Rock Werchter 2015 - Geruchten

The Prodigy will be headlining @RockWerchter on Saturday 27th June 2015. More information at http://t.co/XXMADPSoIj</p>— The Prodigy (@the_prodigy) 6 februari 2015

Prodigy ziet zichzelf iig wel als headliner

(Hoe krijg je zo’n mooie embedded tweet? xD)

Ja tuurlijk, volgens mij ziet iedereen ze hier ook wel als headliner. Ze sluiten de dag immers af neem ik aan, staat nergens vermeld nog ;)

The Prodigy en Lenny zullen samen die dag dragen vermoed ik..

Ben ik (ook?) bang voor. Lenny vind ik wel aardig, maar had ik liever als sub gezien (net als in 2008) met na de headliner een danceafsluiter. The Prodigy vond ik laatste keer maar waardeloos, dus ik denk dat wij dan al gaan bieren bij de tent (of er moet in Klub C of the barn nog iets leuks spelen). Nu wordt misschien de headliner er tussenuit geknipt, dan vind ik toch een verarming van het affiche.

Ander nieuws: Spoon staat op 19/6 nog in de VS, lijkt me stug dat ze daarna meteen doorgaan met een paar festivals in Europa. Jammer toch, topband die wat mij betreft één van de betere albums van 2014 op hun naam hebben.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
The Prodigy will be headlining @RockWerchter on Saturday 27th June 2015. More information at http://t.co/XXMADPSoIj</p>— The Prodigy (@the_prodigy) 6 februari 2015

Prodigy ziet zichzelf iig wel als headliner

(Hoe krijg je zo’n mooie embedded tweet? xD)

Ja tuurlijk, volgens mij ziet iedereen ze hier ook wel als headliner. Ze sluiten de dag immers af neem ik aan, staat nergens vermeld nog
icon_wink.gif

What's in a name? Maar dagafsluiter is niet hetzelfde als headliner op Werchter.

Tenacious D staat trouwens in Mei op een festival in Amerika zie ik net, betekend dat ze met een show touren geschikt voor festivals. Zal wel niet bij 1 festival blijven en dan is het dus hopen dat ze ook nog naar Europa komen, zou een leuke toevoeging zijn voor Rock Werchter.

Ze touren nu door Europa. Als ze in mei in THE USA staan, is de kans klein dat ze in juni weer in Europa zijn. Niet onmogelijk natuurlijk, maar wel onwaarschijnlijk. Ik zie ze dan jammer genoeg eerder op Pukkelpop/Lowlands staan.

Yeahyeah Prodigy
icon_biggrin.gif

Dat verjongen is dus ook gelul op deze dag

Gelukkig lijkt dat verhaal van 'verjonging' niet echt te kloppen. Als je als grote namen Foo Fighters (vanaf jaren '90 succes), Muse (succes vanaf eind jaren'90 en '00) en Lenny Kravitz (vanaf jaren '80 succes) hebt, dan is dit niet echt 'jong'. En dan dance acts The Chemical Brothers en The Prodigy... Maar ik vind het zeker goed zo, 'nieuwe' bandjes is iets voor overdag, 's avonds/'s nachts mag het aan de gevestigde waarden zijn.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Bartjuh1981 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Shaverion wrote:</div>
Geweldig! Staat nergens dat hij headliner is, kunnen dus als het goed is nog een naam tussen Lenny Kravitz en Prodigy verwachten. Zaterdag wordt sowieso al een mooie dag en kan dus alleen maar beter worden
icon_biggrin.gif

Ik vind The Prodigy vreselijk, maar dat is persoonlijk natuurlijk. En ik denk eigenlijk dat daar geen grote naam meer tussen komt. Dus Noel Gallagher, Royal Blood, Lenny Kravitz en The Prodigy als laatste 4 bands op mainstage die dag. Waarbij er niet echt een uitgesproken headliner is, en deze dag het zal moeten hebben van de breedte. Met The War On Drugs en Damien Rice zijn ze daar op zich wel goed mee op weg.

? > Royal Blood > Sam Smith > Noel Gallagher > Lenny Kravitz > ? > The Prodigy

Maar wat er in hemelsnaam tussen Lenny en The prodigy zou moeten komen zie ik nog niet eigenlijk. Sam Smith en Royal Blood kunnen ook wisselen.

Editors. Geraak ik écht van overtuigd dat ze er vrijdag (voor Pharell) of zaterdag (tussen Lenny Kravitz en The Prodigy) staan.

