<div class="d4p-bbt-quote-title">Bobbin wrote:</div>
Hoe komt het dat sommige mensen zo bang zijn voor Editors? Is dat een kwestie van simpelweg te vaak gezien?
Was ooit één van mijn favoriete groepen, maar ben tijdens Pukkelpop vorig jaar gewoon weggegaan na enkele nummers.
Als Werchter- & Pukkelpopganger heb ik ze afgelopen 10 jaar 8 keer gezien. De laatste 3 jaar voeren ze exact dezelfde show op, met exact dezelfde truckjes, exact dezelfde bisnummers, vuurwerk op exact dezelfde momenten, dezelfde setlist,…
Het jammere is gewoon dat er daardoor telkens een plek verloren gaat waar ook een headliner kon staan die we niet ieder jaar opnieuw zien…
Vervang Pukkelpop door Lowlands en je hebt exact mijn verhaal. Ik wilde ze na The Back Room heeeel graag zien en dat duurde nogal lang. Pas toen het tweede album net uit was, zag ik ze voor het eerst (Paard van Troje, waanzinnig goed). Sindsdien vind ik zowel de albums als de live shows steeds minder interessant worden (waarschijnlijk ook door de overkill). Ik hoop dus ook dat ze niet opnieuw een prominente plek op de line up gaan innemen, maar met de mogelijk dunne spoeling aan potentiële headliners zou ik het wel begrijpen. Ga ik wel wat anders in The Barn of KlubC opzoeken...