Rock Werchter 2015 - Geruchten

Imagine Dragons kondigt concert aan in Vorst Nationaal op 24 oktober. ik acht de kans daarop dus ook kleiner. En als ze festival doen, denk ike aerder dat het Pukkepop wordt dit jaar.

Met alle respect voor de fans en de band, maar zijn ze niet een beetje de Editors en Kings of Leon aan het worden? Die staan werkelijk overal en teren nu al ik weet niet hoeveel jaar op datzelfde album. De nieuwe singles klinken ook niet echt heel goed ofzo. Als ze in de Vorst staan zie ik ze niet snel weer op Werchter staan. Mochten ze er wel staan, moeten ze denk ik wel op main staan.

Geweldig! Staat nergens dat hij headliner is, kunnen dus als het goed is nog een naam tussen Lenny Kravitz en Prodigy verwachten. Zaterdag wordt sowieso al een mooie dag en kan dus alleen maar beter worden :D

Ik snap niet hoe je na 1 keer Imagine Dragons op Werchter kan spreken dat ze de nieuwe Editors/Kings of Leon worden.
Als ze dit jaar zouden terugkomen, zou het bovendien nog met het nieuwe album zijn.
Daarbovenop speelden ze vorig jaar tijdens België - Argentinië waardoor er ongetwijfeld mensen zijn geweest die ze gemist hebben.

Van mij mogen ze terug komen. Leuk voor in de namiddag in het zonnetje.

Yeahyeah Prodigy :D

Dat verjongen is dus ook gelul op deze dag

Tenacious D staat trouwens in Mei op een festival in Amerika zie ik net, betekend dat ze met een show touren geschikt voor festivals. Zal wel niet bij 1 festival blijven en dan is het dus hopen dat ze ook nog naar Europa komen, zou een leuke toevoeging zijn voor Rock Werchter.

Geweldig! Staat nergens dat hij headliner is, kunnen dus als het goed is nog een naam tussen Lenny Kravitz en Prodigy verwachten. Zaterdag wordt sowieso al een mooie dag en kan dus alleen maar beter worden
icon_biggrin.gif

Ik vind The Prodigy vreselijk, maar dat is persoonlijk natuurlijk. En ik denk eigenlijk dat daar geen grote naam meer tussen komt. Dus Noel Gallagher, Royal Blood, Lenny Kravitz en The Prodigy als laatste 4 bands op mainstage die dag. Waarbij er niet echt een uitgesproken headliner is, en deze dag het zal moeten hebben van de breedte. Met The War On Drugs en Damien Rice zijn ze daar op zich wel goed mee op weg.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
Geweldig! Staat nergens dat hij headliner is, kunnen dus als het goed is nog een naam tussen Lenny Kravitz en Prodigy verwachten. Zaterdag wordt sowieso al een mooie dag en kan dus alleen maar beter worden
icon_biggrin.gif

Ik vind The Prodigy vreselijk, maar dat is persoonlijk natuurlijk. En ik denk eigenlijk dat daar geen grote naam meer tussen komt. Dus Noel Gallagher, Royal Blood, Lenny Kravitz en The Prodigy als laatste 4 bands op mainstage die dag. Waarbij er niet echt een uitgesproken headliner is, en deze dag het zal moeten hebben van de breedte. Met The War On Drugs en Damien Rice zijn ze daar op zich wel goed mee op weg.

Royal Blood staat hoogstens in de namiddag op main stage, op de voorlopige affiche staan die lager dan Sam Smith, Hozier en TWOD. Als Lenny Kravitz tot headliner benoemd wordt zal er nog een sterke sub komen horen, zo groot is Noel ook niet. Die stond in 2012 twee plaatsen onder de sub en trok nu ook niet zo'n enorme massa.

Ik ben overigens net mijn timetable van 2008 terug gaan zoeken. En hoewel Lenny Kravitz niet als headliner aangekondigd werd kreeg hij wel een settijd van 90 minuten, even lang als headliner REM. Dus misschien moeten we toch maar van de veronderstelling afstappen dat hij subheadliner is...

<div class="d4p-bbt-quote-title">Bartjuh1981 wrote:</div>

Royal Blood staat hoogstens in de namiddag op main stage, op de voorlopige affiche staan die lager dan Sam Smith, Hozier en TWOD. Als Lenny Kravitz tot headliner benoemd wordt zal er nog een sterke sub komen horen, zo groot is Noel ook niet. Die stond in 2012 twee plaatsen onder de sub en trok nu ook niet zo’n enorme massa.

We zullen zien. Ik heb dagkaarten voor de zaterdag (met name voor Gallagher, Rice, en TWOD) en hoop met je mee. Aan wat voor categorie/soort sub zit je te denken ?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
icon_biggrin.gif

? > Royal Blood > Sam Smith > Noel Gallagher > Lenny Kravitz > ? > The Prodigy

Maar wat er in hemelsnaam tussen Lenny en The prodigy zou moeten komen zie ik nog niet eigenlijk. Sam Smith en Royal Blood kunnen ook wisselen.

Normaal wordt er per dag altijd minstens 1 band als headliner aangekondigd, lijkt me sterk als dat dit jaar niet het geval zou zijn. Zal sowieso geen grote klapper meer worden maar iets vergelijkbaars als Lenny Kravitz kunnen we nog wel verwachten denk ik.

Er moet sowieso nog een grote naam voor Pharrell komen dus verwacht dat ze dat gat eerst proberen op te vullen. Dat er nog een naam gaat komen tussen Lenny en The Prodigy verwacht ik eigenlijk niet.

Users who are viewing this thread