Rock Werchter 2015 - Geruchten

Oké, no offence, laten we er een mooi festival van maken, met of zonder douche :wink:
Zijn er nog bands, naast dr bekende, die het bezoeken waard zijn? Komt er iets als Frank Turner en the gaslight anthem?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Jurr wrote:</div>
Dan stink je dus een uur in de wind. Leuk voor de overige festivalgangers…

Festivalgangers stinken allemaal een uur in de wind. Niks ergs aan, hoort erbij.

Daar heb je deo voor. En 's ochtends gooi ik wel een plens koud water over mijn bakkes.

damien rice kan ik iedereen aanraden. Hij is mijn persoonlijke headliner van de zaterdag.

Wat die gast doet met zijn gitaar en stem is idd indrukwekkend. Altijd heel sterk.

damien rice kan ik iedereen aanraden. Hij is mijn persoonlijke headliner van de zaterdag.

Voor mensen die hem niet kennen raad ik hem juist af.
Geniale muzikant die de tent zeker zal betoveren. Maar als het niet je muziek is kun je beter wegblijven denk ik.
Voor mij is die man wel de naam van het hele weekend.

Voor mij ook. Maar laten we dat lekker voor ons houden zodat The Barn niet afgeladen vol is. :wink:

Ik ga in elk geval een uur van te voren al die kant op. Damien = briljant. Al zal 't nooit zo magisch worden als in Cirque Royal vorig jaar.

Ik kan de mensen die er donderdag al vroeg bij zijn zeker Marmozets aanraden (14:00 -14:50 - Main Stage). Op BKS gaven die echt een geweldige show weg. De show startte nog in de zonneschijn, maar werd al snel een teringbende toen er midden in de set een wolkbreuk doorkwam. De band gaf echt alles toen ze zagen dat er ondanks die hoosbui zoveel mensen bleven staan en waren uiteindelijk zelf ook zeiknat. Die zangeres heeft echt een stem als een klok, bijna niet normaal. Uiteindelijk kende ik vrijwel alle nummers, daardoor kwam ik na de show zangeres Becca zelf nog even tegen en dat is ook echt een topmeid. Op Werchter ga ik weer proberen om met de bek aan het hek te staan tijdens hun show denk ik.

Check Move, Shake, Hide anders eens: https://www.youtube.com/watch?v=a8ZPrdAwg3M

Marmozets staat zeker op m'n lijstje, hoop dat ik ook redelijk vooraan kan staan. Daar komen de voetjes wel van de vloer.

Faith No More is teruggeschroefd naar een uurtje (22:00-23:00) en Chemical Brothers krijgt toch niet 20 minuten extra en staat nu geprogrammeerd om 0:15-1:45.

Zou graag naar Marmozets maar vind Jack Garratt te vet... Als hij niet had afgezegd voor Lowlands had ik beide kunnen zien

Ik ga sowieso naar Mumford and Sons vrijdag. Maar ben er nog niet uit over wat ik daarna doe. Pharrel en Magnus hebben me allebei niet echt weten te overtuigen als ik zo youtube filmpjes check. Wat raden jullie aan?

Faith No More is teruggeschroefd naar een uurtje (22:00-23:00) en Chemical Brothers krijgt toch niet 20 minuten extra en staat nu geprogrammeerd om 0:15-1:45.

Dat is dan weer balen, vooral van Faith No More. Wel raar dat op de homepage van Werchter nog 21:45 staat (in het nieuwsbericht), maar in de app 22:00.

@gguuss, bij Pharell ga ik misschien tot het N*E*R*D gedeelte, maar bij Happy zorg ik zo ver mogelijk weg te zijn.

Dit is voor mij niet zo verkeerd, want m'n maten willen per se Oscar and the Wolf zien, dus nu hoef ik minder van FNM te missen!

Spijtig, een uurtje Faith No More is wel weinig... We care a lot kunnen we zo goed als zeker vergeten dan.

Ik kan de mensen die er donderdag al vroeg bij zijn zeker Marmozets aanraden (14:00 -14:50 – Main Stage).

Chill, Marmozets ga ik waarschijnlijk wel zien. Zeker als jij zegt dat ze live zo goed zijn.

Een tip voor het douchen: op The Hive krijg je een nummer toegewezen als je een ticket voor de douche koopt. De nummers worden op grote borden weergegeven. Je kunt dus bij je tent wachten en de borden in de gaten houden, je hoeft niet in de rij te staan!

Een tip voor het douchen: op The Hive krijg je een nummer toegewezen als je een ticket voor de douche koopt. De nummers worden op grote borden weergegeven. Je kunt dus bij je tent wachten en de borden in de gaten houden, je hoeft niet in de rij te staan!
Alsof je in de rij bij de slager staat. Echt een top uitvinding.

Tenzij je te ver van de douches staat met je tentje, dan kan je toch gewoon ervoor moeten wachten.
En op zo'n groot terrein sta je heel snel te ver van de douches.
Maar op zich al beter dan in een rij staan. Heb ze bij Pukkelpop weleens bijna 2 uur in de rij zien staan.

Users who are viewing this thread