Rock Werchter 2015 - Geruchten

Mumford&sons vond ik de vorige keer prima te pruimen. Leuk sfeertje. Biertje erbij. Laat maar komen. En als je het niks vind, dan ga je toch lekker naar Klub C / THE Barn of een hapje eten?

Van mij mag M&S ook wel wegblijven, gok ook dat dat wel het geval gaat zijn. Wat hiervoor al gezegd werd zie ik ze eerder op Pukkelpop staan. Moeten ook nog maar afwachten wanneer ze vanuit Amerika naar Europa komen.

Basement Jaxx zou van mij ook nog wel een dag (vrijdag) mogen afsluiten. Die kans lijkt me ook wel aanwezig.

Basement Jaxx mag van mij ver wegblijven, en als ik me niet vergis staat ie op Summerfestival

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Kunnen die Mumford & Sons niet gewoon van een ravijntje lopen ofzo en ons nooit meer teisteren met hun rotmuziek?

Vind ik best grof.

Achteraf bekeken inderdaad wat fel ja. Mijn excuses als ik fans beledigd heb. Sorry!

Faith No More heeft trouwens nog een festivaloptreden aangekondigd in Finland voor tijdens het Werchter weekend, dus na de gelekte tourdata. Ze staan dus tijdens het Werchter weekend in Finland en Denemarken. Ik denk niet dat dit de kans dat ze komen groter maakt...

<div class="d4p-bbt-quote-title">Jasper wrote:</div>
Basement Jaxx zou van mij ook nog wel een dag (vrijdag) mogen afsluiten. Die kans lijkt me ook wel aanwezig.

Basement Jaxx mag van mij ver wegblijven, en als ik me niet vergis staat ie op Summerfestival
Ik denk dat je Blasterjaxx voor hebt ;)

Is er dan zoveel Ed sheeran haat?

Heel knap wat die doet in zijn eentje met een gitaar. Maar hij zal een hele hoge positie innemen waar ook een andere voor mij grotere en leukere band kan staan. En daarnaast trekt hij volk aan wat ook niet echt in ons straatje valt ;)

Vandaag komt Faithless met nieuws... al 6 dagen tellen ze af (via Facebook) naar vandaag, 4 PM... mss werchternieuws??? Let's hope!!!

Die aankondiging van Faithless loopt wel heel toevallig synchroon met de aankondiging van Sziget. Schrijf maar op voor Pukkelpop, zeker na die eerder gelekte datum in augustus.

Hoop deze week weer op een nieuwe lading namen. Zou Beck niet tot de mogelijkheden behoren?
Alleszins wel welkom voor mij!

(dat Ed Sheeran in principe niet aanwezig zal zijn, vind ik positief nieuws, dat is persoonlijk natuurlijk)

Onder andere Toto en Placebo op Rock Zottegem 10 en 11 juli. Mocht laatste überhaupt nog een kansje hebben gehad voor Werchter lijkt me dat bij deze dus wel uitgesloten.

http://www.demorgen.be/muziek/placebo-toto-en-omd-op-rock-zottegem-a2212824/

Dotan bevestigde net zichzelf voor Rock Werchter op Studio Brussel.

En hij had nog te melden dat er nog killer namen aankomen (of iets in die trend).

Mooie rotnaam. Maar goed, met hem had ik al rekening gehouden.

Het is maar een klein naampje hé. KlubC vulling. Harmless. ;-)

Morgen allicht een nieuw pakketje met deze erbij dan?

Users who are viewing this thread