Rock Werchter 2015 - Geruchten

Vorig jaar in de middag voor camping A1 patat met stoofvlees gegeten.
Voor 10 euro ook nog wat groenten erbij en heerlijke zure Belgische mayonaise.
Je kreeg zoveel dat je daar wel tot in de avond op kon teren.
Heerlijk !

Het is inderdaad vrij makkelijk even van het festivalterrein af te gaan en
daarbuiten iets te eten, tenzij Rock Werchter weer wat aanpassingen in hun
voordeel hebben gedaan ....

Laten we hopen dat er een fatsoenlijke headliner geregeld wordt. FATM is headliner onwaardig.

Deze ochtend 2/3 van het Sportpaleis uitverkocht op enkele uurtjes, terwijl ze al op een festival met bijna 70.000 bezoekers staat. Ga eens tegen Herman zeggen dat zo'n act niet headlinewaardig is.

Insider twittert net dat die uit tweede hand heeft gehoord dat Kiss er waarschijnlijk gaat staan. Zit op mobiel dus kan niet de tweet plaatsen.

@rvdzwaan

Daar zijn vast mensen blij mee, ik persoonlijk zou teleurgesteld zijn. Dan nog liever FATM..

Ik zou er heel blij mee zijn! Vind FATM niet veel aan, al is het nieuwe album wel aardig.

Staan deze avond op graspop, dus kan zijn dat ze het morgen bekend maken (of na het weekend). Heeft het geen invloed op graspop.

Kiss zou ik geen probleem mee hebben, altijd wel leuk om te zien en naar mijn mening beter dan FATM als headliner te laten spelen.

Vind ik ook maar een raar bericht, ik denk dat er meer Werchtergangers op pakweg Triggerfinger of Florence zitten te wachten dan op Kiss...

Tegen beter weten in hoop je dan toch op grote namen als RHCP, pearl jam of toch QOTSA, een paar van die geschminkte kerels kunnen mij niet bekoren eigenlijk...

Baas van festivalinfo, dus niet uit de duim gezogen zeg maar.

En had eigenlijk iets positievere reacties hier verwacht, haha. Toch een best grote naam als je die nog op het laatste moment kan krijgen. Maar snap dat het niet voor iedereen wat is ^^

En had eigenlijk iets positievere reacties hier verwacht, haha. Toch een best grote naam als je die nog op het laatste moment kan krijgen. Maar snap dat het niet voor iedereen wat is ^^

Wow, dat zou ik wel echt gaaf vinden. Ik ken zelf niet zo veel liedjes van Kiss, maar ik weet wel dat ze altijd een vette show neerzetten. Iets wat je dus sowieso een keer gezien moet hebben. Dus als Werchter dit voor elkaar krijgt hebben ze het echt goed gedaan.

Gisteren bij Kiss geweest in de ziggo dome. Geweldige show. Nee dat is nog een understatement. De zangstem is na 40 jaar niet helemaal meer top, maar voor de rest geweldig.

Als je de muziek niks vindt, doe je oordopjes in. Genoeg spektakel om te zien.

Ik zou Kiss echt fantastisch vinden! Super grappig toch! Zie ik die ook een keer in mijn leven.

Kan iemand a.u.b. een link of screenshot posten van die tweet?

Hallo! Ik zeg niet veel op dot forum maar wilde jullie wat vragen. Ik ging vooral heen voor de Foo Fighters maar nu ze hebben afgezegd wil ik graag meer andere bands meepakken dan normaal. Ik wilde sowieso naar Muse Death Cab For Cutie, Royal Blood, EODM, Rise Against, AltJ, The Prodigy, Lenny Kraviz, Jack Garrat, Balthazar en Enter Shikari. Nog aanraders?

Hallo! Ik zeg niet veel op dot forum maar wilde jullie wat vragen. Ik ging vooral heen voor de Foo Fighters maar nu ze hebben afgezegd wil ik graag meer andere bands meepakken dan normaal. Ik wilde sowieso naar Muse Death Cab For Cutie, Royal Blood, EODM, Rise Against, AltJ, The Prodigy, Lenny Kraviz, Jack Garrat, Balthazar en Enter Shikari. Nog aanraders?

Denk dat Archive ook prima in jou rijtje past. Helaas valt dat deels samen DCFC. Verder Noel Gallagher - direct voor Kravitz en Kasabian - direct voor Muse. Of als het je niet uitmaakt dat je bij Muse helemaal achteraan staat even het begin van Die Antwoord meepakken.
Verder zijn FIDLAR en the Last Internationale ook leuke toevoegingen, denk ik.

KISS! Zou ik superblij mee zijn en hier zou iedere Werchterganger eigenlijk tevreden mee moeten zijn als je je er wat in verdiept. Is muzikaal veel meer dan I was made for loving you! Bijvoorbeeld Detroit Rock City, Psycho Circus, Rock n roll all nite, Lick it up, Shout it out loud...

Users who are viewing this thread