Rock Werchter 2015 - Geruchten

Veel BKS op 101tv (voor de Nederlanders). Sets van DCFC en Balthazar klinken veelbelovend!

zou een ongelofelijke anticlimax zijn als de hint op twitter met ride in ging over de peugot die je kan winnen, verschijnt net op twitter

De hint was toch gewoon dat ze een ritje op het terrein gingen maken en dat je via snapchat mee kon kijken?

dus er zou al iets vastliggen? maar op twitter zeggen ze dat als ze iets weten, ze het zeker zouden communiceren

dat van die hint had toch niets met de mogelijke vervanger van foo fighters te maken, ofwel?

dus er zou al iets vastliggen? maar op twitter zeggen ze dat als ze iets weten, ze het zeker zouden communiceren

dat van die hint had toch niets met de mogelijke vervanger van foo fighters te maken, ofwel?

Nee die hint sloeg echt gewoon er op om Snapchat te promoten van RW. Die ging namelijk een rondje over het terrein maken.
Verder denk ik dat we het na het weekend gaan horen. Ze maken eigenlijk nooit wat bekend in het weekend en Kiss stond nog op Graspop, als het dus Kiss is.

Als je ziet hoe de frustraties nu al beginnen oplopen op de sociale media lijkt het me niet verstandig iets te zeggen als 'we hebben een vervanger, maar wacht nog tot na het weekend'.

ok dus vermoedelijk kunnen we maandag dan de nieuwe naam verwachten

als ik de meeste van het forum hier mag geloven is Kiss de grootste kanshebber
ook Editors was even een gerucht

Blur, The Strokes en Qotsa zijn eerder hoop dan werkelijkheid waarschijnlijk

dus ik ga ervan uit dat het Kiss wordt, indien niet een groep genre triggerfinger of deus

Duurt nu wel lang en t zal wss maandag worden inderdaad. Misschien proberen ze een K3 reunie te regelen. Dat is pas de bom. Samson en gert erbij. Helemaal loos.

Denk dat we de piste dEUS sowieso al kunnen afschrijven. Hebben dit weekend op Facebook nog eens 'dit is onze volledige zomertour' gepost, lijkt me niet iets dat je zou plaatsen als je nog in onderhandeling bent voor Werchter.

zullen ze florance & the machine niet gewoon doorschuiven als headliner ?

Waarschijnlijk niet:
1) Dan hadden ze dat al tegelijk met Glastonbury bekend kunnen maken
2) Ze zijn duidelijk bezig met dingen rond te krijgen; dat zouden ze niet doen als ze FATM doorschuiven als beste optie zien
3) Volgens zeer hardnekkige geruchten is er al iets rond met een band (Kiss wellicht)

Maar zolang er niks bekend is gemaakt, blijft FATM een optie natuurlijk. Stel ze zijn in gesprek met een grote naam. Kan zo maar alsnog afketsen, dan is FATM gewoon plan B. Een kleinere Belgische of Nederlandse naam is zo geboekt.

Kiss zou echt heel vet zijn als ze dat geregeld krijgen!

Verder nog hopen dat Ben Howard, Hozier en Dotan gewoon op tijd fit zijn en komen!

<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" allowfullscreen="" style="border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin: 10px 0px; padding: 0px; display: block; position: static; visibility: visible; width: 500px;" title="Twitter Tweet" height="204"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Beetje naïef om te denken dat Schueremans zijn mond voorbij gaat praten tegen een journaliste. Er is sowieso al iets geboekt, of dat nu een nieuwe headliner of een klein Belgisch bandje is. Het moet immers voor woensdag bekend gemaakt worden.

Overigens ook van dat buurtfeest: de nieuwe Barn langs de binnenzijde.

https://instagram.com/p/4Mi-mYryUN/

ja, mooi. Op welke camping zijn de mooiste afterparty's eigenlijk?
En on-topic, op welk tijdstip wordt er meestal iets gepresenteerd over de line-up?

ja, mooi. Op welke camping zijn de mooiste afterparty’s eigenlijk?
En on-topic, op welk tijdstip wordt er meestal iets gepresenteerd over de line-up?

Normaal is dat op vrijdagmiddag 4 uur. Ik gok en hoop dus dit maal op 4 uur op de maandagmiddag

Users who are viewing this thread