Rock Werchter 2015 - Geruchten

George Ezra is eigenlijk een logische vervanger van Sam Smith. Wat dezelfde slag, op tour, staat ook al op Main Square Festival Arras én is die zaterdag van Rock Werchter vrij.

Ik begin zo het idee te krijgen dat Florence in The Barn gaat spelen.. Haar set op Big Weekend was vrij akoestisch en met haar (gebroken?) voet is het moeilijker volgens mij om de main stage mee te krijgen.. Clashen met Foo Fighters imo

Ik begin zo het idee te krijgen dat Florence in The Barn gaat spelen.. Haar set op Big Weekend was vrij akoestisch en met haar (gebroken?) voet is het moeilijker volgens mij om de main stage mee te krijgen.. Clashen met Foo Fighters imo

Ik hoopte dat Oscar and the Wolf zal clashen met de Foo's, maar het lijkt me helaas wel heel onwaarschijnlijk dat zowel Florence als Elbow beide nog voor de Foo's op de main staan.

Ik verkies Elbow boven Florence. En Foo Fighters wil ik sowieso zien. Dus het zou mooi zijn mocht Elbow mainstage aandoen en Florence in de Barn staat.

Hmm, ik hoef zowel Elbow als Florence niet zo nodig meer te zien, dus ik hoop niet dat ze die op zo'n sterke dag tegenover elkaar zetten...

Speelde Florence de vorige keer op Werchter (wat ik zwaar tegen vond vallen) ook niet met een voetblessure op de main?

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>

Ik hoopte dat Oscar and the Wolf zal clashen met de Foo’s, maar het lijkt me helaas wel heel onwaarschijnlijk dat zowel Florence als Elbow beide nog voor de Foo’s op de main staan.

Eagles Of Death Metal - Rise Against - Elbow - Florence - Foo Fighters - The Chemical Bros

Dat is volgens mij de meest logische lineup voor de main. Elbow, Florence en de Foo's zijn iig de 3 grootste redenen om naar Werchter te gaan dit jaar. En Oscar & The Wolf zal haast zeker wel clashen met de FF. Da's een perfect tegengewicht op dat moment. Ik durf te stellen dat Oscar zelfs nog populairder is dan Elbow/Florence. (zie ook: Die Antwoord tijdens Muse)

Of ze moeten Elbow na de Foo's in de barn nog zetten... Zolang ik deze 3 maar kan zien. :wink:

voor de mensen die echt niet meer kunnen wachten heb ik het schema van donderdag. Zelfgemaakt dat wel:p natuurlijk wat simplistisch maar ik denk niet dat ik er ver vanaf zit 8-)

Main stage:
The chemical brothers 01:00-02:00
Foo fighters 22:00-00:00
Florence + the machine 20:00-21:00
Elbow 18:00-19:00
Rise against 16:00-17:00
Eagles of death metal 14:00-15:00
Klub C:
Oscar and the wolf 22:30-23:30
Hot chip 20:30-21:30
SBTRKT 18:30-19:30
Years & Years 17:00-17:45
James Bay 15:30-16:15
Marmozets 14:00-14:45
The Barn:
Caribou 00:00-01:00
Patti Smith 22:00-23:00
Jungle 20:30-21:15
Chet Faker 19:00-19:45
First aid kit 17:30-18:15
Jack Garrat 16:00-16:45
St.Paul and the Broken Bones 14:30-15:15

Caribou en Oscar omwisselen en Marmozets en Chet Faker ook omwisselen van tent en je komt een heel eind denk ik :D

ps. al zie ik nu ook dat de tijden van klub c niet helemaal kloppen, dus die zal dan wel later beginnen

Elbow of Florence gaan in de Barn spelen tijdens Foo Fighters hoor. Bewust daar neerzetten om het niet té druk te maken op mainstage tijdens Foo Fighters. Ze deden hetzelfde met bv. Pearl Jam - Pixies, Green Day - Sigur Ros, Coldplay - Underworld...

Ook al omdat Elbow toch niet al om 17u of 17.30u gaat beginnen neem ik aan.

Oscar And The Wolff vind ik ook een goede optie om onder FooFighters te zetten. Ik denk dat het zal gaan tussen hun en Elbow voor die plek in de barn. Als Elbow er staat zal Marmozets verschuiven naar het hoofdpodium.

Oscar And The Wolff vind ik ook een goede optie om onder FooFighters te zetten. Ik denk dat het zal gaan tussen hun en Elbow voor die plek in de barn. Als Elbow er staat zal Marmozets verschuiven naar het hoofdpodium.

Zowel Oscar & The Wolf én Elbow (of Florence) kunnen perfect tijdens Foo Fighters spelen, want deze laatste zullen waarschijnlijk ongeveer 2 uur en half krijgen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

Zowel Oscar & The Wolf én Elbow (of Florence) kunnen perfect tijdens Foo Fighters spelen, want deze laatste zullen waarschijnlijk ongeveer 2 uur en half krijgen.

Als dat gebeurt word ik gek. Florence zou nog kunnen laten maar Elbow of de Foo's missen is een no go voor mij...

that's my time-table
what do you think?

https://docs.google.com/file/d/0B9OWFJfkVr0Fd3RwVEQxRGJsUWs/edit

With all do respect, but I don't think you're very close to the true schedule...

A few things (among others):
No way Marmozets will close KlubC
Oscar and the Wolf will get a much higher spot
Roisin Murphy will get a much higher spot
No way John Newman will close The Barn
I don't expect DCFC to play main stage, I think Alt-J or Balthazar will play there instead (unfortunately)
I don't expect (and hope) TWOD to play main stage, but that's certainly not impossible
Alabama Shakes will get a much higher spot
No way Maxi Jazz will close KlubC

Users who are viewing this thread