Hey, ik had geen feedback maar wellicht een nieuw idee voor het forum.
Misschien dat sommige mensen het wel herkennen dat er periodes zijn waarop je het forum niet kan bijhouden (maar dat wel graag zou willen)
Bij mij is dat waarschijnlijk de komende 17e jaar minimaal, want ik heb nu een kind van bijna 1
.
Het kan natuurlijk ook zijn dat dit gewoon een drukkere periode is van een paar weken/maanden.
Ik merk zelf dat als je een week of soms een paar dagen het forum niet leest, het al vrij moeilijk bij lezen is.
Is het een (haalbaar) idee dat we een soort samenvattingstopic maken, waar wekelijks de belangrijkste nieuwtjes (van de grotere topics) worden opgesomd (zeer beknopt)?
Uiteraard zouden we daar een enthousiast iemand voor nodig hebben die wel tijd in ze leven heeft en alle, of in ieder geval de grotere, topics leest
Ik hoor graag wat jullie van het idee vinden én of jullie ook herkennen dat bijlezen soms niet meer lukt.
Mocht iemand andere ideeën hebben of tips voor mijn bijlees probleem (lees: gigantisch luxeprobleem), dan hoor ik het ook graag.
En dit alles komt natuurlijk voort uit een zeer enthousiaste community en dat is alleen maar heel gaaf!