Rock Werchter 2015 - Geruchten

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Mooie rotnaam. Maar goed, met hem had ik al rekening gehouden.

Het is maar een klein naampje hé. KlubC vulling. Harmless.
icon_wink.gif

Morgen allicht een nieuw pakketje met deze erbij dan?

Klopt, de affiche kan ook niet alleen maar goede namen bevatten. Ik zal wel in een ruime boog om de Klub heen lopen mocht hij er spelen. ;)

Ik vind dat Dotan wel fijne nummers heeft. Dus ben er wel tevreden mee.
Voor de mensen die niet tevreden zijn, waarschijnlijk speelt die rond 14u ofzo als 2de act in de Klub C of Barn. Een erg hoge post zal hij wel niet krijgen.

Killer namen ja sowieso. De vraag is wat hij killer namen noemt natuurlijk... Dat is vrij subjectief.

Of Cannibal Corpse. Die hebben namelijk ook een album dat Kill heet.

Dat lijkt inderdaad het meest waarschijnlijk. :wink:

Maar om in die hoek te blijven:
Megadeth: killing is my business... And business is good!
Iron Maiden: killers
Rage against the Machine: killing in the name
Metallica: kill 'em all
Kiss: dressed to kill

O, en Lana Dell Rey: kill kill

weet er iemand eigenlijk iets over dat mogelijk vierde podium dat Herman belooft had, maar dat in 2014 dan toch niet kwam?

Kom op zeg, we gaan toch niet denken dat een uitspraak van Dotan gerelateerd kan worden aan een specifieke artiest?

<div class="d4p-bbt-quote-title">amoors wrote:</div>
Vanmiddag weer nieuwe namen?!

Na de zelfbevestiging van Dotan verwacht ik ook snel een nieuw pakketje. Misschien met Bjork als ‘killer name’ ?

Dan doe mij maar liever The Strokes
icon_wink.gif

Beide staan momenteel van de tourende artiesten bovenaan mijn wensenlijstje. Voor zover je één festivaldatum in Europa een tour mag noemen natuurlijk... :)

Bjork heeft gewoon geen plaats meer op een Rock Werchter anno 2015. Zelfs op haar meest recente Pukkelpoppassage was de opkomst bedroevend. Ik verwacht ze sowieso niet, als ze festivals doet had een Primavera/BKS/Roskilde haar al bekend gemaakt denk ik, RW is sowieso niet het festival dat exclusief tournieuws brengt.

Bjork heeft gewoon geen plaats meer op een Rock Werchter anno 2015. Zelfs op haar meest recente Pukkelpoppassage was de opkomst bedroevend. Ik verwacht ze sowieso niet, als ze festivals doet had een Primavera/BKS/Roskilde haar al bekend gemaakt denk ik, RW is sowieso niet het festival dat exclusief tournieuws brengt.

Zou het wel mooi vinden als ze tijdens die doorsnee meuk van de Foo Fighters in de Barn mocht optreden (zoals Sigur Ros tijdens Green Day 2 jaar terug). Maar ja dat is meer wishful thinking, ik zie het niet echt gebeuren helaas..

Users who are viewing this thread