Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blur heeft overigens in een interview bevestigt dat ze in het weekend van Glastonbury andere plannen hebben en sowieso een aanbod van hen geweigerd hadden. Zo zie je maar dat zelfs 'vrij zijn tijdens Werchter' niet voldoende is om kanshebber te zijn.
Patti Smith wordt nu een lastig verhaal, maar ben wel heel blij met Faith No More, hun live-stream gezien op Pinkpop en damnn. dat wordt een leuk showtje Royal Blood 2x vind ik overbodig en jammer, had je beter een Triggerfinger er tussen kunnen zetten.
YES! Nu kan ik Royal Blood alsnog zien. Alleen jammer dat Florence nu tegenover Hot Chip staat maar daar kan ik mee leven. En 20 minuten extra voor The Chemical Brothers, ook zeer blij mee. Tijdens Faith No More ga ik lekker naar SBTRKT, maar dat had ik ook tijdens de Foo's gedaan.
Heb Faith No More gisteren op Graspop gezien, was (vind ik dan persoonlijk) de zwakste headliner van het weekend. Heb ook het gerucht gehoord van Kiss, dus is dit andermaal een teleurstelling!
Waarom precies? Patti overlapte al met FATM als ik me niet vergis, en nu dan met 10 minuten Rise Against. Verder zie ik niet zo waarom dat lastig gaat worden als je haar wil zien.