Rock Werchter 2015 - Geruchten

The script op Pinkpop...zou het enorm appreciëren als de Nederlanders hen na het optreden daar n weekje of 2 gijzelen. Hebben we geen last van op Werchter van die huilebalken! Niet teveel gevraagd toch?

Zondag Main Stage: Die Antwoord-The Script-Kasabian-Muse of komt daar nog iets achter of tussen?

Ik verwacht Die Antwoord niet op de main stage eigenlijk. Vind dat meer muziek voor in een tent of 's avonds laat in het donker. Daarnaast zouden Kasabian en The Script best omgedraaid kunnen worden op basis van populariteit. Al past Muse wel beter naast Kasabian.

Namen van vandaag zijn trouwens heel gaaf. Zelf vooral heel blij met Badbadnotgood (:

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>
Zondag Main Stage: Die Antwoord-The Script-Kasabian-Muse of komt daar nog iets achter of tussen?

Ik verwacht Die Antwoord niet op de main stage eigenlijk. Vind dat meer muziek voor in een tent of ‘s avonds laat in het donker. Daarnaast zouden Kasabian en The Script best omgedraaid kunnen worden op basis van populariteit. Al past Muse wel beter naast Kasabian.

Namen van vandaag zijn trouwens heel gaaf. Zelf vooral heel blij met Badbadnotgood (:

Die Antwoord staat bijna zeker in de Barn. Da's een goede oplossing om tijdens Muse toch mensen weg van de main te houden. Een populaire dance act tegenover een headliner plaatsen is altijd slim. Daarom verwacht ik ook Oscar & the Wolf tegenover Foo Fighters.

Verleden jaar (n half uurtje van) Die Antwoord gezien op Pukkelpop, in de late namiddag, main stage. Zelden zoveel volk gezien main stage op zo'n vroeg uur. Qua show en volume, anno 2015...dat wordt toch main stage denk ik. En hopen op n groep die muzikaal/inhoudelijk wat meer biedt in barn of KlubC op dat moment.

Ben nu toch wel erg bang dat Elbow of Florence de Barn afsluit. Op donderdagavond is meestal de afsluiter van Barn ook goed. Ik wil Elbow, Florence, foo's allemaal zien.

Vorige keer stond die Antwoord in de piramide halverwege het programma. Was toen behoorlijk druk. Ze zouden best op de main kunnen staan, maar ik denk toch eerder als tegenhanger van de headliner.

Verleden jaar (n half uurtje van) Die Antwoord gezien op Pukkelpop, in de late namiddag, main stage. Zelden zoveel volk gezien main stage op zo’n vroeg uur. Qua show en volume, anno 2015…dat wordt toch main stage denk ik. En hopen op n groep die muzikaal/inhoudelijk wat meer biedt in barn of KlubC op dat moment.

Dat viel toch goed mee? Ik stond er ook en het volk voor de main was niet anders dan normaal voor de main hoor. Stond zelf redelijk vooraan en daar was het redelijk dunnetjes. Ik had ook een véél zottere sfeer verwacht op de wei. Op Freeky en Enter the Ninja na stond iedereen maar een beetje tammetjes te kijken. Ze hen maar in de Barn, komt meer tot zijn recht daar en verdeelt beter het volk tijdens Muse/Kasabian.

Even helemaal uit de lucht gegrepen, maar wat gedacht van Kanye West als echte headliner op vrijdag voor Pharell? Na zijn geannuleerde tournee van vorig jaar ( die id zomer zou plaatsvinden ) en zijn plaat 'die voor 80 % af is' kan ik het mij nog best inbeelden. Zou overigens ook wel passen in de lijn van aankondigingen als je het mij vraagt

Even helemaal uit de lucht gegrepen, maar wat gedacht van Kanye West als echte headliner op vrijdag voor Pharell? Na zijn geannuleerde tournee van vorig jaar ( die id zomer zou plaatsvinden ) en zijn plaat ‘die voor 80 % af is’ kan ik het mij nog best inbeelden. Zou overigens ook wel passen in de lijn van aankondigingen als je het mij vraagt

Ik denk niet dat ze bij RW al klaar zijn voor een hiphop/rapheadliner, en al zeker niet zo'n 'omstreden' figuur als Kanye West.

