Rock Werchter 2015 - Geruchten

Bende tamme honden. Dit is frustrerend. Bevestig dan gewwon ff Royal Blood. Geef ons IETS. :(

Zo, dan wordt het meer dan een maand. Laatste aankondiging was op 17 december, best wel veel voor Werchter voor de tijd van het jaar.
maar om 17:00 kan toch ook nog?

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Bende tamme honden. Dit is frustrerend. Bevestig dan gewwon ff Royal Blood. Geef ons IETS.

Ik zou nu zelfs met Kings of Leon blij zijn hahahaha

Alsjeblieft!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ydOzDOQIazc[/video]

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dennis1808 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>mattman wrote:</div>
Bende tamme honden. Dit is frustrerend. Bevestig dan gewwon ff Royal Blood. Geef ons IETS.

Alsjeblieft!

<div class="fluid-width-video-wrapper" style="padding-top: 63.55%;"><iframe id="fitvid626789" src="https://www.youtube.com/embed/ydOzDOQIazc" frameborder="0" allowfullscreen="" style="margin: 1em auto;"></iframe></div>

Yo, bedankt!

Zo, dan wordt het meer dan een maand. Laatste aankondiging was op 17 december, best wel veel voor Werchter voor de tijd van het jaar.

Het is volgens mij iedere keer tot nu toe om 1700 geweest op vrijdag

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Dennis1808 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>mattman wrote:</div>

Alsjeblieft!

<div class=”fluid-width-video-wrapper” style=”padding-top: 63.55%;”><iframe id=”fitvid626789″ src=”https://www.youtube.com/embed/ydOzDOQIazc” frameborder=”0″ allowfullscreen=”” style=”margin: 1em auto;”></iframe></div>

Yo, bedankt!

En daar gaat mijn goede zin ... *poef*... chagrijn kom er maar in :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

Het is volgens mij iedere keer tot nu toe om 1700 geweest op vrijdag

Precies :)

Misschien zijn we ook wat te veel verwend de laatste jaren met vroege namen.. Al zou het wel frustrerend zijn mocht het nog (minstens) een week wachten worden

Misschien zijn we ook wat te veel verwend de laatste jaren met vroege namen.. Al zou het wel frustrerend zijn mocht het nog (minstens) een week wachten worden

Nou verwend niet hoor.. ik kreeg geen range rover ofzo bij de namen ... dus uhm ...

meme.php

Om 12u antwoorde RW op een vraag op twitter wanneer de volgende aandkondiging komt dit

@RockWerchter: @nath_rowden Not sure yet... everything has to be ready. Stay tuned! :)

Om 12u antwoorde RW op een vraag op twitter wanneer de volgende aandkondiging komt dit

@RockWerchter: @nath_rowden Not sure yet… everything has to be ready. Stay tuned!
icon_smile.gif

Ik denk toch echt ook weer vandaag niets.. volgens mij mogen ze het nog niet van de bands ofzo ..

@RockWerchter: @nath_rowden Not sure yet… everything has to be ready. Stay tuned!
icon_smile.gif

Dat zijn meestal de meest nietszeggende reacties van ze....

<div class="d4p-bbt-quote-title">MeukiJam wrote:</div>

icon_smile.gif

Dat zijn meestal de meest nietszeggende reacties van ze….

Toch wel een leuk baantje heb je dan. Op twitter nietszeggende reacties plaatsen op vragen die ze toch niet mogen beantwoorden.
Heb wel het gevoel dat er over een half uurtje iets kan komen. Maar goed, anticlimax ben ik bang.

In 2010, 2012 en 2013 moesten we van begin december tot eind januari wachten op nieuwe namen. Dus wat nu gebeurt is niet abnormaal.

Users who are viewing this thread