Rock Werchter 2015 - Geruchten

Een verbetering voor mij! Faith No More, ze hebben mij ooit eens volledig weggeblazen, ze mogen dat nog eens doen! Super! Respect voor de organisatie!

Dit is nou echt een band waar ik weinig van ken maar de enthousiaste reacties hier maken me nieuwsgierig ik ga gauw luisteren!

Ik ben toch wat gematigd teleurgesteld maar kom, ik ga er zeker naar kijken en het kan alleen maar meevallen toch! Heb er al zot veel zin in :-)!

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>
Dat wordt chaos toch bij Elbow nu?!

Elbow clashte sowieso al met niemand he. Het enige verschil is dat de massa aan Main Stage minder groot zal zijn, en de volksverhuis dus idem.

Gedeeltelijk was er een overlap met Foo Fighters de om 23.30 zouden stoppen en Elbow 23.15 begint

Blur heeft overigens in een interview bevestigt dat ze in het weekend van Glastonbury andere plannen hebben en sowieso een aanbod van hen geweigerd hadden. Zo zie je maar dat zelfs 'vrij zijn tijdens Werchter' niet voldoende is om kanshebber te zijn.

Patti Smith wordt nu een lastig verhaal, maar ben wel heel blij met Faith No More, hun live-stream gezien op Pinkpop en damnn. dat wordt een leuk showtje :D Royal Blood 2x vind ik overbodig en jammer, had je beter een Triggerfinger er tussen kunnen zetten.

YES! Nu kan ik Royal Blood alsnog zien. Alleen jammer dat Florence nu tegenover Hot Chip staat maar daar kan ik mee leven. En 20 minuten extra voor The Chemical Brothers, ook zeer blij mee. Tijdens Faith No More ga ik lekker naar SBTRKT, maar dat had ik ook tijdens de Foo's gedaan.

Heb Faith No More gisteren op Graspop gezien, was (vind ik dan persoonlijk) de zwakste headliner van het weekend. Heb ook het gerucht gehoord van Kiss, dus is dit andermaal een teleurstelling!

Patti Smith wordt nu een lastig verhaal

Waarom precies? Patti overlapte al met FATM als ik me niet vergis, en nu dan met 10 minuten Rise Against. Verder zie ik niet zo waarom dat lastig gaat worden als je haar wil zien.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread