Rock Werchter 2015 - Geruchten

Pitch heeft ook een rij mooie namen bekend gemaakt.

Wat mij betreft zouden James Blake, Simian Mobile Disco en Jon Hopkins niet misstaan op Werchter. Die zijn toch in de buurt.

Pitch heeft ook een rij mooie namen bekend gemaakt.

Wat mij betreft zouden James Blake, Simian Mobile Disco en Jon Hopkins niet misstaan op Werchter. Die zijn toch in de buurt.

Die laatste twee staan al op Dour, James Blake zie ik wel in de Barn staan of KluB C headlinen.

Zou vandaag de dag zijn !?… denk het niet he, zal wel morgen zijn als er iets komt!
Tommorowland heeft redelijk wat gelost daarnet, lijkt me sterk dat het voor vandaag zou zijn, idem de kleinere festivals verspreid door het land.

En laat mij hele dEUS theorie maar achterwege. Tom Barman bevestigde net dat er geen festivaldata bijkomen deze zomer. :(

Ticketje Lokerse of Cactus voor mij dan maar.

Inderdaad Mattman, ik hoorde het hierjuist ook. Bij mij wordt het Lokerse denk ik.

Ik zeg het nog is, elke dag die verstrijkt zijn we een stap dichter bij Editors.

Ik heb mij er mentaal al helemaal op voorbereid. Als ze dan overdag/vooravond ook maar wat 'gevestigdere' namen zetten is het voor mij nog OK. Johnny Marr, Grace Jones, Manic Street Preachers, The Strokes... Met één van deze namen ben ik eigenlijk al tevreden.

Hoe komt het dat sommige mensen zo bang zijn voor Editors? Is dat een kwestie van simpelweg te vaak gezien?

Maar de optredens vind ik vrij goed. Dus van mij mogen THE editors komen. Een van de weinige bands die vuurwerk ook zo goed kunnen inpassen in hun show.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Bobbin wrote:</div>
Hoe komt het dat sommige mensen zo bang zijn voor Editors? Is dat een kwestie van simpelweg te vaak gezien?

Ja. En hun albums die plaat na plaat minder worden. Eerste twee blijven de beste.

Smaken verschillen! Gelukkig maar. Ik vind al hun albums leuk. Luister ze allemaal met groot plezier. Daarom zie ik ze graag komen! Ookal heb ik ze vaak gezien inmiddels.

Ik heb ze nog nooit gezien, en zou ze (dus) graag willen zien! Het is trouwens wel Editors, zonder 'THE' :p

Hoe zit het eigenlijk met Death From Above 1979? (Misschien is het al besproken, maar ik mis wel eens wat hier) In maart spelen ze nog op Where The Wild Things are, en begin juni zijn ze alweer in New York op 5 juni. Dat is tot dan de laatst bekende show (althans volgens last.fm). Is er een kans voor Werchter?

Geen Deus, jammer! had er echt wel op gerekend, beetje een teleurstelling toch.
Wil dat ook zeggen dat de kansen van Magnus dan ook afnemen? Hoop van niet!

Editors zijn een routine op Werchter. Ben ook meer fan van hun eerste cd's. Al bij al steeds nog wel een goede groep.
Al zou mijn voorkeur eerder uitgaan naar Beck of The National in die mate dat dat nog mogelijk zou zijn.

Ben nu echt benieuwd, dat de schuur ons in positieve zin mag verrassen!

Magnus zal er wel staan, zou me niet verbazen als dEUS in 2016 gewoon op RW/Pukkelpop staat met een nieuwe plaat (ondertussen ook weer van '12 geleden) en daarom nu de grootste festivals overslaat.

Open'er komt met Modest Mouse, Django Django, Of Monsters And Men en Refused. Die eerste drie zullen ook wel doorkomen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Open’er komt met Modest Mouse, Django Django, Of Monsters And Men en Refused. Die eerste drie zullen ook wel doorkomen.

Doe maar liever nr. 1,2 en 4
icon_smile.gif

Refused Are Fucking Dead!

Die zou ik nog het liefste willen zien ja :D

Om dan nog even bij Open'er te blijven: volgende week komen zij met een headliner.

Was ooit één van mijn favoriete groepen, maar ben tijdens Pukkelpop vorig jaar gewoon weggegaan na enkele nummers.
Als Werchter- & Pukkelpopganger heb ik ze afgelopen 10 jaar 8 keer gezien. De laatste 3 jaar voeren ze exact dezelfde show op, met exact dezelfde truckjes, exact dezelfde bisnummers, vuurwerk op exact dezelfde momenten, dezelfde setlist,...

Het jammere is gewoon dat er daardoor telkens een plek verloren gaat waar ook een headliner kon staan die we niet ieder jaar opnieuw zien...

Users who are viewing this thread