Rock Werchter 2015 - Geruchten

Ik vraag me af of het hele ac/dc-dessel gebeuren invloed zal hebben op de line-up van Rock Werchter. Horen alletwee bij Live Nation en AC/DC is een vrij dure groep. Zou Live Nation vervolgens besparen op Rock Werchter?

Ik vraag me af of het hele ac/dc-dessel gebeuren invloed zal hebben op de line-up van Rock Werchter. Horen alletwee bij Live Nation en AC/DC is een vrij dure groep. Zou Live Nation vervolgens besparen op Rock Werchter?

Duidelijke nee, ze zetten alleen ACDC daar neer als het winstgevend voor hun is. En als je geld verdient ga je nergens op besparen.

Jezus jongens kom op, die namen komen echt ooit vanzelf wel een keer. Het festival is eind juni en daar verandert helemaal niks (meer) aan.

Wat zouden jullie ervan vinden, moest RW hetzelfde doen als Rock In Rio USA, namelijk 2 weekends doen: 1 Rock weekend en 1 pop weekend. Komt ook op 4 dagen neer. Ik zeg niet dat dit zal gebeuren, ben gewoon eens curieus naar jullie mening :)

@Strato ik zal het niets vinden. Die diversiteit diversiteit in rock, pop, dance en overigen spreekt mij juist aan. Als het in twee weekenden was, had ik nu de ene week naar foo fighters moeten gaan en de andere naar Florence and the Machine. Hopelijk kan ik die nu gewoon achter elkaar op 1 dag zien

Aangezien we lang moeten wachten op nieuwe namen en het vrij onoverzichtelijk wordt heb ik eens een lijstje gemaakt van namen die ik al hoorde vallen.Wat denken jullie?

Royal Blood, Faith No More, Kasabian, Underworld, Run The Jewels, Future Islands, My Morning Jacket, Alabama Shakes, The Prodigy, Kaiser Chiefs, Hozier,...

Jack White, Noel Gallagher HFB, The Libertines, Beck, Netsky, Belle and Sebastian, Flume, St. Vincent, Iggy Pop, Mumford & Sons, Deadmau5, Black keys, Landa Del Rey, Paolo Nutini,...

Long shots: Oscar&The Wolf, Dotan, Kiesza, Bastille, Interpol, Patti Smith, Foxes, Jessie Ware, Kodaline, Fatboy Slim, Magnus, Avicii, Enter Shikari en Macklemore als headliner

Aangezien we lang moeten wachten op nieuwe namen en het vrij onoverzichtelijk wordt heb ik eens een lijstje gemaakt van namen die ik al hoorde vallen.Wat denken jullie?

Royal Blood, Faith No More, Kasabian, Underworld, Run The Jewels, Future Islands, My Morning Jacket, Alabama Shakes, The Prodigy, Kaiser Chiefs, Hozier,…

Jack White, Noel Gallagher HFB, The Libertines, Beck, Netsky, Belle and Sebastian, Flume, St. Vincent, Iggy Pop, Mumford & Sons, Deadmau5, Black keys, Landa Del Rey, Paolo Nutini,…

Long shots: Oscar&The Wolf, Dotan, Kiesza, Bastille, Interpol, Patti Smith, Foxes, Jessie Ware, Kodaline, Fatboy Slim, Magnus, Avicii, Enter Shikari en Macklemore als headliner

Wat mij betreft zeeer grote kans op allemaal , behalve dan Iggy Pop, The Black Keys, Paolo Nutini, Bastille, Interpol, Patti Smith, Kodaline, Avicii en Macklemore

Verwachten jullie Coldplay nog als headliner op de vrijdag of zaterdag? Kan verder geen andere headliners verzinnen? Misschien The Prodigy, maar is ook niet meer de grote act als weleer.

Ik verwacht dat AC/DC de headliner voor Boutique wordt namelijk. Dat is een naam die Boutique kan uitverkopen. Rock Werchter raakt toch wel uitverkocht, daar hebben ze AC/DC niet voor nodig.

Verwachten jullie Coldplay nog als headliner op de vrijdag of zaterdag? Kan verder geen andere headliners verzinnen? Misschien The Prodigy, maar is ook niet meer de grote act als weleer.

Ik verwacht dat AC/DC de headliner voor Boutique wordt namelijk. Dat is een naam die Boutique kan uitverkopen. Rock Werchter raakt toch wel uitverkocht, daar hebben ze AC/DC niet voor nodig.

google even op AC/DC en België, dan wordt meteen duidelijk waarom AC/DC ook boutique niet doet

Ik verwacht Coldplay dit festival seizoen niet meer. Hebben nog steeds nergens data bekend gemaakt. Dus dat zal wel een najaarstour worden. Ik verwacht zelf Mumford & Sons nog wel als headliner. En verder weet ik het ook niet echt. Zal wel een headliner constructie worden met twee 'kleinere' acts. The Prodigy zie ik meer als dance afsluiter.

Ik verwacht een aantal 'kleinere namen' in een combinatie als headliners. Zoals Lenny Kravitz - Jack White - The Prodigy (zaterdag), Kasabian - Mumford & Sons - Pharell (vrijdag) en zondag nog Faith No More en/of dEUS voor Muse.

Een échte grote headlinernaam (zoals Foo Fighters en Muse) zit er niet meer in denk ik. Er zijn wel (vage) geruchten voor bands als Coldplay, The Cure, Red Hot Chili Peppers, Paul McCartney... maar voor deze namen is er uiteindelijk zeer weinig concreet.

Het horrorscenario is natuurlijk Editors.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Heemstock wrote:</div>

google even op AC/DC en België, dan wordt meteen duidelijk waarom AC/DC ook boutique niet doet

Klopt, had ik ook gelezen. Was het vergeten. Vraag me af wie dan Boutique doet. Misschien wel Coldplay dan. Ik ben benieuwd...

Een échte grote headlinernaam (zoals Foo Fighters en Muse) zit er niet meer in denk ik. Er zijn wel (vage) geruchten voor bands als Coldplay, The Cure, Red Hot Chili Peppers, Paul McCartney… maar voor deze namen is er uiteindelijk zeer weinig concreet.

Ik zou ze graag nog eens live willen zien, maar ik ben bang dat The Cure ook geen dag kan dragen. Die mag je ook bij de ‘kleinere namen’ neerzetten.

The Cure is weliswaar bij de jeugd minder bekend, maar zijn wel iconen in de muziek. Ik heb ze op Pinkpop in 2012 gezien als headliner en dat was super goed. Kan me herinneren dat ze dat jaar ook op Rock Werchter headliner waren. Dus die kunnen die positie wel aan.

Paul McCartney erbij als headliner zou echt wel heeeeeeel tof zijn. Kan zeker een dag dragen denk ik. Maar kans is vrij klein denk ik.

Users who are viewing this thread