Forum feedback

Weet even niet waar ik dit moet plaatsen. Op de website staat dat een 34-jarige festivalbezoeker vermist is. Hij is gisteren gevonden. Helaas is hij overleden.

Je krijgt een banner om cookies te accepteren van Festival Info op de website van Festileaks? Zie ik dat correct of bedoel je iets anders? Stuur gerust wat meer info door in PM en of je dit kan reproduceren, dan geef ik het door :)

Je krijgt een banner om cookies te accepteren van Festival Info op de website van Festileaks? Zie ik dat correct of bedoel je iets anders? Stuur gerust wat meer info door in PM en of je dit kan reproduceren, dan geef ik het door :)
Ik kreeg dit ook ja (cookie popup van Festivalinfo)... Dacht eigenlijk dat ik zelf verkeerd geklikt had, maar dit kan geen toeval zijn.

Haha ja, ik kreeg een tijdje deze pop-up op Festileaks (je ziet nog een klein beetje voorpagina op de achtergrond)

Zal ongeveer rond 1445 zijn geweest, want ik heb vrij snel het screenshot gepost

T

Thanks voor het posten. We delen onze advertentieboer en daar was even iets mis gegaan met copy/pasten, stond maar kort live maar toch gespot. Is inmiddels opgelost!
Ik had nog even opgezocht of jullie toevallig toch niet gerelateerd waren, toevallig dat het de enige twee nederlandse festival websites die ik ken zijn dan (of juist geen toeval nu ik er over nadenk)

Hey, ik had geen feedback maar wellicht een nieuw idee voor het forum.

Misschien dat sommige mensen het wel herkennen dat er periodes zijn waarop je het forum niet kan bijhouden (maar dat wel graag zou willen)
Bij mij is dat waarschijnlijk de komende 17e jaar minimaal, want ik heb nu een kind van bijna 1:ROFLMAO:.
Het kan natuurlijk ook zijn dat dit gewoon een drukkere periode is van een paar weken/maanden.

Ik merk zelf dat als je een week of soms een paar dagen het forum niet leest, het al vrij moeilijk bij lezen is.
Is het een (haalbaar) idee dat we een soort samenvattingstopic maken, waar wekelijks de belangrijkste nieuwtjes (van de grotere topics) worden opgesomd (zeer beknopt)?
Uiteraard zouden we daar een enthousiast iemand voor nodig hebben die wel tijd in ze leven heeft en alle, of in ieder geval de grotere, topics leest:p

Ik hoor graag wat jullie van het idee vinden én of jullie ook herkennen dat bijlezen soms niet meer lukt.
Mocht iemand andere ideeën hebben of tips voor mijn bijlees probleem (lees: gigantisch luxeprobleem), dan hoor ik het ook graag.

En dit alles komt natuurlijk voort uit een zeer enthousiaste community en dat is alleen maar heel gaaf!

Hey, ik had geen feedback maar wellicht een nieuw idee voor het forum.

Misschien dat sommige mensen het wel herkennen dat er periodes zijn waarop je het forum niet kan bijhouden (maar dat wel graag zou willen)
Bij mij is dat waarschijnlijk de komende 17e jaar minimaal, want ik heb nu een kind van bijna 1:ROFLMAO:.
Het kan natuurlijk ook zijn dat dit gewoon een drukkere periode is van een paar weken/maanden.

Ik merk zelf dat als je een week of soms een paar dagen het forum niet leest, het al vrij moeilijk bij lezen is.
Is het een (haalbaar) idee dat we een soort samenvattingstopic maken, waar wekelijks de belangrijkste nieuwtjes (van de grotere topics) worden opgesomd (zeer beknopt)?
Uiteraard zouden we daar een enthousiast iemand voor nodig hebben die wel tijd in ze leven heeft en alle, of in ieder geval de grotere, topics leest:p

Ik hoor graag wat jullie van het idee vinden én of jullie ook herkennen dat bijlezen soms niet meer lukt.
Mocht iemand andere ideeën hebben of tips voor mijn bijlees probleem (lees: gigantisch luxeprobleem), dan hoor ik het ook graag.

En dit alles komt natuurlijk voort uit een zeer enthousiaste community en dat is alleen maar heel gaaf!
Het zou misschien een idee zijn om, wat festivals betreft, dat de openingspagina telkens bij een officieel nieuwsbericht van desbetreffend festival een update krijgt?
Heb je in de toekomst ook een overzicht van hoe wat waar wanneer aangekondigd is.

• Geweldig
Waarderingen: gerrie
Ergens klinkt dit ook wel als een goede toepassing voor ChatGPT. Dat je een samenvatting krijgt van alle berichtin na .. datum. Had laatst een podcast gehoord van de Machine appgroep, waarbij dus zowel de samenvatting als de te luisteren podcast van generatieve AI kwam. De kwaliteit was echt heel goed.

• Geweldig
Waarderingen: gerrie
🏗️👷‍♂️🚧

We kunnen er weer even tegenaan. Laat weten als je nog iets geks ziet.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread