Rock Werchter 2015 - Geruchten

Je kunt nu nog niet echt veel zeggen over het weer.
Kijk bijv. naar de voorspellingen voor pinkpop een week ervoor.
Gaven ook veel slechter weer aan dan het uiteindelijk was.
Dus ik trek nog geen conclusies uit de verwachtingen van nu

true, je hebt ook gelijk. Ik ben vorig jaar strontziek geworden door het weer, heeft mijn hele festival verkloot. Hoop dit jaar toch wel wat optredens te kunnen zien :P

Hopelijk komen er nog twee grote schermen op die pilaren bij de ingangen.. Kan je buiten ook mee genieten ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
De tering, wat een mooi ding.

zo veel emotie in deze reactie.
Toen ik de plattegrond zag dacht ik echt kut, ze laten die dingen wit. Ben benieuwd hoe de klub C eruit ziet.

Gast, serieus. Fuck de Main stage, ik ga het hele weekend in deze tent zitten.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
De tering, wat een mooi ding.

zo veel emotie in deze reactie.
Toen ik de plattegrond zag dacht ik echt kut, ze laten die dingen wit. Ben benieuwd hoe de klub C eruit ziet.

Gast, serieus. Fuck de Main stage, ik ga het hele weekend in deze tent zitten.

Als je in die tent zit zie je de buitenkant alsnog niet, kun je beter vanaf mainstage gaan kijken :p.

Als ik dit zo zie, kan je de schermen vergeten. Twee schermen is te veel. Wel jammer.

De meeting bij deze tent Sam? :P

Als ik dit zo zie, kan je de schermen vergeten. Twee schermen is te veel. Wel jammer.

De meeting bij deze tent Sam?
icon_razz.gif

Ik vind het prima. Mochten jullie mij zoeken, ik sta er het hele weekend voor. Bedankt voor je oplettendheid Jeroen ;)

Jammer dat War On Drugs niet optreed in deze mooie tent. Dat had mijn weekend compleet gemaakt.

Ben benieuwd hoe ie van binnen eruit ziet!!
er is natuurlijk ook nog een kans dat ze incubus boeken voor fatm of samen met editors :p Dat zou vet zijn!

Barn ziet er inderdaad waanzinnig uit. Benieuwd hoe Klub C er uit ziet. Overigens staat op de site van Werchter dat er een scherm bij Klub C buiten zal staan.

Ff over de opvulling van het gat van Foo Fighters, ik denk toch dat het met de krokodillentranen van Werchter wel mee valt. Kennelijk worden er al overal donderdagkaarten aangeboden, ook via de wachtlijsten. Tel daarbij op een deel van het Werchtergaand publiek dat met zijn combiticket pas op vrijdag op de wei aankomt (dat is elk jaar het geval en zal nu wel meer worden), dan zal het op donderdag toch wat rustiger zijn op de wei... En pp geef je al snel 50 euro uit op een dag Werchter aan eten etc. Stel dat er 5.000 man minder op donderdag komt vanwege de Foo Fighters, dat is toch ook gauw een omzet van €250.000 die ze mislopen.

Stel dat ze nog een mooie naam weten te strikken (wie dan ook en op wat voor manier dan ook) kun je toch wat extra man op de wei verwachten, plus een wat minder grote deuk in je reputatie.

Users who are viewing this thread