Rock Werchter 2015 - Geruchten

Justice zou ook nog een goede afsluiter zijn, persoonlijk zéér sterke show in 2012!

nog een vraag voor de kenners, staat Damian Marley op de MainStage? in de namiddag dan

Niemand weet dat. Ik denk toch dat ze die in de gezelligheid van een tent gaan zetten hoor. Vorige keer stond hij alvast ook in de Pyramid Marquee. (van 21-22u, zegt een snelle opzoeking mij) Zal nu ook rond een uur of 8 zijn gok ik, en waarschijnlijk in Klub C.

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>
Ik verwacht voor Pharrell ook geen supergrote naam meer.. Coldplay en Pharrell op 1 dag bv zie ik nooit gebeuren

Editors…

Editors zie ik ook nog gebeuren inderdaad, als exclusiefje. Of Mumford & Sons. Ed Sheeran valt gelukkig wel al af. :-)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Everyknight wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>duyck wrote:</div>
Ik verwacht voor Pharrell ook geen supergrote naam meer.. Coldplay en Pharrell op 1 dag bv zie ik nooit gebeuren

Editors…

Editors zie ik ook nog gebeuren inderdaad, als exclusiefje. Of Mumford & Sons. Ed Sheeran valt gelukkig wel al af.
icon_smile.gif

Mja. Voor mij veel liever dEUS dan Editors of Mumford & Sons. Goed, we zien wel.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Everyknight wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>duyck wrote:</div>

Editors…

Editors zie ik ook nog gebeuren inderdaad, als exclusiefje. Of Mumford & Sons. Ed Sheeran valt gelukkig wel al af.
icon_smile.gif

Mja. Voor mij veel liever dEUS dan Editors of Mumford & Sons. Goed, we zien wel.
Geef mij ook maar liever dEUS.

Morgen eerste namen Cactusfestival.

Ze beginnen met A, D, J en T. Ik gok alvast op dEUS, Thurston Moore en Alabama Shakes.

Edit: ook Les Ardentes komt met een pakketje namen.

Ze beginnen met A, D, J en T. Ik gok alvast op dEUS, Thurston Moore en Alabama Shakes.

Mmmm geen P... ik had zeker wel Portishead verwacht. Al kunnen die later nog aangekondigd worden natuurlijk. Anders: graag in the Barn op Rock Werchter aub!

Dan weten we meteen waar Taylor Swift zal neerstrijken hier in België. :)

hopelijk is dEUS er dit jaar ook bij, mag wel met hun viering van 20 jaar! fantastisch concert in koninklijk circus trouwens
daarnaast ook leuke namen bij Eaux Claires: The National, Bon Iver en The Tallest Man On Earth zeer welkom

geen namen vandaag, vrijdag dan maar...

dEUS op zowel Cactus Festival, Les Ardentes én Lokerse Feesten… RW toch maar schrappen dan?

Vermoed ik ook ja, tenzij RW vandaag nog met namen komt.

Verder overigens geen echte Werchtergeruchten bij die festivals vandaag: Thurston Moore, Anna Calvi, De La Soul, ...

<div class="d4p-bbt-quote-title">MeukiJam wrote:</div>
dEUS op zowel Cactus Festival, Les Ardentes én Lokerse Feesten… RW toch maar schrappen dan?

Vermoed ik ook ja, tenzij RW vandaag nog met namen komt.

Verder overigens geen echte Werchtergeruchten bij die festivals vandaag: Thurston Moore, Anna Calvi, De La Soul, …

Het ene sluit het andere niet uit denk ik. Ik denk zelfs dat ze nu nog meer kans maken om op RW te staan. Zou echt zonde zijn, aangezien dat het festival is dat hen groot maakte.

