Rock Werchter 2015 - Geruchten

Dit jaar wil ik met 2 vrienden op camping b1 gaan staan. Heeft iemand enig idee tot hoe laat daar donderdag nog plek op is?

Hier ook nog even een late vraag.
Stel dat je nu nog een ticket koopt via vb Ticketswap, kan je dan aan de ingang in de problemen raken, omdat de naam op je ticket niet overeenkomt met je identiteit? Of wordt het gebruik van Ticketswap sowiso niet aangeraden?

MVG Paul

Zolang de barcode maar werkt. Eerste keer Werchter stond het ticket ook niet op mijn naam en daar keken ze niet naar.

Tickets op naam van iemand anders

Ben je houder van een ticket met daarop een andere naam dan de jouwe? Maak je vooral geen grote zorgen! Indien het ticket regulier is aangekocht dan is het geldig.

Koop echter zeker geen tickets via veilingsites of tweedehandsticketsites. Tickets waarvan wordt vastgesteld dat deze opnieuw te koop worden aangeboden aan exuberante prijs, zullen op de zwarte lijst terechtkomen en geven bijgevolg geen toegang tot het festival.

Zorg er wel voor dat wanneer de originele koper niet mee met jou naar binnen gaat de algemene staat van het ticket, de printkwaliteit en vooral van de barcode van onberispelijk niveau is. Vuile, natte of geplastificeerde tickets, slechte of onduidelijk geprinte barcodes zijn niet leesbaar door de scanners. Druk je ticket af op wit papier en zorg ervoor dat ook de achterkant blanco is. Alleen aan de originele koper zal in dat geval een duplicaat kunnen overhandigd worden

Ik hoop dat Werchter nog een boekje geeft waar wel een normale timetable in staat (in tegenstelling tot op hun website), maar heb voor de zekerheid toch maar via clashfinder even geprint ( http://clashfinder.com/s/rockwerchter2015echt/? ).

Veel plezier allemaal en tot vrijdag bij de meeting!

In de app staat wel een timtetable, al vind ik die net niet overzichtelijk. Waarom ze op de website niet gewoon een blokkenschema plaatsen?

ikzelf gebruik dit schema. https://app.box.com/werchter2015 (van een gebruiker op het Graz forum)

Zometeen in de trein stappen richting Leuven! Ontzettend veel zin in. Iedereen die ook gaat heel veel plezier en geniet ervan!

Dit jaar wil ik met 2 vrienden op camping b1 gaan staan. Heeft iemand enig idee tot hoe laat daar donderdag nog plek op is?

Sta daar nu 3de jaar op rij.
Vorig jaar is hij nooit volgeraakt en 2 jaar geleden was hij pas vrijdag in de loop van de dag volzet. Dus zal wel lukken hoor.

Enorm veel zin in, de werkdag gaat te langzaam vandaag haha :mrgreen:
Tot 15 uur werken, de laatste boodschappen doen, tas inpakken, auto inladen en vannacht rond 4 uur rijden.
Wij staan gewoon weer lekker op camping A6.

Benieuwd hoe groot de nieuwe Barn daadwerkelijk uitvalt. Hij gaat donderdag sowieso gelijk goed getest worden bij Elbow...

Benieuwd hoe groot de nieuwe Barn daadwerkelijk uitvalt. Hij gaat donderdag sowieso gelijk goed getest worden bij Elbow…

Volgens mij is de ingang dit jaar ook een stuk kleiner waardoor je minder makkelijk buiten de Barn kunt kijken.

Komt er wel iets terug voor Ben Howard? Balthazar upgraden is wel erg zwak…..
Nee, verder heeft Werchter geschoven in het blokkenschema. Sowieso zo goed als onmogelijk om binnen een dag nog een vervanger te regelen lijkt mij.

Users who are viewing this thread