Rock Werchter 2015 - Geruchten

Tja, dat het misschien zo is, wil nog niet zeggen dat ik het leuk of terecht vind. Kasabian vind ik nou niet echt de meest boeiende naam.

Nog even zeggen dat ook ik wel blij ben met the Prodigy. Topband. Goede dance afsluiters op de main dit jaar!

Krijg er een beetje een hard hoofd in.. maar Editors en Jack White (is dat eigenlijk voor de hand liggend) zouden voor mij veel goed maken. FNM ook trouwens. Deus en Mumford and Sons zit ik persoonlijk niet op te wachten... afwachten dus maar weer. Vond de Prodigy de laatste keer op Pukkelpop erg tegenvallen. Same shit,different day. Hopelijk zijn ze dit jaar iets vernieuwender in hun show.

Krijg er een beetje een hard hoofd in.. maar Editors en Jack White (is dat eigenlijk voor de hand liggend) zouden voor mij veel goed maken. FNM ook trouwens. Deus en Mumford and Sons zit ik persoonlijk niet op te wachten… afwachten dus maar weer. Vond de Prodigy de laatste keer op Pukkelpop erg tegenvallen. Same shit,different day. Hopelijk zijn ze dit jaar iets vernieuwender in hun show.

The Prodigy en vernieuwend in één zin gaat niet echt samen :) Zowel niet in show als in muziek.

Ach, op Rock Werchter stonden ze slechts in 1996, 1997 en 2009. Valt dus zeer goed mee. Probleem is dat ze tussen het album dat dit jaar gaat uitkomen en hun vorige album (2009) blijven touren zijn, waardoor misschien wel veel mensen op hun wat uitgekeken geraakt zijn.

<div class="d4p-bbt-quote-title">M. Janssen wrote:</div>
Krijg er een beetje een hard hoofd in.. maar Editors en Jack White (is dat eigenlijk voor de hand liggend) zouden voor mij veel goed maken. FNM ook trouwens. Deus en Mumford and Sons zit ik persoonlijk niet op te wachten… afwachten dus maar weer. Vond de Prodigy de laatste keer op Pukkelpop erg tegenvallen. Same shit,different day. Hopelijk zijn ze dit jaar iets vernieuwender in hun show.

The Prodigy en vernieuwend in één zin gaat niet echt samen
icon_smile.gif
Zowel niet in show als in muziek.

Ach, op Rock Werchter stonden ze slechts in 1996, 1997 en 2009. Valt dus zeer goed mee. Probleem is dat ze tussen het album dat dit jaar gaat uitkomen en hun vorige album (2009) blijven touren zijn, waardoor misschien wel veel mensen op hun wat uitgekeken geraakt zijn.

Prodigy was wel ooit vernieuwend maar da's al even geleden. :p

Maar ik verwachtte zowieso een dance afsluiter na Lenny en in dat opzicht ben ik blij dat ze voor de Prodigy gaan en niet voor iets Calvin Harris of Netsky- achtig.

Tussen alle verkopen van andere festivals dit weekend eindelijk maar een combi gekocht. Wel waardeloos dat ticketmaster nog geen iDeal ondersteund daar. Maar ik ga me weer een lang weekend vermaken op Werchter.

zou het mogelijk zijn om Queen + Adam Lambert te pakken te krijgen op werchter nu ze hun concert in paleis 12 hebben gecancelled? (godver! :( )

zou het mogelijk zijn om Queen + Adam Lambert te pakken te krijgen op werchter nu ze hun concert in paleis 12 hebben gecancelled? (godver!
icon_sad.gif
)

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, doen ze eigenlijk wel festivals?
Het zou wel de grootste stunt ever zijn! Ik zie het al voor me: Lenny Kravitz - Queen + Adam Lambert - The Prodigy :D

Queen zonder Freddy zou ikzelf niet zo snel een concertticket voor kopen, maar meepakken op een festival lijkt mij wel leuk.

Hoe snel zouden combitickets dit jaar uitverkocht zijn?? Ik twijfel al maanden of ik wil gaan, maar het zou jammer zijn als de keus voor mij gemaakt wordt ;) (uitverkocht)

Hoe snel zouden combitickets dit jaar uitverkocht zijn?? Ik twijfel al maanden of ik wil gaan, maar het zou jammer zijn als de keus voor mij gemaakt wordt
icon_wink.gif
(uitverkocht)

Zal nog wel ff duren gok ik, maar kan zo dat ze een mooie naam geven en het snel gaat. Meestal geven ze nog wel aan als er nog maar paar 1000 tickets over zijn, dus dan moet je snel zijn.

<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>
Hoe snel zouden combitickets dit jaar uitverkocht zijn?? Ik twijfel al maanden of ik wil gaan, maar het zou jammer zijn als de keus voor mij gemaakt wordt
icon_wink.gif
(uitverkocht)

Zal nog wel ff duren gok ik, maar kan zo dat ze een mooie naam geven en het snel gaat. Meestal geven ze nog wel aan als er nog maar paar 1000 tickets over zijn, dus dan moet je snel zijn.

Inderdaad, dat doen ze altijd.

Deze nacht waren de Grammy's. Ik verwacht vadaag dus nog een obligaat postje a la 'We can't wait to see grammy nominees and winners Pharrel Williams, Hozier, Alt-J and Sam Smith in june! bla bla' :roll: (En laat ons hopen dat ze dan meteen Kendrik Lamar, Jack White en Beck in die lineup gooien, al zal Beck wel op Pukkelpop staan - HOERA).

Vorige edities waren de combitickets op de volgende dagen uitverkocht:
- 18 februari 2014
- 17 mei 2013
- 30 maart 2012
- juni 2011

Iedere keer dus erg verschillend. Als bij een nieuwe aankondiging een aantrekkelijke naam zit, kan het opeens snel gaan. Maar waarschijnlijk heb je nog wel even.

Basement Jaxx zou van mij ook nog wel een dag (vrijdag) mogen afsluiten. Die kans lijkt me ook wel aanwezig.

Mumford & Sons op Bilbao BBK Live (9-11 juli).

Die kunnen we dus bij de geruchten opschrijven. Al blijf ik ze niet als sterk gerucht zien, Pukkelpop zit namelijk ook al dunnetjes in de potentiële headliners...

En James Blake erbij op Nos Alive.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Mumford & Sons op Bilbao BBK Live (9-11 juli).

Die kunnen we dus bij de geruchten opschrijven. Al blijf ik ze niet als sterk gerucht zien, Pukkelpop zit namelijk ook al dunnetjes in de potentiële headliners…

En James Blake erbij op Nos Alive.

Van mij mag M&S wel komen.

Kunnen die Mumford & Sons niet gewoon van een ravijntje lopen ofzo en ons nooit meer teisteren met hun rotmuziek? :(

In other words: liever niet. Ook niet op Pukkelpop. Zonder voor de écht goede acts. Maar ik zie ze hen nu wel vlak voor Pharrel plaatsen om dat gat in de lineup te vullen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>gguuss wrote:</div>
icon_wink.gif
(uitverkocht)

Inderdaad, dat doen ze altijd.

Deze nacht waren de Grammy’s. Ik verwacht vadaag dus nog een obligaat postje a la ‘We can’t wait to see grammy nominees and winners Pharrel Williams, Hozier, Alt-J and Sam Smith in june! bla bla’
icon_rolleyes.gif
(En laat ons hopen dat ze dan meteen Kendrik Lamar, Jack White en Beck in die lineup gooien, al zal Beck wel op Pukkelpop staan – HOERA).

Haha je hebt nog gelijk ook.. Check hun FB update!

Users who are viewing this thread