Is al erg genoeg dat we die pharell als "headliner" voorgeschoteld krijgen. Mag er niet aan denken dat die omhooggevallen Kanye west ervoor geprogrammeerd wordt. Maar gelukkig ...zoals kereltje schrijft...it's not going to happen! Laat em maar thuis, kunnen met dat geld veel beters vinden.

Is al erg genoeg dat we die pharell als “headliner” voorgeschoteld krijgen. Mag er niet aan denken dat die omhooggevallen Kanye west ervoor geprogrammeerd wordt. Maar gelukkig …zoals kereltje schrijft…it’s not going to happen! Laat em maar thuis, kunnen met dat geld veel beters vinden.

Als Editors of Mumford & Sons? Dan heb ik toch stukken liever Kanye. Zou wel een dikke surprise zijn, maar dat zou erg goed uit kunnen pakken. Ik zie het alleen ook niet gebeuren, maar van mij zou het mogen.

hebben jullie enig idee hoe snel de weekendtickets + camping XL tickets uitverkopen? zit er sterk over na te denken om te gaan maar kan niet eerder kaarten kopen dan over 2 weken :l

hebben jullie enig idee hoe snel de weekendtickets + camping XL tickets uitverkopen? zit er sterk over na te denken om te gaan maar kan niet eerder kaarten kopen dan over 2 weken :l

Het valt te riskeren denk ik. Ik heb het gevoel dat de ticketverkoop wat tegenslaat voor de organisatie. Sinds het bericht dat de donderdag uitverkocht is (ondertussen al een maand geleden) hebben ze met geen woord meer gerept over de tickets in hun persberichten. En dat terwijl er normaal altijd wel iets in staat als 'ticketverkoop loopt als een trein, wees er op tijd bij'.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Rutger wrote:</div>

Het valt te riskeren denk ik. Ik heb het gevoel dat de ticketverkoop wat tegenslaat voor de organisatie. Sinds het bericht dat de donderdag uitverkocht is (ondertussen al een maand geleden) hebben ze met geen woord meer gerept over de tickets in hun persberichten. En dat terwijl er normaal altijd wel iets in staat als ‘ticketverkoop loopt als een trein, wees er op tijd bij’.

Dan denk ik dat ik de gok ga wagen! Hopen dat het lukt ;)

Kanye West lijkt mij op zich best leuk, maar zeker niet als headliner. In the Barn tijdens de headliner ofzo.

Kanye West lijkt mij op zich best leuk, maar zeker niet als headliner. In the Barn tijdens de headliner ofzo.

Dan wil ik U2 in Klub C wanneer Kanye headlined in The Barn en Muse het hoofdpodium. Als West zou komen zou hij gewoon headlinen lijkt me.

Kanye West lijkt mij zeer onwaarschijnlijk (lees: dat gaat gewoon niet gebeuren). blur zou ik wel een heerlijke headliner vinden, maar editors ben ik ook nog lang niet zat. Mumford&Sons zou ik wel een beetje teleurstellend vinden.

Waarom wordt er gedacht dat Mumford & Sons of The Editors de headliner worden?
Nu Blur (tijdelijk) ook omdat ze een concert hebben aangekondigd.

Maar er zijn nog zoveel andere mogelijkheden.
Bijvoorbeeld The Cure, Paul McCartney, The Killers (minder waarschijnlijk), Coldplay en nog zoveel acts waar wij niet eens aan denken!

The Killers en Paul McCartney (waarschijnlijk) staan op FireFly. 18/21 juni in Dover,USA. Die kan je gewoon wel vergeten. Coldplay heeft nog niks bekendgemaakt, waarom dat een echt gerucht is zie ik dus niet. The Cure heeft ook nog geen tourdata.

Waarom zijn dit dan mogelijkheden volgens jou? Editors en Mumford & Sons zijn gewoon de grotere geruchten voor de headlinepositie(s). Samen met Blur dan misschien, maar die zie ik ook nog naar Pukkelpop gaan.

Users who are viewing this thread