Rock Werchter 2015 - Geruchten

Volgens mij kan de organisatie beter het geld tot volgende jaar bewaren en mensen die hun kaart registreren volgende jaar in de voorkoop een goedkopere kaart aanbieden. Dit is bewijs dat ze er in 2015 er waren, dus compensatie.

Volgens mij kan de organisatie beter het geld tot volgende jaar bewaren en mensen die hun kaart registreren volgende jaar in de voorkoop een goedkopere kaart aanbieden. Dit is bewijs dat ze er in 2015 er waren, dus compensatie.

Goedkopere kaarten of compensatie gaat niet gebeuren. In het beste geval komt er een nieuwe headliner en anders wordt dit een editie zonder foo fighters en met al het andere moois dat er te bewonderen is.

Ik had het alweer bijna aan de stok met de Concert At Sea twitteraar na een anti-Dotan tweet van mij. Ben wel benieuwd hoe dat zich nu gaat ontwikkelen, mocht hij afzeggen zou het al wel de zoveelste zijn. Daarnaast krijgen we nog een vervanger voor Foo Fighters.

Foo Fighters, Sam Smith, BADBADNOTGOOD, JD McPherson en dan straks misschien nog Dotan.

Ik had het alweer bijna aan de stok met de Concert At Sea twitteraar na een anti-Dotan tweet van mij. Ben wel benieuwd hoe dat zich nu gaat ontwikkelen, mocht hij afzeggen zou het al wel de zoveelste zijn. Daarnaast krijgen we nog een vervanger voor Foo Fighters.

Foo Fighters, Sam Smith, BADBADNOTGOOD, JD McPherson en dan straks misschien nog Dotan.

hehehe ik zat het te volgen ja, best wel geinig. Je hebt wel volledig gelijk namelijk

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Ik had het alweer bijna aan de stok met de Concert At Sea twitteraar na een anti-Dotan tweet van mij.

Link naar de tweet? Nu ben ik benieuwd ook (zeg ik als niet-zo-liefhebber-van)

Geen idee hoe dat werkt. Maar het kwam erop neer dat ik tweette dat ik wel blij was met het mogelijk afzeggen van Dotan, omdat we dan een vervanger krijgen die misschien beter is. Waarop ik terug kreeg: 'beetje rare opmerking, vind je ook niet?'.

Uiteindelijk geen reactie meer van ze gekregen na mijn antwoord op hun tweet, net toen ik er zin in begon te krijgen :(

Nadat vandaag bekend was geworden dat de FF niet op Werchter staan kreeg later op de dag ook een mailtje dat er kaarten waren vrij gekomen voor de donderdag. Ik stond al een paar maanden op de wachtlijst. Zou het iets met elkaar te maken hebben???? Ik sla in ieder geval over nu de FF helaas hebben moeten afzeggen. Ga maar wachten tot 2016......

The Barn/KluB C aan de binnenkant:
http://www.bouwenwonen.net/foto/news/150616-6.jpg
Bijbehorend artikel:
http://www.bouwenwonen.net/nieuwbouw/read.asp?id=37708&content=Veldeman-bouwt-nieuwe-tenten-voor-Rock-Werchter

Ik vind het zelf erg jammer dat FF niet komt, maar de donderdag blijft voor mij nog steeds een prima dag qua bands. Met EODM, Rise Againt, FATM en Chemical Brothers vermaak ik me wel.

Wat dat betreft baal ik meer van de afmelding van Badbadnotgood en bij een eventuele afmelding van Death Cab for Cutie of Cat Empire. De vrijdag is al een stuk minder interessant dan de donderdag.

Wat dat betreft baal ik meer van de afmelding van Badbadnotgood en bij een eventuele afmelding van Death Cab for Cutie...

Whaat? Is dat hypotetisch of weet jij meer? Dat zou pas erg zijn, mocht die band ineens afzeggen.

>One of those days. Keep your eyes peeled folks, something coming at you very very soon. = Tweet van Thomas Smith zonet

<div class="d4p-bbt-quote-title">Pascal wrote:</div>
Wat dat betreft baal ik meer van de afmelding van Badbadnotgood en bij een eventuele afmelding van Death Cab for Cutie…

Whaat? Is dat hypotetisch of weet jij meer? Dat zou pas erg zijn, mocht die band ineens afzeggen.

Death Cab for Cutie is hypothetisch ja. Maak je geen zorgen :wink:

<div class="d4p-bbt-quote-title">Miel wrote:</div>
>One of those days. Keep your eyes peeled folks, something coming at you very very soon. = Tweet van Thomas Smith zonet

hmmmmm, the plot thickens
eerstvolgende optreden van The Editors is op 3 juli in Griekenland, qua schema past het makkelijk.

Alweer Editors zou toch ook wel wat zijn hoor...

Maar misschien is het gewoon info over het nieuwe album. Die zit er natuurlijk ook aan te komen.

Nou ja, naar mijn mening nog altijd beter dan Triggerfinger of Deus. En dan heb ik nog niks gezegd over Kanye..

Hmmm, geloof dat ik toch veel liever dEUS zie komen dan opnieuw Editors...

En over die nieuwe tenten: ze hebben het over efficiënter ruimtegebruik, maar dan vind ik die staantribunes maar een vreemde keuze. Daarachter (vanaf het podium bezien) valt toch een flink gat van waar je niks ziet?!

Users who are viewing this thread