Rock Werchter 2015 - Geruchten

Mijn kaarsje staat aan dat het niet die Mumfords worden.

Voor de rest maakt het mij niet uit. Bring on Modest Mouse, Eagles of Death Metal, Selah Sue, Underworld, . Allicht ook Counting Crows?

Maar please: géén Mumford & Sons.

Haha ik hoop van wel! Topband!

Years & Years, Hot Chip and Elbow will play Rock Werchter on Thursday 25 June. BADBADNOTGOOD and Kwabs are confirmed for Friday 26 June. ILoveMakonnen, Counting Crows and Die Antwoord have been added to the Sunday programme. The Rock Werchter line-up continues to take shape with now 41 confirmed names. Stay tuned for more!

Elbow, Florence en Foo Fighters op één dag. HEERLIJK. Ik neem aan dat we het programma voor de main op donderdag nu ongeveer hebben. :-)

Zalige lading, dit is waarop ik wachtte. Hot Chip! Badbadnotgood! ELBOW! :D Die Antwoord waarschijnlijk in de barn/KlubC tijdens Muse.

Elbow had gewoon sub kunnen zijn maar nu staat die kennelijk een plaats onder de sub. Zolang ze Elbow, Florence en Foo Fighters maar op de main zetten ben ik blij. Maar kan haast niet anders.

Godver. Sorry. Maar dit zijn fijne namen! Elbow, Die Antwoord en BADBADNOTGOOD wil ik heel graag zien. Kwabs en ILoveMakonnen zegt me niks. Hot Chip en Counting Crows zijn ook fijn. Years & Years vind ik bout, maar je kan ook niet alles hebben :p

Nog geen Mulford and Sons...? Ik zet mijn pijlen nu volop op Blur. Ik denk wel dat daar onderhandelingen mee bezig zijn ondertussen of al gedaan, maar dat die aankondiging nog even moet wachten. Misschien ook zien dat het pas na de korkusvakantie is, er is nu toch wel wat volk op vakantie die dan de aankondiging van een headliner zouden missen...

Elbowop donderdag erbij is wel een enorme verrassing amai! D
Als dit echt de Main stage wordt: Rise Against - Elbow - Florence and the Machine - Foo Fighters - Chemical Brothers ga ik een zwaar heerlijk en druk avondje tegenmoet! Jammer dat ik dan acts als Hot Chip, Caribou zal moeten skippen. Hopelijk niet Years en years en spelen die lekker vroeg.
Verder zit er wat bij dat ik niet ken, ik ga dus op ontdekkingstour.

Zeer vreemde bekendmakingen :) Elbow er nog bij op donderdag? Zeer raar. Ik verwacht die eigenlijk als Barnheadliner dan, tegelijkertijd met Foo Fighters, om het volk wat te spreiden... (ik baseer me op de fotootjes bij de dagindeling op de officiële website).

Zeer vreemde bekendmakingen
icon_smile.gif
Elbow er nog bij op donderdag? Zeer raar. Ik verwacht die eigenlijk als Barnheadliner dan, tegelijkertijd met Foo Fighters, om het volk wat te spreiden… (ik baseer me op de fotootjes bij de dagindeling op de officiële website).

Dat zou voor mij wel een tegenvaller zijn als dat zo is. Ik zou de Foo en Elbow allebei heel graag zien. Ik hoop op de variant van Thomus, al weet ik niet hoe realistisch dat is. Voorlopig lijkt donderdag een dag te worden om 'darlings te killen' en dat terwijl er pas 10 acts bekend zijn. Dat is altijd de keerzijde van zo'n festival.

Ik word ook zeer blij van dit lijstje :-D. Elbow, Kwabs, Hot Chip, Die Antwoord... wauw! Zeker die donderdag wordt indrukwekkend, en ongetwijfeld moeilijke keuzes te maken. En (nog) geen Mumford & Sons!

Als Elbow barnheadliner is dan graag tijdens de Chemical Brothers. Kiezen tussen hen en de Foo's is voor mij eigenlijk geen optie. Zal wel op de main staan denk ik. Zijn te groot voor de barn en ze passen perfect voor Florence.

Fijne fijne namen weer. Dat Elbow er op donderdag bij is geplakt zal wel betekenen dat ze nog een grote naam over hebben voor de vrijdag. Om het grote gat van die dag nog op te vullen anders hadden ze Elbow toch zeker wel een andere dag neergezet. Zijn Counting Crows nog steeds een fijne act, of wat moet ik daar eigenlijk van denken?

Fijne fijne namen weer. Dat Elbow er op donderdag bij is geplakt zal wel betekenen dat ze nog een grote naam over hebben voor de vrijdag. Om het grote gat van die dag nog op te vullen anders hadden ze Elbow toch zeker wel een andere dag neergezet. Zijn Counting Crows nog steeds een fijne act, of wat moet ik daar eigenlijk van denken?

Heb ze in november nog gezien in de HMH. Goede show, maar ik vond Duritz wel wat warrig en chaotisch overkomen en niet altijd even goed te verstaan. Maar dat kan aan mij hebben gelegen.

Nog geen Mulford and Sons…? Ik zet mijn pijlen nu volop op Blur. Ik denk wel dat daar onderhandelingen mee bezig zijn ondertussen of al gedaan, maar dat die aankondiging nog even moet wachten. Misschien ook zien dat het pas na de korkusvakantie is, er is nu toch wel wat volk op vakantie die dan de aankondiging van een headliner zouden missen…

Ik denk dat Blur sowieso geen aankondigingen doet voordat Hyde Park uitverkocht is. Was vorig jaar idem met onder andere The Libertines.

Opvallend inderdaad dat Elbow er nog op donderdag bijgezet wordt en we geen M&S krijgen in een week waar die volop Europese shows aankondigen. Al kan het ook nog altijd dat Editors uit de mouw komt, die hebben voorlopig nog niks van data losgelaten.

Overigens blijkt nu inderdaad dat mijn poging om plaatsen toe te wijzen aan de reeds gekende namen nutteloos is, aangezien bvb Ben Harper ineens een paar plaatsen zakt op de affiche naar een soort namiddagact.

Zondag Main Stage: Die Antwoord-The Script-Kasabian-Muse of komt daar nog iets achter of tussen?

Zondag Main Stage: Die Antwoord-The Script-Kasabian-Muse of komt daar nog iets achter of tussen?

Dit zou het wel kunnen zijn. Maar Die Antwoord kan ook in de Klub C afsluiten denk ik. Dat is momenteel moeilijk te voorspellen.

Ik zou zeggen van niet. Maar je ziet aan de aankondiging van vandaag dat er van alles kan gebeuren. Ik had een naam als Elbow niet meer verwacht op de Donderdag.

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>

Ik zou zeggen van niet. Maar je ziet aan de aankondiging van vandaag dat er van alles kan gebeuren. Ik had een naam als Elbow niet meer verwacht op de Donderdag.

Inderdaad, aan een uitverkochte dag een toevoeging als Elbow doen, dat is positief! En dat belooft... al wil ik niet te euforisch doen.

http://festileaks.com/wp-content/uploads/2015/02/the-script-pinkpop-2015.jpg

Betekent dit dat we The Script niet op Rock Werchter kunnen verwachten?
Ik hoop van wel, maar er is helaas wel een duidelijk gat zichtbaar eind juni.

Users who are viewing this thread