Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oké, no offence, laten we er een mooi festival van maken, met of zonder douche :wink:
Zijn er nog bands, naast dr bekende, die het bezoeken waard zijn? Komt er iets als Frank Turner en the gaslight anthem?
Voor mensen die hem niet kennen raad ik hem juist af.
Geniale muzikant die de tent zeker zal betoveren. Maar als het niet je muziek is kun je beter wegblijven denk ik.
Voor mij is die man wel de naam van het hele weekend.
Ik kan de mensen die er donderdag al vroeg bij zijn zeker Marmozets aanraden (14:00 -14:50 - Main Stage). Op BKS gaven die echt een geweldige show weg. De show startte nog in de zonneschijn, maar werd al snel een teringbende toen er midden in de set een wolkbreuk doorkwam. De band gaf echt alles toen ze zagen dat er ondanks die hoosbui zoveel mensen bleven staan en waren uiteindelijk zelf ook zeiknat. Die zangeres heeft echt een stem als een klok, bijna niet normaal. Uiteindelijk kende ik vrijwel alle nummers, daardoor kwam ik na de show zangeres Becca zelf nog even tegen en dat is ook echt een topmeid. Op Werchter ga ik weer proberen om met de bek aan het hek te staan tijdens hun show denk ik.
Check Move, Shake, Hide anders eens: https://www.youtube.com/watch?v=a8ZPrdAwg3M
Faith No More is teruggeschroefd naar een uurtje (22:00-23:00) en Chemical Brothers krijgt toch niet 20 minuten extra en staat nu geprogrammeerd om 0:15-1:45.
Ik ga sowieso naar Mumford and Sons vrijdag. Maar ben er nog niet uit over wat ik daarna doe. Pharrel en Magnus hebben me allebei niet echt weten te overtuigen als ik zo youtube filmpjes check. Wat raden jullie aan?
Faith No More is teruggeschroefd naar een uurtje (22:00-23:00) en Chemical Brothers krijgt toch niet 20 minuten extra en staat nu geprogrammeerd om 0:15-1:45.
Dat is dan weer balen, vooral van Faith No More. Wel raar dat op de homepage van Werchter nog 21:45 staat (in het nieuwsbericht), maar in de app 22:00.
Een tip voor het douchen: op The Hive krijg je een nummer toegewezen als je een ticket voor de douche koopt. De nummers worden op grote borden weergegeven. Je kunt dus bij je tent wachten en de borden in de gaten houden, je hoeft niet in de rij te staan!
Een tip voor het douchen: op The Hive krijg je een nummer toegewezen als je een ticket voor de douche koopt. De nummers worden op grote borden weergegeven. Je kunt dus bij je tent wachten en de borden in de gaten houden, je hoeft niet in de rij te staan!
Tenzij je te ver van de douches staat met je tentje, dan kan je toch gewoon ervoor moeten wachten.
En op zo'n groot terrein sta je heel snel te ver van de douches.
Maar op zich al beter dan in een rij staan. Heb ze bij Pukkelpop weleens bijna 2 uur in de rij zien staan.