntje om een massale verkoop van de donderdagtickets te voorkomen.

laatste tweet van KISS ziet er ook anders uit dan verwacht… European Tour ends tonight ?

#KISS 40th Anniversary European Tour ends tonight at @BCard_Center in Madrid. #KISSROCKSEUROPE

Oei. Tegenvaller dit.

Toch waarschijnlijk een Foals, Emeli Sandé, FFS, The Libertines, Disclosure of iets dergelijks in The Barn en Elbow naar mainstage.

Foals of The Libertines zou super zijn. Foals was vorig jaar subliem!
Ben gisteren naar het buurtfeest op de wei geweest en het ziet er verdomd goed uit. Jupilerstage is verhuisd naast NWW.
De NWW zien er fantastisch uit!
Tijdens rondleiding zijn we The Barn binnen geweest, die is gigantisch en voorzien van airco/ventilatie. Trouwens The Barn en Klub-c zijn speciaal ontworpen voor Werchter EN Pukkelpop. Dus die tenten verhuizen volgende maand gewoon naar Hasselt.
Wie graag eens iets anders eet op de wei, een absolute aanrader zijn de worsten van Jeroen Meus, Würst. Echt lekker!!

Foals of The Libertines zou super zijn. Foals was vorig jaar subliem!
Ben gisteren naar het buurtfeest op de wei geweest en het ziet er verdomd goed uit. Jupilerstage is verhuisd naast NWW.
De NWW zien er fantastisch uit!
Tijdens rondleiding zijn we The Barn binnen geweest, die is gigantisch en voorzien van airco/ventilatie. Trouwens The Barn en Klub-c zijn speciaal ontworpen voor Werchter EN Pukkelpop. Dus die tenten verhuizen volgende maand gewoon naar Hasselt.
Wie graag eens iets anders eet op de wei, een absolute aanrader zijn de worsten van Jeroen Meus, Würst. Echt lekker!!

Interessant nieuws. de nieuwe marquee en DanceHall dan.
Praktisch dan: die Jeroen Meus worsten ging ik gaan uittesten, maar waar staat zijn stand? Ergens NWW vermoed ik?

Ja ook aan de NWW. NWW is dit jaar meer geïntegreerd. Vorig jaar lag het zo wat apart maar nu hebben ze het gewoon helemaal open gelaten. Loopt allemaal in elkaar over.

Heeft iemand enig idee of Dave Grohl al is teruggekeerd naar de VS? Ik weet dat Travis Barker wel eens gedrumd heeft met een gebroken voet, zou mooi zijn als ze wat muzikanten bij elkaar rapen en een nieuwe supergrote op het podium zetten. Of althans nieuw, Them Crooked Vultures was al eerder een projectje waar Grohl en Homme deel aan namen.

Waarschijnlijk geen optie, maar zolang er niks bevestigd is kunnen we blijven dromen.

Heeft iemand enig idee of Dave Grohl al is teruggekeerd naar de VS? Ik weet dat Travis Barker wel eens gedrumd heeft met een gebroken voet, zou mooi zijn als ze wat muzikanten bij elkaar rapen en een nieuwe supergrote op het podium zetten. Of althans nieuw, Them Crooked Vultures was al eerder een projectje waar Grohl en Homme deel aan namen.

Waarschijnlijk geen optie, maar zolang er niks bevestigd is kunnen we blijven dromen.

mooie droom, maar vrees geen optie zoals je zegt

Dave wil met veel plezier optreden met een gebroken voet, of het nu in Foo Fighters of in Vultures is, maar hij mag niet van de dokters omdat de kans nog te groot is op een infectie aan zijn been na die operatie. Dave zullen we sowieso niet zien.

Nieuws van 4u voorbij… Ik denk dat we echte een “verrassingsact” gaan krijgen
icon_wink.gif

Kees van Hondt, dan is Werchter officeel het beste festival ooit!

Verassing vind ik ook leuk maar dan moet je met iets goeds komen. Je kant niet dan ineens deus laten headlinen en dat t omdat t een verrassing is zij daar ineens goed genoeg voor zijn een goede verrassing zou ik best tof vinden. Ik was een keer op ik geloof lowlands of pinkpop en toen was them crooked vultures ofzo een verrassing :) dus t gebeurt wel eens

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread