Rock Werchter 2015 - Geruchten

Zo dat zou wat zijn zeg. Mumford en coldplay erbij. Al denk ik niet dat we dat voorgeschoteld gaan krijgen.. hooguit mumford.

Misschien Blur terug? Zou wat mij betreft heerlijk zijn! Al zie ik het helaas niet gebeuren, hooguit een tour eind dit jaar/ begin volgend jaar

Misschien Blur terug? Zou wat mij betreft heerlijk zijn! Al zie ik het helaas niet gebeuren, hooguit een tour eind dit jaar/ begin volgend jaar

Dat zou geweldig zijn! Je zou denken dat met genoeg overtuigingskracht (lees: geld) ze wel over te halen moeten zijn om wat festivals te doen als ze sowieso al BST doen. Ik zie nergens dat het een exclusive is :)

Denk dat we toch naar Mumford & Sons moeten blijven kijken, zouden eenzelfde impact hebben op de ticketverkoop als Blur en kosten sowieso een pak minder.

Denk dat we toch naar Mumford & Sons moeten blijven kijken, zouden eenzelfde impact hebben op de ticketverkoop als Blur en kosten sowieso een pak minder.

We moeten helemaal niks, fuck Mumford en z'n zoontjes. Een beetje een kwaliteitsinjectie kan Werchter wel gebruiken: enter Blur!

Rock Werchter heeft natuurlijk ook over een langere termijn een reputatie waar te maken.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

We moeten helemaal niks, fuck Mumford en z’n zoontjes. Een beetje een kwaliteitsinjectie kan Werchter wel gebruiken: enter Blur!

Persoonlijk zie ik liever Mumford & sons komen. Of de Gorillaz. Als het nieuwe bluralbum een beetje leuk is, is het misschien wel wat voor Werchter. Maar anders, laat Blur maar lekker zitten.

Toen de vraag aan de mannen van Blur kwam over meerdere shows reageerde ze een beetje wazig. Even afwachten of het bij één show blijft of meerdere en hopelijk doen ze dan ook Europa aan.

<div class="d4p-bbt-quote-title">pongolesi wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>

We moeten helemaal niks, fuck Mumford en z’n zoontjes. Een beetje een kwaliteitsinjectie kan Werchter wel gebruiken: enter Blur!

Persoonlijk zie ik liever Mumford & sons komen. Of de Gorillaz. Als het nieuwe bluralbum een beetje leuk is, is het misschien wel wat voor Werchter. Maar anders, laat Blur maar lekker zitten.

Gorillaz zal niet gebeuren, maar zou wel een mooie naam voor 2016 of 2017 zijn!

Toen de vraag aan de mannen van Blur kwam over meerdere shows reageerde ze een beetje wazig. Even afwachten of het bij één show blijft of meerdere en hopelijk doen ze dan ook Europa aan.

Wazige antwoorden zijn meestal een goed teken :)

Rock Werchter heeft natuurlijk ook over een langere termijn een reputatie waar te maken.

Dat zeiden we hier vorig jaar ook, en toen kwamen ze trots met de miljoenste keer Kings of Leon aanzetten.

Mumford & Sons is zwaar kut, ja. Maar ze zijn ook enorm populair, zullen op termijn die vrijdag wel doen uitverkopen en zijn een even goedkope headliner als pakweg Editors. Blur zal de verjaardag van Pukkelpop wel wat gaan opvrolijken lijkt me.

Sommigen doen net alsof de line-up al is afgerond terwijl we volgens mij nog de helft van de namen mogen verwachten. Natuurlijk zal het aantal toppers dat nog bekend wordt gemaakt klein zijn maar ik geef de moed niet op. In 2010 werd sub Arcade Fire heel laat bekend. In 2012 kwamen ze ineens geheel onverwacht met Editors. In 2013 was sub The National ook laat bekend. Ik denk dat laatste grote namen vooral bij degenen zijn die tot nu toe nog geen tourdata of pas net tourdata (elbow, blur, stromae) bekend hebben gemaakt.
En anders dan hebben we alsnog Kings of Leon onder de sneltoetsen op de gsm van Herman haha

Ja inderdaad. We zitten nog niet eens aan de helft qua namen. Ik weet wel dat ze winst willen maken, maar zo'n grote prijsverhoging wil ik wel eens terugzien in de lineup.

Geef ons Blur, Schuur. En kom niet met die Mumfords af.

Dit dus! De organisatie heeft The Who (ook op Brittish Summer Time) al laten schieten, geef ons dan nu zeker Blur!!! En inderdaad: fuck Mumford&Sons, fuck Editors.

Opmerkelijk dat iedereen hier het zomaar zou aanvaarden dat Lenny Kravitz headliner is, dat Kasabian subheadliner is, dat Ben Howard subheadliner is... Eigenlijk kan dit niet, dit zou nog niet zo lang geleden onmogelijk geweest zijn.

Ja maar vorig jaar was arctic monkeys ook sub en dan headliner. Ik vind dat ben Howard en kasabian ook in waarde gestegen maar ja het blijft gissen naar namen. Vorig jaar waren laatste 14 namen de grootste deceptie van het jaar. Hopelijk maken ze dat dit jaar goed.

Ja maar als Arctic monkeys niet goed genoeg is voor de headliner positie, en Kasabian geen sub mag zijn, dan wordt elk jaar denk ik een deceptie voor je

Of munford and sons bij Lenny Kravitz en dan Coldplay op de vrijdag met Paul mcarty op boutique?!
Droomscenario als jet mij vraagt!
Mumford and Sons is een goede naam maar zou ik geen headlinerpositie geven nadat je lenny kravitz al zo hoog hebt staan.
Coldplay lijkt mij die topgroep die de affiche nodig heeft al kan je blur natuurlijk ook op die positie zetten. Heb ze in 2013 gezien maar was niet echt mijn ding, neemt niet weg dat het een dikke naam zou zijn!

Eagles Of Death Metal, The Libertines, The Proclaimers, The replacements zijn groepen die ook welkom zijn op de affiche
Jack White ook trouwens al is daar nog niet veel over geweten, enkel wat amerikaanse optredens.

Rustig aan gozer

Users who are viewing this thread