Rock Werchter 2015 - Geruchten

Zal wel gewoon de eerste teaser/albuminfo zijn, die plaat waren ze in de winter al aan het mixen dus die zal wel af zijn.

Lijkt me sterk dat ze nu Editors gaan vragen, want dan kunnen ze hen niet meer boeken wanneer de plaat ook echt uit is. Eerder voor 2016 dus.

En als je van de tweet af kan gaan staat al iets vast. Als ze de vervanger van FooFighters waren wilde de organisatie dat zo snel mogelijk naar buiten brengen. En niet zoals traditionele bekendmakingen doen.

Op Twitter schijnt ene @Gerardam76 een bron te hebben dat ze in vergevordere onderhandeling zijn met Editors. Alleen de band twijfelt nog volgens hem. Als het rondkomt komt aankondiging vrijdag rond middaguur!

Dacht hetzelfde na het lezen van die tweet... ik zie Editors maar al te graag. Persoonlijk heb ik nog meer met hun muziek dan met Foo Fighters. Dus wat mij betreft zijn ze welkom. Ik denk ook een redelijk eenvoudige oplossing voor de organisatie. Maar als band zou ik ook twijfelen aan de vooravond van een nieuwe plaat. Lijkt mij ook dat ze hun zinnen eerder op een spot voor 2016 hebben gezet... We zullen zien. Het is in ieder geval een sterkere vervanger dan o.a. Deus of 2 Many dj's, Triggerfinger of het verschuiven van de bestaande line up, Maarja da's mijn mening. Vooralsnog maak ik me drukker over de weervoorspelling van volgende week

Denk dat als we voor morgenmiddag niks horen over een vervanger, we rekening moeten houden dat het geen internationale naam wordt. Maar een deus, Triggerfinger of een andere Belgische naam.

Ok, Editors zou voor de zoveelste keer zijn. Maar mocht het lukken zou het toch mooi gedaan zijn van de organisatie? Op zo'n korte tijd nog iemand headliner-waardig (in België toch) voor mekaar krijgen

En dan hebben ze meteen afspraken gemaakt om ook volgend jaar te komen, Rock Werchter kennende... Editors de nieuwe Kings of Leon :P

En dan hebben ze meteen afspraken gemaakt om ook volgend jaar te komen, Rock Werchter kennende… Editors de nieuwe Kings of Leon
icon_razz.gif

Naar mijn mening kan Editors niet vaak genoeg komen :-D. Ik vind het een van de beste bands die er zijn en heb ze pas 1 keer live gezien. Ik ga dit jaar pas voor de derde keer naar Werchter. Dus ik snap dat mensen er misschien niet op zitten te wachten als je al 10 jaar naar Werchter gaat en al 4 of 5 keer Editors hebt gezien. Zou wel knap zijn van de organisatie als ze nog z'n aardige vervanger kunnen regelen.

Op Twitter schijnt ene @Gerardam76 een bron te hebben dat ze in vergevordere onderhandeling zijn met Editors. Alleen de band twijfelt nog volgens hem. Als het rondkomt komt aankondiging vrijdag rond middaguur!

Als de band zelf nog twijfelde zal die tweet van Thomas Smith zeker niet over Werchter gaan.

Editors zou nog een headliner waardig zijn, dus op zich toch een knappe prestatie dan van Werchter om toch zo goed mogelijk te vervangen

Heb ze al wel meermaals gezien, dus ik sta niet zo te springen. Had liever qua genre iets meer gelijkaardig gehad als de Foo Fighters, iets stevigere rock. Maar in deze situatie is dat niet evident. Schat de kans wel erg hoog in dat zij het zullen worden.

Heb gemengde gevoelens bij Editors.

Aan de ene kant is het een band die perfect in mijn straatje past, maar ik heb ze sinds hun laatste album wel al een keer gezien. Daarbij zal het alleen maar drukker worden bij Elbow in the Barn. Te druk mogelijk.

miss dat idd Editors komen, maar dan vullen ze nog altijd niet dat gat van de foo fighters! er zou nog een kleine naam extra moeten komen om die 2uur en half van de Foo Fighters te vullen... Dus in het beste geval krijgen we nog een dikke naam en een kleine leuke naam

miss dat idd Editors komen, maar dan vullen ze nog altijd niet dat gat van de foo fighters! er zou nog een kleine naam extra moeten komen om die 2uur en half van de Foo Fighters te vullen… Dus in het beste geval krijgen we nog een dikke naam en een kleine leuke naam

Florence naar anderhalf, Editors een uur en drie kwartier tot twee uur. Dat lijkt me dan een goede oplossing.

miss dat idd Editors komen, maar dan vullen ze nog altijd niet dat gat van de foo fighters! er zou nog een kleine naam extra moeten komen om die 2uur en half van de Foo Fighters te vullen… Dus in het beste geval krijgen we nog een dikke naam en een kleine leuke naam

Ik denk dat er niet zo veel kans is dat ze nog twee acts gaan boeken. Die zouden dan samen dat gat op moeten vullen, wat betekent dat het twee vrij grote acts zijn. Een kleine act er bij boeken en aan het begin van de dag plannen brengt veel nadelen met zich mee, omdat alle volgende acts op dat podium akkoord moeten gaan. Dat bleek bij Pinkpop ook al een probleem. Eerder verwacht ik dat ze dan Florence een half uur extra geven en proberen om een headliner rond de 2 uur te laten spelen, zodat het gat naar the chemical brothers overbrugd is.

Voor die toestemming hebben ze ruim de tijd in tegenstelling tot PP. Dus dat is het probleem niet. Denk niet dat ze twee bands boeken, maar gewoon het schema passend maken. Evt. Chemical Brothers een half uurtje eerder laten beginnen, of Florence extra tijd.

Users who are viewing this thread