Voor de rest dus mooi gegokt wat betreft die Castus namen, Kereltje. :-) Nu zie ik Alabama Shakes wel op RW staan.

dEUS ook op Feest In Het Park. Ik weet het toch niet zo hoor, tenzij Werchter en Pukkelpop uitzonderingen mogen vormen hebben ze volgens mij hun hele Belgische festivaltour aangekondigd.

dEUS ook op Feest In Het Park. Ik weet het toch niet zo hoor, tenzij Werchter en Pukkelpop uitzonderingen mogen vormen hebben ze volgens mij hun hele Belgische festivaltour aangekondigd.

Ik denk dat Rock Werchter hun aankondiging nooit samen met die andere, kleinere, festivals wil laten lopen. Dat is niet lucratief voor hen. Dus als ze al op de affiche stonden zouden die nooit los voor Werchter aangekondigd worden vandaag, samen met die andere optredens. En vandaag hun komst naar Pukkelpop aankondigen kan zeker niet uiteraard. Ik zie ze nu dus wel zowat alle festivals afdoen in het kader van die verjaardag. En waarom niet? dEUS is een goede barnheadliner die volk trekt e niet té duur is. Zonde om die kans te laten varen denk ik dan.

Deze mini tour door België heeft hun mogelijke komst naar RW of PP enkel maar versterkt vind ik. Morgen krijgen we waarschijnlijk weer wat namen. Ik zou die aankondiging afwachten. Misschien niet hé. We zien wel. :-)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

Ik denk dat Rock Werchter hun aankondiging nooit samen met die andere, kleinere, festivals wil laten lopen. Dat is niet lucratief voor hen. Dus als ze al op de affiche stonden zouden die nooit los voor Werchter aangekondigd worden vandaag, samen met die andere optredens. En vandaag hun komst naar Pukkelpop aankondigen kan zeker niet uiteraard. Ik zie ze nu dus wel zowat alle festivals afdoen in het kader van die verjaardag. En waarom niet? dEUS is een goede barnheadliner die volk trekt e niet té duur is. Zonde om die kans te laten varen denk ik dan.

Ik vind het alleen wat bizar omdat bij gedeelde namen gewoonlijk RW eerst is, en dan de kleintjes. Het zou in ieder geval impliceren dat ze ook geen te hoge plaats op de affiche krijgen, ze vallen immers overal al te zien. Misschien Barnheadliner tijdens Foos/Muse? Daar kan je moeilijk een dure naam neerzetten als die Barn halfleeg gaat zijn.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>

Ik vind het alleen wat bizar omdat bij gedeelde namen gewoonlijk RW eerst is, en dan de kleintjes. Het zou in ieder geval impliceren dat ze ook geen te hoge plaats op de affiche krijgen, ze vallen immers overal al te zien. Misschien Barnheadliner tijdens Foos/Muse? Daar kan je moeilijk een dure naam neerzetten als die Barn halfleeg gaat zijn.

Vraag me inderdaad wat ze in die barn/KlubC gaan zetten tijdens de Foo's. Moet heel wat zijn willen ze die toch wel wat vullen. Al verwacht ik Oscar & the Wolf wel tijdens de Foo's. Die zullen wel wat volk kunnen lokken nog.

dEUS heeft nog iets goed te maken op Pukkelpop, Meen me te herrineren dat ze co-headliner waren op pukkelpop 2011 (net voor The Offspring).
Toen mochten de fans hun playlist samen stellen, een beetje zoals Metallica gedaan heeft vorig jaar. Alleen is dat optreden er nooit gekomen en zijn ze sindsdien niet meer teruggekeerd naar Kiewit.

Pukkelpop bestaat dit jaar 30 jaar dus kans is wel vrij groot dat dEUS er staat al is Rock Werchter natuurlijk ook niet uitgesloten.

Tijdens de Foo's gewoon iets neer zetten uit een ander genre. Ik verwacht iets dance achtigs.

System of a down staat week voor RW in Canada, dat was dus de reden dat ze niet beschikbaar waren voor Hellfest. Zou leuk zijn als ze daarna naar Europa komen, verwacht het alleen helaas niet. Zelfde geld voor Tenacious D. Van mij mogen ze wel een vliegtuig delen :p

Users who are viewing this thread