<div class="d4p-bbt-quote-title">
mattman wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Kereltje wrote:</div>
dEUS ook op Feest In Het Park. Ik weet het toch niet zo hoor, tenzij Werchter en Pukkelpop uitzonderingen mogen vormen hebben ze volgens mij hun hele Belgische festivaltour aangekondigd.
Ik denk dat Rock Werchter hun aankondiging nooit samen met die andere, kleinere, festivals wil laten lopen. Dat is niet lucratief voor hen. Dus als ze al op de affiche stonden zouden die nooit los voor Werchter aangekondigd worden vandaag, samen met die andere optredens. En vandaag hun komst naar Pukkelpop aankondigen kan zeker niet uiteraard. Ik zie ze nu dus wel zowat alle festivals afdoen in het kader van die verjaardag. En waarom niet? dEUS is een goede barnheadliner die volk trekt e niet té duur is. Zonde om die kans te laten varen denk ik dan.
Ik vind het alleen wat bizar omdat bij gedeelde namen gewoonlijk RW eerst is, en dan de kleintjes. Het zou in ieder geval impliceren dat ze ook geen te hoge plaats op de affiche krijgen, ze vallen immers overal al te zien. Misschien Barnheadliner tijdens Foos/Muse? Daar kan je moeilijk een dure naam neerzetten als die Barn halfleeg gaat zijn.