Rock Werchter 2015 - Geruchten

Hallo! Ik zeg niet veel op dot forum maar wilde jullie wat vragen. Ik ging vooral heen voor de Foo Fighters maar nu ze hebben afgezegd wil ik graag meer andere bands meepakken dan normaal. Ik wilde sowieso naar Muse Death Cab For Cutie, Royal Blood, EODM, Rise Against, AltJ, The Prodigy, Lenny Kraviz, Jack Garrat, Balthazar en Enter Shikari. Nog aanraders?

Ik kan je ook aanraden om Ben Howard eens te gaan luisteren. Je moet wel een klein beetje van rustige muziek houden, maar je zult er geen spijt van krijgen! Bovendien overlapt ie niet met een band die je wil zien :wink:

Hallo! Ik zeg niet veel op dot forum maar wilde jullie wat vragen. Ik ging vooral heen voor de Foo Fighters maar nu ze hebben afgezegd wil ik graag meer andere bands meepakken dan normaal. Ik wilde sowieso naar Muse Death Cab For Cutie, Royal Blood, EODM, Rise Against, AltJ, The Prodigy, Lenny Kraviz, Jack Garrat, Balthazar en Enter Shikari. Nog aanraders?

Sinds je van stevige rock houdt, kan ik ook Red Fang aanraden ;) misschien The Last Internationale of Lonely The Brave.

Jellodinho als t je puur om bands gaat zou ik Marmozets ook pakken, als je enter shijari waardeert zul je dat ook wel leuk vinden. Catfish and the bottlemen is ook erg leuk. Counting crows, fatm en the script vind ik zelf ook leuke bands maar als die nog niet bij je initiele lijstje stonden zul je dat wel niet interessant vinden. Andere dingen waar ik naar uitkijk maar geen echte "bands" zijn imo de jeugd van tegenwoordig, selah sue, john newman & die antwoord.

moest Kiss het zijn zou het toch voor mij persoonlijk een teleurstelling zijn
heb echt niks met die band, op graspop ok, maar voor op werchter nee danku!

hoop dat die informatie niet klopt

Met hun show alleen al gaan ze veel Werchtergangers overtuigen.

Kiss is een droomvervanger. En meer dan alleen 'Rock and Roll all Nite' en 'I Was Made For Loving You'. Als ze komen, dan zou dat optreden weleens legendarisch kunnen worden.

<div class="d4p-bbt-quote-title">dEUS wrote:</div>

Met hun show alleen al gaan ze veel Werchtergangers overtuigen.

leuk voor die mensen dan, maar mij in ieder geval niet
totaal mijn ding niet, dan heb ik zelf nog liever triggerfinger

Tja, als je niet van spectaculaire shows houdt, dan houdt het inderdaad wel op.

ik heb inderdaad liever een groep die puur muzikaal en met weinig tralala mij kippenvel kan bezorgen
dan een groep die wel veel show heeft, maar waarvan de muziek mij totaal niet boeit

wat niet wil zeggen dat ik niet van spectaculaire shows houd, de muziek van Muse interesseert me wel
en die hun show is vaak ook de moeite, das de ideale combo dan uiteraard

Kiss zou een geweldige vervanger zijn! Nog nooit gezien en veel kans krijg je denk ik ook niet meer... kan inderdaad zomaar wel eens legendarisch worden! Zou btw ook knap geregeld zijn als dat lukt om ze vast te leggen op zo'n korte tijd!

Van Kiss zou ik niet heel blij worden. Maargoed, op de donderdag is er genoeg dat ik graag wil zien dus ik vind elke grote naam, of ik het nou wat vind of niet, knap geregeld van RW. Ik zou het zwak vinden als ze FatM als headliner benoemen en gaan schuiven in het schema om dan een lullig bandje te boeken.

kiss is zeker headlinerwaardig. Niet persé mijn muziek, maar ongetwijfeld een mooie show. Daarnaast echt dikke thumbs up voor de organisatie als ze dit voor elkaar weten te krijgen

Nog even een praktische vraag over het treinticket, er staat dat het gratis ticket geldig is vanaf de Nederlandse grens. Ik ga bij Roosendaal over de grens maar ik mag het ticket niet van Roosendaal naar Leuven laten lopen, welk station moet ik dan kiezen?

Nog even een praktische vraag over het treinticket, er staat dat het gratis ticket geldig is vanaf de Nederlandse grens. Ik ga bij Roosendaal over de grens maar ik mag het ticket niet van Roosendaal naar Leuven laten lopen, welk station moet ik dan kiezen?

Essen

Rock Werchter ‏@RockWerchter 2 u2 uur geleden Vertaling weergeven
We're called 'rockwerchter' on Snapchat, and we may or may not be about to take a ride on the #RW15 festival park in a little while. #hint

Ride als in Kiss and ride of de Band Ride nu spelend op BKS

http://ridemusic.net/

Ik heb me laten wijsmaken, en ik zeg wel, wijsmaken dat het plan rond is bij LiveNation. Ze willen het enkel nog niet communiceren om een eventuele massale verkoop van tickets zo lang mogelijk uit te stellen. Of het waar is geen idee...geruchten weet je wel. En als het waar is, is het dan goed nieuws...Nog wat geduld dan zeker? ;-)

Ook ik heb gehoord dat er iets rond is. Ik werk voor een app van Peugeot (voor RW) en daarvoor hebben we de line up nodig, en dus contact met Live Nation (die de afgelopen dagen/weken de hel op aarde beleefden met de cancels, vooral van de Foo's). Er is iets geboekt. Laten we hopen dat het doorgaat. :-)

Als Kiss en Ride samen zouden komen zou het al helemaal top zijn, met 1 van de 2 ben ik ook al gelukkig :)

Users who are viewing this thread