Editors vrees ik ook steeds meer voor, maar dan op vrijdag. Die dag heeft voorlopig Pharrell, Ben Howard en Alt-J als bekendste namen staan, daar staat de zaterdag toch al sterker tegenover qua (potentiele) ticketverkoop.

Netsky verwacht ik dit jaar niet, zal wel eerder Pukkelpop doen. Als er nog een dance-act na Muse komt lijkt Deadmau5 me iets logischer. Of het moet zijn dat Pharrell een coheadliner en geen party-act is.

Netsky wordt echt wel Pukkelpop denk ik ook hoor. Die speelt graag op beide festivals. Ik zou het oké aflsuiter vinden hoor, maar muse is ook dik oké! Meer dan dik zelfs!

Ik denk eerder dat het zaterdag Noel Gallagher - ? - Lenny Kravtiz - Prodigy wordt.
Editors is toch echt niet relevant? Hebben toch ook helemaal geen nieuw album?? Anderszijds, als ze niks beters hebben, doen ze het gewoon wel natuurlijk.

Ik kan met zekerheid zeggen dat Netsky op Pukkelpop staat en niet op Werchter, wegens contact met een van de crewmembers.

Netsky wordt echt wel Pukkelpop denk ik ook hoor. Die speelt graag op beide festivals. Ik zou het oké aflsuiter vinden hoor, maar muse is ook dik oké! Meer dan dik zelfs!

Ik denk eerder dat het zaterdag Noel Gallagher – ? – Lenny Kravtiz – Prodigy wordt.
Editors is toch echt niet relevant? Hebben toch ook helemaal geen nieuw album?? Anderszijds, als ze niks beters hebben, doen ze het gewoon wel natuurlijk.

Editors hebben afgelopen week de opnames voor album 5 afgerond (Zie twitter van Tom Smith), dus die zouden ze zomaar kunnen gaan presenteren komende zomer.

Het is wel een jaren 90 dag die zaterdag. Noel, Lenny en Prodigy. Allemaal toen doorgebroken. Als daar nog een headliner bijkomt dan krijg je min of meer een co headliner constructie. Misschien komen ze dan met Duran Duran.

Volgens mij komen Snow Patrol, Editors en Black Eyed Peas met nieuw album. Allemaal acts die tot nu toe geen optredens hebben staan. Ze kunnen eventueel ook dEUS neerzetten. Die was in 2008 ook headliner en 2012 nog sub voor Pearl Jam

Het is wel een jaren 90 dag die zaterdag. Noel, Lenny en Prodigy. Allemaal toen doorgebroken. Als daar nog een headliner bijkomt dan krijg je min of meer een co headliner constructie. Misschien komen ze dan met Duran Duran.

Volgens mij komen Snow Patrol, Editors en Black Eyed Peas met nieuw album. Allemaal acts die tot nu toe geen optredens hebben staan. Ze kunnen eventueel ook dEUS neerzetten. Die was in 2008 ook headliner en 2012 nog sub voor Pearl Jam

Deus lijkt mij inderdaad logische mogelijkheid voor Lenny. Sow Patrol mag ook, ondanks het niet helemaal mijn ding is, lijkt die live zien me wel eens iets (en moest ik toch geen zin hebben is er waarschijnlijk damien Rice als alternatief in de tent :D

Duran Duran zal als ze komen niet zo hoog staan gok ik. The Blacl eyed peas zullen niet zo rap meer komen na het 2011 fiasco, maak ik mij geen zorgen om.

Heerlijk hoe fout de krant het persbericht van Werchter fout leest...

Citaat uit het nieuwsblad online:
De Britse dance-groep The Prodigy speelt op zaterdag 27 juni op de derde festivaldag van Rock Werchter. De groep rond Keith Flint, Maxim en Liam Howlett staat die dag samen met The Chemical Brothers op de affiche, net zoals het in 1997 het geval was. Dat meldt het festival vrijdag.

Mocht ik nu geld mogen inzetten, wordt het dit:

Florence + The Machine - Foo Fighters - The Chemical Brothers
Ben Howard - Editors - Pharell Williams
Lenny Kravitz - dEUS - The Prodigy
Kasabian - Jack White - Muse

Ik hoop echt dat Ben Howard met zijn huidige setlist en recentste album in The Barn terecht komt, maar ik vrees er echt voor. Nog steeds een kleine hoop op Faith No More, maar ook daar vrees ik voor. Idem voor The Strokes...

En dan zijn er nog Mumford & Sons, Placebo en The Black Keys, zouden ook nog kunnen. Jack White is eigenlijk mijn grootste gok :)

Users who are viewing this thread